26 Ocak 2013 Cumartesi

Akbank

Akbank her altı ayda bir 56 TL hesap işletim ücreti almakta ve ben bunu doğru bulmuyorum, daha bugün akbank sivas merkez şube benden aldı bu parayı,, ayıp ve günahtır akbank bunu yapmamalı.

Okan O.

akalın ayakkabı mağazaları

AYDINDAKİ Akalın Ayakkabı mağazasından 21 Ocak 2013 de harley davidson çizme aldım ve eve gelip denediğimde bacağımın arkasından beni rahatsız ettiğini bu çizmeyi kullanamayacağımı fark ettim 7 gün koşulsun ürün iadesi tüketici hakkımın olmasına rağmen AKALIN AYAKKABI mağazasından seviyesiz bir üslüpla ürün iadesi almıyoruz buradan başka ürünle değiştirin cevabını aldım bu sorunumun çözümlenmesini istiyorum. Bu sıkıntımı başka mağazalara sordum (nike, iskarpin, adidas) bu tarz sorunlarda 7 gün içinde kesinlikle değişim yaptıklarını söylediler. BU ÜRÜNÜN İADE ALINMASINI İSTİYORUM...


Gülçin C.

ihlas tarafından kazıklandık

ihlas holding tarafından ismine yakışmayacak şekilde kazıklandık. temizlik robotu aldık 2400 fiyat verdiler eski makinamızı 400 tl saydılar 1950 tl sattılar. ancak aynı makinayı komşumuza eski makina felan almadan
1950 tl ye verdiler biz şimdi bu durumda ne oluyoruz ürünü geri verip makinamızı almak istiyoruz kabul etmiyorlar.


Ergin H.

Smile Adsl nini sahtekarlığı

Smile Adsl internet kullanıyordum ve hattımı iptal etirmek için müşteri Smile Adsl müşteri hizmetlerini aradım ve ipltal için yapmam gerekenleri sordum.Müşteri temsilcisi iptal talep formu göndermeme gerektiğini söyledi. baya bir uğraşdan sonra zorda olsa talep formuna ulaştım ve doldurup Smile Adsl ye gönderdim ve hattımı iptal ettirdim. Belli birsüre sonra hattıma ait bir borcun olduğuna dair Smile Adslm den mesaj almam üzerine Smile Adsl müşteri temsilcilerini aradım ve konuyu anlattım, müşteri temsilcileri faturanın iptali için başvurumu aldı ve uzun süren bir uğraşdan sonra faturamın iptal edilğini ve borcumun olmadığını söylediler ve aradan 3-4 ay sonra bir hukuk bürosundan yasal takip mesajı almam üzerine hukuk bürosunu aradım. Hukuk bürosundaki avukat Smile Adsl ye ait borcum olduğunu bir adet faturamın ödenmediği için yasal takibe alınacağım söyledi. Bunun üzerine Smile Adsl müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım. Müşteri hizmetleri faturamın iptal talebi olduğunu ama daha sonuçlanmadığını, yasal takibe girdiği için iptal edemediklerini anlayacağınız bir sürü masal anlattı ve yapabilecek birşey olmadığını faturamı kuzu kuzu ödememi söyledi. Smile Adsl ve D Smart A.Ş nin nekadar güvenilir olduğunu siz karar verin borcum olmadığını söyleyen Smile Adsl şimdi borcum olduğunu iddia ediyor. Bu firmalara kesinlikle güvenmeyin benim gibi ağzınız yanar. İlk kayıt yaparken çok güzel anlatırlar ama iptal edince elinden gelen çirkeflikleri yaparlar. Bende Smile Adsl den şikmayetçiyim ve hakkımı almak için bütün yasal haklarımı kullanacağım ve bu konuyu sonun kadar takip edeceğim.

Erhan Ş.

Ayıplı Ürün

Shopping Tv adında bir kanalda yayınlanan nicer dicer dilimle ürününden daha önce alısveris yapan tanıdıklarıma güvenerek aldım fakat ürünün seffaf kabı catlak olarak geldi bu konu hakkında yönlendirilmek için aradığım müşteri hizmetleri o kadar yoğun ki 10 gündür bağlanamadım, mail atıyorum cevap yok. Bu konuyla ilgili bir çözüm bulmalarını talep ediyorum.


Nida Ş.

Bosch Klimam Tamir edilmedi

2011 in 6. ayında Bosch klima aldım. Çamaşır ve bulaşık makinam da bosch. Bundan sonra zor alırım ve alanlara da yaşadığım sıkıntıları dile getireceğim.
2 ay önce taşınırken aceleye geldiği için. klimamın demontajını özel bir servise yaptırmak zorunda kaldım. 2 ay sonra, yaklaşık 12 gün önce arızalandı ve arıza kaydı oluşturdum. Servis geldi ve garantisi dolmamış olan klimamın özel servise montaj ettirdiğim için garanti kamsamı dışında kaldığını ve ünite rekoru üzerindeki havşanın yarık olduğunu, iç ünite evaperatörünün de tamamen bükülmüş olduğu söylendi. önce dış ünite için 150 tl ödeme yaptım. 300 tl daha ödemem gerekiyormuş. Tamam dedim ama 1 Hafta geçti. Hala sonuç yok. Sıkıntıdayım.
Çiğli-İZMİR

Hüseyin Ş.

Hızlal sitesi farklı ve ayıplı mal gönderimi ve tüketici ile dalga geçmek

Hızlıal sitesinden 12.01.2013 tarihinde bir adet Sony Xperia P marka cep telefonu aldım.Ürün elime geçince kutuyu açtım içinde Türkiye uyumlu şarj cihazı yok. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim; bana dönüştürücü yollamayı teklif ettiler.Kabul etmedim ve orjinal şarj cihazını ısrarla istediğimi hem telefonla hemde site üzerinden belirttim.

Bir gün sonra kargo geldi içinden iki adet dönüştürücü çıktı.Site üzerinden yine şikayetimi ilettim ve ısrarla şarj aletini istedim.
Başka çıkış bırakmadılar.Sonuçta milyarlık tel alıyorum ve içinden şarj aleti çıkmıyor çok ilginç.Ne zeman iletişime geçsem şarj aleti yerine dönüştürücü yolluyorlar 3 tane dönüştürücü oldu şimdi bende.Resmen dalga geçiyorlar müşteri ile.Hakkımı sonuna kadar arayacağım ve o şarj cihazını alacağım ayrıca dava açacağım bu arkadaşlara hukuki süreç pazartesi başlayacak. Hızlal sitesinin ne oldugunu herkes görsün diyede her yere yazıyorum bu yazıyı. Bu ve benzeri siteler yüzünden insanlar internetten alışveriş yapmaya korkar oldu.

Talha Ö.

18 Ocak 2013 Cuma

Yapı Kredi yıllık kart aidatı

yaklaşık on yıldır yapı kredi bankasının kredi kartını kullanmaktayım.bu süre zarfında ekstreme yansıtılmış yıllık kart aidatı altındaki ödemeleri de düzenli olarak ödenmiştir. Fakat 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunun 24. Maddesi gereğince “kart hamilinin yaptığı işlemler nedeniyle, sözleşmede yer almayan faiz, komisyon veya masraf gibi adlar altında hiçbir şekil ve suretle ödeme talep edilemez ve kart hamilinin hesabından kesinti yapılamaz” denilmektedir.
Yargıtay tarafından verilen kararlarla aidatların haksız şart niteliğinde olduğunun ve tüketicilerden tahsilinin haksız olduğu sabittir ve bu konuda Yargıtay 13. Hukuk Dairesi' nce verilen karara göre, söz konusu yıllık kart aidatının 10 yıl geriye dönük olarak tüketiciler tarafından alınabileceği hükmü de kesinleşmiştir. Bu hususta kredi kartımdan yapılmış kesintilerin iadesini talep ediyorum.

Levent Ş.

Gol Bilgisayar Ayıplı Ürünü Değiştirmeyip Tamir Etti

02.01.2013 tarihinde 10497745 sipariş numarası ile Gold Bilgisayar'dan internet üzerinden Canon marka D600 model fotoğraf makinesi aldım. Ürünü sipariş vermeden önce telefon ile satış sorumlusuna Japonya üretimi mi yoksa Tavyan üretimi mi diye sorduğumda Japonya üretimi olduğunu söyledi.
Ürün tayvan üretimi olarak geldiği gibi kutusunu açtığımda makinenin içinden serbest dolaşan vida sesi geliyordu.
Kusurlu gönderdikleri ürünü değiştirmeleri için gerdi gönderdim. Günler süren telefon trafiği neticisinde bana aynı ürünü tamir ederek gönderdiler. Ben Gold bilgisayardan tamir edilmiş ürün satın almadım. Sorunsuz diğer ürünler gibi aynı parayı ödedim. Hiç kullanmadığım sattıkları sorunlu ürünü değiştirmek yerine tamir edip göndermeleri ticari ahlaka uymadığı gibi kanunlara da aykırıdır. Ürünü geri gönderdim.Hala bekliyorum.


Erhan İ.
Yaklaşık 2 ay kadar önce Vodafone kurumsal satış kanallarından Tan İletişim firma temsilcilerinden A*** T*** şirketimizi ziyaret edip bizimle 2 yıllık sözleşme yaparak bize bazı hediyeler vereceğini taahhüt etti.Fakat bu güne kadar bizlere taahhüt edilen hediyeler verilmediği gibi bize imzalatılmış olan sözleşmelerden caymamızı da engelliyorlar.Kendilerinden defalarca sözlü olarak istememize rağmen sözleşmelerimizi geri getirmediler.Oysa biz taahhüt etmiş olduğumuz 2.500.00 TL.lik faturayı da 2 aydır ödüyoruz.Yardımlarınız için gereğini bilgilerinize arz ederim.

Tekin B.

SİMPAS SİGORTA LTD.



Tan İletişim -Ş*** S***

Hatay Sas Turizm Şikayet

arkadaşım hatay sas diye berbat bi firma tanımıyorum resmen gecenin 3 unde yolda bıraktılar otogar die bilet kestiler otogar gecmediler herkesten 25 30 alırken benden 35 aldılar sanki altın koltuk bir daha tövbe

Eser İ.

gelen eurodan %70 kesinti

yurtdışından reklam firmasından 23.50 euro hesabıma ödeme geldi,sağolsun garanti bankası bunun Faiz / Komisyon -18,80 kesmiş 4,70 euro'yuda bana bırakmış al sakız alırsın der gibi yıllardır garanti bankası müşterisiyim,ocak ayında zaten 45 TL ücret kestiniz.1 ay içerisinde 90 TL paramı komisyon vs sebebten tahsil ettiniz hesabıma para yatırmaya korkar oldum yine çekeceklermi diye


aynı işlemi uygulayan diğer webmaster arkadaşlarımdan biriyle dün görüştüm mesajı aynen iletiyorum kullandığı banka iş bankası


arkadaşımın mesajı Daha bugün 1 cent bile kesinti olmadan ödememi sorunsuz aldım.


arkadaşım 1 cent kesintisiz ödemesini alıyor,garanti bankası benden 18.50 EURO kesinti yaptı,konuyla ilgili aradığım mercilerdede muhattap bulamadım.

Ahmet S. T.

TTnet fatura hatası

Ayda 59 TL ücretle, sınırsız internet için Ttnet'le 2 yıl taahhütlü sözleşme yaptım. 24 adet 59 TL faturayı ödedikten sonra geçen ay 63 TL fatura geldi. Ttnet Müşteri hizmetleri bunu şöyle açıkladı; taahhüdünüz bittiği için. Bende bunun üzerine aboneliğimi iptal ettirdim. Birkaç gün önce Ttnet 183 TL bir fatura gönderdi. Sebebi ise 2 yıllık taahhüdümün bitmesine 3 gün kala aboneliğimi iptal ettirdiğim için cezaymış. Şaka gibi değil mi? İnsan inanmak istemiyor, 2 yıllık taahhüdümü 3 gün önce bozduğum için ceza. Üstelik 59 TL olan taahhütlü fatura bedeli yerine, taahhüdümün bittiği gerekçesiyle 63 TL fatura kesmişken. Bu durumda ben cezalandırıyorum. Bu konuda mantıklı ve insaf sınırları içinde bir açıklama bekliyorum.

Şenay Ş.

Özdilek-Samsung

Özdilek ten 2 ay önce Samsung galaksi S3 cep telefonu aldım.Telefonun ilk önce ekranı morardı daha sonra ekran komple karardı.Telefonun diğer bütün özelikleri çalışıyor.Özdilek 2 yıl garantisi olduğu için telefonu götürdüğümde telefonun 480 Tl ye tamir olacağını söylediler.Telefon hiç bir darbe almamıştır üstünde 1 tane çizik dahi yoktur.Samsung yetkili servisini aradığımda Özdilekte satılan Samsung telefonun Samsung garantisi altında olmadığını telefonu başka bir ithalatçı firmadan getirmişler telefonda onların garantisi altındaymış.Ürünü ben alırken Özdilek personeli bana bu ürün ithal diye anlatmadı bende Samsung garantisi diye aldım.Özdilekten cep telefonu almayın telefon bozulunca 2 yıl garantisi olmasına rağmen tamir etmiyorlar.Ben bir hata yaptım siz yapmayın



Cİhan İ.

Hepsiburada para iadesi yapılmadı

Hepsiburada.com firmasından 71922726 nolu siparişimle ihone 4s aldım. ürün arızalı çıktı.para iadesi için gönderdim. 20 gün bekletildim.en son 3 gunluk kullanımla çizikler olduğu idda edilen sıfır telefonun para iadesi edilmeyip urun tamir edilip benim onayımı almaksızın gonderdiler ben de gelir gelmez urun kargo ile geri gonderdim tekrar aradım iade hakkında 4 iş gununde cevap verileceğine dair .yine cevap yok .tekrar aradım .15/01/2013 tarihinde ikinci aramada sonuca ulastım.para iadesi yapıldı denildi. gel geleim ertesi gun ben musteri olmama rağmen benden servis raporu istediler iki kez. tekrar aradım. bir yanlışlık olmus para iadesi yapılmamıs olup urun incelemede olduğunu soylediler. ben tekrar para iadesi istedim. bugun de tekrar urun bana gonderilmiş. ben paramın iadesini isitiyorum

Tevfik A.

teslim olmayan ürünler

marcamarca.com.tr (HAVANA DOĞAL ÜRÜNLER TEKSTİL KOZMETİK ELEKTONİK MED. İLETİŞİM PAZ. SAN ve TİC. LTD. ŞTİ)

ilgili firmayla internetten 11/01/2012 tarihinde 2 farklı firmanın ürünlerini sipariş ettim defalarca görüşmelireme rağmen ürünler henüz tarafıma ulaşmamıştır. en son 18/1/2012 tarihinde görüşmeme istinaden ürünlerin stokta kalmadığı söylenmiştir. bundan sonra ne olacağı konusunda her hangi bir yol yok bilgi yok yetkili arıyorum bulamıyorum beni arayacaklarını söylüyorlar kimse aramıyor. bu firmanın ticari olarak sanal ortamda rant yaratım insanların paralarını toplayım 20- 30 gün işletip parayla para kazanmaktan başka bir amaçları olmadığını düşünüyorum bu firmanın reklamlarını ve sanal postlarınını veren kurum ve kuruşları buradan kınıyorum.



sonuç ürün yok para iadesi 15-20 gün ürün bekleme süresi 15-20 gün

Ferda G.

11 Ocak 2013 Cuma

Ecetem temizlik hakkında

Ecetem temizlik firmasına evimi temizletmek için başvurdum.gelen iki bayan D*** veF*** adında hangisi bilmiyorum yüzük saat ve parfümümü alıp gittiler.temizlik şirketine başvurduğumda yapabileceikleri birşey olmadığını söylediler.Benim bunları anlatmamdaki amaç insanların temizlik şirketlerine güvenmemeleri çünkü doğru dürüst temizlik bile yapılmıyor.kesinlikle profesyonel falan değiller.hijyen falan lafta.Üstelik bir de hırsızlık olayı cabası

Elif Ö.

en hızlı benim yarışması-media prodüksiyon

En hızlı benim yarışması-media prodüksiyon...Bana tv de yenı başlayacak bır yarısma var, bilgi yarışması buna katılmak istermisiniz, sizi diğer başvurdugunuz yarısmalardan bulduk dediler ve katılmak ıstersem evrakları kargoyla gonderıcez dedıler. Hangı kanalda yayınlanacak deyıncede kanal henuz bellı degıl cevabını aldım. Ben 20 tl kargo ucretı odedım ve karsıma cıkan evrak ınternet uzerınden yarısma evragı. Ses kayıtları da telımde mevcut, insanları resmen kandırıyorlar...Benim gibi bir sürü insana bu şekilde kargo gönderilmiş. Bana gerek maıl gerek telefonla acil dönüş yapmazlarsa,ben gerekli işlemleri başlatıp mahkemeye vereceğim. benim gibi madur olanlarda varsa birleşelim hakkımız beraber arayalım. Çünkü bir kişiden 20 tl, günde milyonlarca insana dagıtıyoruz dedı kargocu, dünyanın parası yapar. Bu işin sonunu bırakmayacagım....

Senem G.

kredi kartımdan habersiz işlem

kullanmış olduğum akbank kredi kartımın internet bankacılığına baktığımda 09. 01. 2013 tarihinde hepsiburada d-market tarafından 2156 tl 6 taksit işlem gördüm. bu işlem kesinlikle tarafımdan yapılmadı. hemen bankamı arayıp kartımı bloke ettirdim. hepsiburada firmasını bilgilendirdim ama bi sonuç alınmadı henüz. biran önce maduriyetimin giderilmesini istiyorum.daha önceleri güvenli bir şekilde kullandığım hepsiburada dan artık kesinlikle alışveriş yapmayacağım. hiç güvenli bir site değil. kimseye tavsiye etmem

Ali Ş.

Ürün Teslimi

Kandazlar Tavukçuluk Kuru Yolum Firmasından 30 Aralık 2012 günü internetten kuru yolum Tavuk siparişi yaptım. Siparişimi 12 gün sonra gönderdiler ve beni mağdur ettiler. Tavuk kesimleri helal ama alışverişlerinde helal dağiller. Beni mağdur edip hakkımı yediler. İnternetten alışveriş yapacaklara Kandazlar Tavukçuluğu KESİNLİKLE tavsiye etmiyorum.Şikayetim var

Ensar G.

Ukala temsilci kart ücreti

Bankalar kart ücreti adı altında hepimiz cebinden elini sokarak para almakta ve telefonların diğer ucuna koydukları ukala ınsanlarla da bizlerle alay etmekte world kartın temsilcisi g* b* neye istinaden kestiklerini bilmediği bir kart ücretini almakta ısrarcı ve telin diğer ucundan da insanı azarlar modda tavır takınmakta uzun süreden beri bu kartı kullanmama karşın 55.00 tllik bir kart ücreti ile karşılaşmadım arkadaşlar sizlerde kesinlikle itiraz edin bedavadan ceplerine para indiriyolar faizini ödüyoruz taksıt yaptıklarndaki komısyonu oduyoruz eee her ay belli bir miktar meblağ yatırıyoruz birde kart ücreti alıyorlar bunlara dur demeliyiz

Murat O.

Dsmart bayi fraktal teknoloji

http://www.fraktal.com.tr/index.html
fraktal teknoloji çağrı merkezi tarafından yılbaşından önce arandım ve kampanya dahilinde sınırsız internet + modem + 2 yıllık d smart maxi paketinden 2 yıl sabit fiyat garantisi ile 63 tl ye yararlanabileceğim bilgisi verildi. onaylamamın ardından 10 ocakta kurulum yapıldı ve ertesi gün fiyatın 67 tl olduğu bilgisi verildi. kaç kere telefonda konuşsamda anlaşamadık MÜŞTERİLERİMİZ ÖNCELİĞİMİZDİR hikayesi tamamen yalan uyarıyorum ararlarsa onlara kanmayınnn.

Volkan E.

KREDİ KARTINDAN FAZLA ÇEKİM

21.12.2012 Tarihinde www.altinyol.com sitesinden samsung marka bir lcd tv satın aldım. Tv nin sitedeki fiyatı kargo kdv dahil 1.210 tl idi. Kredi kartı bilgilerimi verdim. Kredi kartımdan 1.452 tl çekmişler. 242 tl fazla çektikleri gibi tv yi de 1 hafta sonra büyük uğraşlarım sonunda alabildim. Kredi kartımdan çektikleri 242 tl yi iade etmedikleri gibi birde küstahça git hakkını nerde ararsan ara dediler. Siz siz olun bu siteden alış veriş yapmayın.

Mehmet Y.

Zorla ürün sattılar

İPEKYOL
Bu akşam Konya Kule Site mağazanıza gittim. İndirimde olan bir pantolonu beğenmiştim. Satıcı, ısrarla yeni sezon bir gömlekle denememi söyledi. Amacım sadece indirimdeki pantolonu almaktı. Aksilik bu ya, gömlek pantolonun fermuarına sıkıştı. Sıkıştığını söyledim. Terzi varsa destek almak istediğimi söyledim. Ancak iki görevli ısrarla üzerimdeki gömleği çıkarmaya çalıştı. Yoğun çaba sonucu gömlek leke oldu ve (defo olmadı) biraz yıprandı. Ama sorumlusu ben değildim. Terziye gittiğimizde, terzi ilk olduğunda zorlamasaydınız dedi. Bana almaktan başka çarem olmadığını söylediler. İndirimi bekleyeyim ya da geliş fiyatından verin dedim, kabul etmediler ve bana gömleği zorla sattılar. Ben ücretli çalışan bir öğretmenim ve maaşımın 1/5'i gömleğe gitti. Yani yakıt paramı almış oldular. Para iadesi istiyorum.


Seher A.

9 Ocak 2013 Çarşamba

Cesur Erten şikayet

Cesur Erten isimli bir fotoğraf organizasyon kapsamında 2 saat video kaydı ve 50 fotoğraf verilecekti. Uygulamada ise; organizasyon biter bitmez soluk bile almada fotoğrafçı yanıma damladı ve "buyrun bu da ücretli fotoğraflarınız" diyerek çıkarttığı beş - altı fotoğrafı 100 TL ye satmaya kalktı. almadım.
Sonra ofise vaad edilen 50 fotoğrafı almak için ve kasetleri dijital ortama geçirmek için gittik,
Bu işlem 20 TL ve kalan fotoların dijitallerini almak 350 TL imiş. Düğünde 550 adet fotoğraf çekmişler ama hepsi birbirinden kötü. 50 tane zor seçtim. Seçtiğim fotoğrafları en kalitesiz kağıda ve özensizce basmışlar. bunların dijitallerini de vermediler. tüm fotolarda Renler kayık, enstantaneler kötü. aldığım 50 fotoyu da ince arşiv kağıdına basmışlar, daha da kötü olmuş.

Fehmi G.

Namlı Gurme Fiyatlar

iyi günler, Karaköy'de bulunan Namlı Gurme'nin fiyatlarını şikayet etmek istiyorum. Pazar kahvaltısı için gittiğimiz Namlı'da bir karışlık bir sahandaki menemenin fiyatı 22 TL olduğu gibi, iyi de değildir. Ucuzluğuyla ve kolaylığıyla bilinen bir Türk yemeğinin bu fahiş fiyatını mağaza işletmecisi Y*** Bey orada olmadığı için, onunla konuşamadım.
Ayrıca bu dükkan bir şipşak kahvaltı yeridir, özellikle pazar günleri o kadar kalabalık ki kapıda her an 20 kişi var. Etrafta sürekli bir hareket var. Yani uzun, keyifli bir kahvaltı sunmadığı gibi, bir de kişi başı 50 TL lik bir hesap sunmuştur...

Begüm K.

Güneş Siğorta Seyahat sigortası

Merhabalar

Annemin 2011 tarihinde yapmış olduğu Hollanda seyahati sırasında kolundaki platinin dirseğinden dışarı çıkması sonucu yapılan ameliyatını sigorta şirketi karşılamamaktadır.gerekçe ise çok komik.Daha önce operasyon yapılan bölgeye tekrar bir operasyonun sigorta kapsamı dışı kalması ve ve ilk 6 haftadan sonra yapılması.yardımcı olursanız çok sevinirim

Hakan B.

limango.com.tr Güvenlik Zafiyeti!!!!Kredi Kartı

kredi kartımdan kesilen tutarları incelediğimde limango dan yapılmış tarafıma ait olmayan, 60,87.-TL tutarında 3 taksit bir işlem tespit ettim. Etik olması açısından ilk önce limango'ya mail gönderdim. 4 ayrı işlemle ilgili ayrıntıları sordum ancak, 3 işlemle ilgili yanıt geldi. Söz konusu 60,87.-TL işlemin bilgisini veremediler. Müşteri hizmetlerini 07.01.2013 tarihinde aradım. Gene etik olması için telefonda da yardım istedim. Kredi kartı bilgileri kullanılıyor ise, başka müşterileriniz mağdur olmasın araştırın dedim. Yetkilinize aktarın konu ciddi dedim Aktaramıyoruz, Savcılığı başvurabilirsiniz dedi Konuştuğum Rabia Hanım.Daha önceki ekstrelerimi Bankamdan talep edeceğim.Daha dikkatle inceleyeceğim.Lütfen limango'dan alış-veriş yapanlar dikkat etsinler...!!!

Seda M.

LİDER SERVİS PLUS 500 TL lik yalan fatura

evimdeki çamaşır makinem bozulduğu için LİDER SERVİS PLUS'ı aradım

geldiler makineyi alıp gittiler
1 hafta içinde 500 tl civarında bir faturayla tamir edildiğini iddia edip getirdiler

makine yaklaşık 2 ay sonra tekrar aynı arızayı verince bu sefer yetkili servisi aradım ve durumu onlara anlattım
onlar da içini açıp baktıklarında daha önce herhangi bir parçanın değişmemiş olduğunu, sadece makinenin içinin temizlenip teslim edildiğini tespit ettiklerine dair bana yazılı imzalı ve kaşeli bir belge verdiler
bu belgeyle belediye bünyesindeki ilgili makama başvurup dava açtım
davayı kazandım ve ödemem aynen iade edildi
davayı kazandığıma dair belgeyi alana kadar ulaşılamaz olan LİDER SERVİS PLUS yetkilileri bir anda beni telefonla bulmaya çalışır oldular
ilgilerine teşekkür ediyorum :)

Toma A.

4 Ocak 2013 Cuma

ETHİCA TIP MERKEZİ şikayet

Bakırköy incirli caddesindeki ETHİCA TIP MERKEZİNDEN şikatetçiyim.25OO lira vererek yaptırdığım radyoferkans hiç bir işe yaramamıştır.Hastane parayı aldıktan sonra şikayetlerimizi hiç gözönüne almamış hep bizi oyalamıştır.Son derece lakayıt ve saygısız çalışanları olan bu hastaneye kesinlikle gitmemenizi tavsiye ederim.Defalarca aramamıza yardım istememize rağmen hiç tarafımıza geri dönülmemiştir.Ayrıca çoğu yakınlarımızdanda hastane hakkında benzer yakınmalar duymaktayız.

euro sigortadan şikayetim var

yaklaşık 6 ay önce trafik kazası geçirmiştik karşı taraf suçlu bulundu ve araç sigortası euro sigorta tarafından sigortalanmış 6 ay geçti ses çıkmadı kimseden yaklaşık 20 gün önce aradım euro sigortayı 13 ocakta dosya experden bize geldi 15 iş günü sürer dediler bugün 17. iş günü hala haftaya çıkar sonucu diyolar yeter artık euro sigortadan şikayetim var...

Murat C.

Toyota Yedek Parça Şikayet

toyotadan yedek parça kazığı
toyota alırken bir daha düşünün.
corolla marka aracımı servise götürdüm. Farın ampulü için 600 TL şanzımanın elektronik devresi için ise 1.300 TL istediler. Aracında ek garanti vardı. Ancak bu parçalar ek garanti kapsamında değil. Direksiyon elektronik devresi bozulursa onun fiyatı da 1.250 TL dediler. Şikayetim üzerine toyota Türkiye merkez ile görüştüler sonuç değişmedi. 600 TL tek ampule vermem. Ben artık bir daha toyota almam.
Abranın 1 entegresine 1.300 TL vereceğime gider i5 işlemcili ultrabook alırım.


Engin E.

Fakir Marka şikayet

fakir den aldığım makineyi servis 20 tl karşılığında gelip aldı ve garanti kapsamında tamir etti.ve tekrar bir hafta sonra bozuldu ve yine 20 tl isteniyor müşteri hizmetleride bu ücret benzin parasıdır yetkili servis alabilir diyo fakirin kaliteli marka oldugunu sanıp 900tl verdiğim makine sinboda 300 tl ve ücretsiz servis eve gelip tamir ediyor..fakirin markasına benim gibi aldanmayınnnnn


Seda K.

marmara park flo mağazası şikayet

istanbul beylikdüzü marmara park flo mağazasından bir çizme aldım çizmenin daha alalı 10 gün olmadan ağzı burcu kaydı ve kaldıki özel bir okulda öğretmenim servis kapımın önünden alıyor kapımın önüne bırakıyor ve benim o çizmeleri başka bir gün veya dağda bağda çayırda giymem imkansız aslında flodan bu ilk şikayetim değil en sonunda yeter dedim çirkeflikse çirkeflik ayakkabıyı geri gönderdim incelemeye bugün tam 21. gün ve ben aramasam kimsenin arayacağıda yok aradım ve bana üründen kaynaklanan bir sorun olmadığını kullanıcı hatası olduğunu söylediler böyle saçma sapan bir şey olurmu yaa keşke o parayı çöpe atsaydım çöp toplayan kardelerimiz bulsaydı da nasiplenseydi yazıklar olsun floya bu işin peşinide bırakmayı hiiç düşünmüyorum ...Tuğçe B.

gittigidiyor.com şikayet

gittigidiyor.com dan fenerbahçe taraftar bardağı siparişinde bulundum. Yalnız ekranda görünen bardağı değil başka bir bardak yollamışlar. yolladıkları bardak hiç güzel değil yani beğenmedeim. kendi kafalarına göre bardak yolluyorlar.

Hasan H. Ö.

TURİZM PARK-RİTMO TUR Şikayet

29 Aralık 2012 tarihinde yılbaşı Prag turuna katıldım. Turizm Park ve Ritmo Tur misafirlerinin ortak bir rehberde buluştuğu bir turdu. Rehberin Prag hakkında hiç bir bilgisi yoktu. Ortaçağ gecesi için ödeme yaptık kendimizi yerel folklorik çek restaurantında bulduk. Karlovy Vary turuna katılacak misafir sayısı belli olmasına rağmen küçük otobüs ayarlanmasından dolayı turumuz yeni otobüsün gelmesiyle 1 saat gecikmeli başladı, gittiğimiz yer hakkında tek bir bilgi verilmedi. Şehir turunda en önemli yer olan olmazsa olmaz saat kulesine gidilmedi bile. Organizasyon başından sonuna kadar özensiz ve ciddiyetsizdi.

Paranızla rezil olmak sanırım budur. Bir daha bu turizm şirketlerini asla tercih etmeyeceğim.
Tur hakkında bilginiz yoksa rehberiniz yetersizse turu iptal edin insanları yanıltmayın.





BU ŞİKAYET FİRMA TARAFINDAN ÇÖZÜLMÜŞTÜR



Gülşah K.

Avea taraftar jet şikayet

Avea taraftar jet kullanıcısıyım.1 yıldır kullandığım hattım için 24 tl fatura ödüyordum.aralık ayına kadar da bir sorun yaşamadım.aralık ayı faturam 72 tl geldi.müşteri hizmetlerini aradığımda +18 bir siteye üye olduğum,haftalık 12 tl kesildiği söylendi.ben böyle bir üyelikte bulunmamıştım.yasal olarak itiraz hakkım var mı?yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.


Aslıhan B.

Nokia şikayet

2. el olarak nokia 6303 bir telefon aldım. aldığım zaman telefonun 7 aylık garantisi vardı bundan yaklaşık 2 ay önce telefon kendiliğinden (TELEFON KISITLI ) diyerek kapandı. teknik serviste dahil olmak üzere kaç yere götürdüm kimse arızasını bulamadı telefonu yaptıramadım. ÜSTELİK BU OLAY TÜRKİYE'NİN BAŞKENTİ ANKARADA OLUYOR. NE YAPMAM VEYE NEREYE MÜRACAAT ETMEM GEREKİR BİRİ YOL GÖSTERSİN.

Burhan E.

Ankara - Etlik- Antares- Profilo şikayet

31-01-2012 tarihinde Ankara - Etlik- Antares- Profilo (İ** B** - E** A*** Ticaret) şubesinden k. kartına taksitle aldığım (CM1000ETR) model çamaşır makinesini yeni eve taşınacağım için HAZİRAN da teslim almak üzere anlaştık. Haziranda gittiğimde "stokta yok bekliyoruz" diyordu , bekledim zaman zaman uğradım hep aynı şey. En son gittiğimde bayide başka satıcı Profilo yu devir aldığını ve önceki bayinin battığını söylüyor.

Parasını hala ödüyorum banka dekontlarım ve satıcının teslim etmediğine dair imzalı kaşeli kartı var. İşin en kötüsü MART ta düğünüm var PROFİLO ismine güvendim ve aldım. Makine ücretinin içinden PROFİLO çoktan payını aldı bense daha makinemin yüzünü göremedim.

Müşteri hizmetleride bu olayın arkasında durmadı.

Anlıyacağınız ücretini verdiğiniz anda ne satıcı nede profilo ismi kalmıyor.
boşuna marka isim kalite düşünmeyin, an azından seyyardan alsanız muhattabınız belli çünkü PROFİLO da sizi muhattap bile almıyacaklardır.

Ömer Ş.

istanbul güngören özel ilgi hastanesi şikayet

istanbul güngören özel ilgi hastanesi 112 acil servis ambulansıyla gelen hastayı kabul etmiyor.üstelik hastamızın sürekli doktoru o hastanede çalışıyor.ambulans hemşiresi ve personelinin ısrarlarına rağmen geçersiz bahaneler üreterek hastamızı almadılar.

Atilla U.

Akbank Şikayet

Akbank'tan ''Akbank size 10000 tl ihtiyaç kredisi teklif etmektedir. Vade 48 ay aylık ödeme 282 tl dir. En yakın şubeye kimlik, gelir ve ikametgah bilgilerinizle müracaat ediniz '' tarzında bir mesaj aldım. Bunun üzerine ben de Akbank Konya Zafer Meydanı Şubesine müracaat ettim.

Müracaatım sırasında Bireysel Müşteri Yardımcısı N... Ta...'e sicilimin bozuk olduğunu, eğer kredi onaylanmayacaksa bu krediye başvurmak istemediğimi çünkü, onaylanmayan her kredinin sicilimi daha da bozacağını bildiğimi defalarca ve ısrarla söylememe rağmen ''ön tanımlı kredi olduğunu ve onaylanacağını söyleyerek müracaatımı aldı. Sonuç ortada kredi onaylanmadı. BU NASIL ÖN ONAYLI KREDİ?

Şikayetimi telefonla bir yetkiliye ilettim 1-2 gün içerisinde döneriz dendi toplamda 3 işgünü oldu arayan soran yok.


Güneş Hamdi B.

Hyundai elantra şikayet

Hyundai elantra aracımda ön sağ taraftan gelen ses üzerine yetkili servis simge plazada ön her iki amartisörüm değiştirildi.Test için değişimi yapan usta ile yola çıkıldığında sol taraftan ses geldiği görüldü.Sebebi sorulduğunda usta amartisörün yeni olduğundan takozları bozmuş olabileceği belirtildi.3 gün sonra ses dahada arttı ve servise gidildiğinde sıfır takılan amartisörün patlak olduğu belirtildi.Aradan iki ay geçmesine rağmen ne yetkili servis nede genel merkez defalarca aramama mail atmama rağmen bu sorunu çözmedi.Değişen kusurlu amartisörü kayıp ettiler mahkemeye başvuramıyorum.Hyundai alırken bir kez düşünün istedim.Ben bu magduriyeti yasadım.Kimse yasasın istemem.Genel merkez müşteri hizmetleri diyorlar ama orada çalışan olduğundan emin değilim.Kimse ilgilenmiyor.


Oktay G.

ESSANTE KOZMETİK ve ENERGY SAVER CİHAZI Şikayet

Cep telefonu ile bizi aramaları sonucundaki konuşmamızda ENERGY SAVER " isimli elektrik tasarruf cihazını almak istediğimizi bildirdik. Anlatılanlara göre , cihaz, fişe takılınca çalışmaya başlayacak ve % 25-30 tasarruf sağlayacaktı. İTÜ Elektrik Bölümünün onaylı raporu vardı . Piyasa fiyatı 300 TL olan cihaz, kampanya nedeni le bize evde teslim olarak 89 TL. karşılığında gönderilecekti . Evde teslim aldık. Oysa teslim edilen kutu içinde İTÜ Raporu, garanti belgesi, üretici /satıcı firma iletişim bilgileri ve adresleri , yetkili imzalar gibi 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Yasasının belirttiği husuların hiçbirisi bulunmamaktaydı. Fişe takılınca da çalışmadığı hemen anlaşılmış, uyarı ışığı yanmamıştır. 4077 Sayılı yasanın tanımladığı "CAYMA " hakkımızı kullanarak gönderici firmaya , ödenmiş olan 89 TL'nin tarafımıza geri verileceğini bildirir yazısından sonra cihazın geri gönderileceğini bildirdik. Nesil Yayın Dağıtım ( Yeni Bosna -İstanbul ) Firması , kendilerinin sadece dağıtımı üstlendiklerini ve konunun satıcı ESSANTE KOZMETİK ÜRÜNLERİ PAZARLAMA Şirketine ( Akkavak Caddesi No= 144-A Anadolu Hisarı-İstanbul ) aktarılması gerektiğini bildirdi. Ödediğimiz tutarın geri verilmesini , aksi takdirde Tüketici Mahkemesine başvuracağımızı açıkça belirtiğimiz yeni dilekçemiz , ESSANTE KOZMETİK 'e Yurtiçi Kargo eliyle 25 Kasım 2012 günü teslim edilmiştir ve firmadan hiçbir yanıt gelmemiştir.
Benzer durumda olan vatandaşlarımıza yasal hakklarını kullanmalarını, çalışmayan "AYIPLI MAL" niteliğindeki bu tür ürünlerden satın almaktan CAYMAK için 7 günlük süre limitinin de olmadığını anımsatmaktayım.

Esmer Ö.

Kamil Koç Şikayet

Amaç Bilet Satmak Değilse...
28.12.2012'de Kamil Koç aşti'den 00:30 otobüsüne 18:00'e kadar opsiyonlu olarak rez. yaptırdım.16:30da cebeci şubesini arayıp rez.yaptırdığımı,mutlaka gelip alacağımı söyledim karşıdaki şahıs saat 18'de tekrar aramamı söyledi metroda olacağım için arayamayacağımı söyledim sizi nasıl aklımda tutayım dedi.18:05de metrodan çıkar çıkmaz aradım beni tel.de bekletti ve yerlerin bloke edildiğini satıldığını 2 dak.önce arasaydım böyle olmayacağını söyledi.şubeye gittim bayan yanı var dedi sorumluluğu kabul ediyorum dedim beni yine bekletti ve onlarında satıldığını söyledi.saat 23'de iki blokeli yer olduğunu 21:30da onlar alınmamışsa benim alabileceğimi söyledi aynı zamanda 02:00 otobüsüne de rez. yaptırıp şubeden ayrıldım.21:30da aradığımda blokenin belli olmadığını saat 22'de belli olacağını söyledi biletleri almaya geliyoruz dedik tel.kapattık saat 22'de kapattıklarını söylemişti saat 21:50de oradaydık ama şube kapatmıştı.Ben bu kadar karşı tarafı uğraştırıp bilet satmamaya çalışan başka bir yer görmedim.İş işten geçtikten sonra bana merkezden rez. yaptırsaydınız opsiyonu uzatırdılar demesi de cabası.Sizi nasıl hatırlayım diyip 1,5saat sonra aramamı istedikten sonra şubeye gittiğimde de evet sizi hatırlıyorum diyerek konuştuğumuz her kelimeyi tekrar etmesine ne denir bilemiyorum.ayıptır yazıktır.


Melek A.

Teknosa servis şikayet

• Merhaba,
29/07/2012 TARİHİNDE TEKNOSADAN ALDIĞIM CEP TELEFONUNU EKRAN DONMASI SORUNU İLE İLGİLİ 4. DEFADIR SERVİSE YOLLADIM. YAKLAŞIK 6 AYDIR ALDIĞIM NOKİA N8 MARKA BU TELEFONU 15 GÜN BİLE KULLANAMDIM.. 444 55 99 NOLU MÜŞTERİ HİZMELERİYETKİLİLERİNİZE MAĞAZAYA ÜRÜNÜ VERMEYE GİTTİĞİMDEKİ GÖREVLİLERE DEFALARCA ANLATIIĞIM GİBİ TELEFON SORUNLU VE BEN BU TELEFONU İSTEMİYORUM.. BUNA RAĞMEN HALA BENİ ARAYIP NOKİA NIN BU TELEFONU TEST ETTİĞİ VE İLGİLİ ŞUBEDEN ARANIP TESLİM EDİLECEĞİNİ BİLDİRMENİZE İNANAMADIM.. 4.DEFADIR SERVİSE VERDİĞİM VE 6 AYDA SADECE MAXSİMUM 15 GÜN KULANABİLDİĞİM BU ''ÇOK SORUNLU TELEFONÛ'' SORUMLU BİR FİRMA OLARAK TEKNOSA NIN .. O TELEFONU BİR DAHA ELİME ALMAK İSTEMİYORUM...


Yusuf A.

cıtreon berlıngo şikayet

cıtreon berlıngo sıfır aldıktan 3 ay sonra direksiyon kutusunda arıza oluştu 5 kez yetkili servise götürdüm ama olmadi arabanın garantisinin bitmesine 3 ay kaldı bir sonuç alamadim acentesinede baş vurdum bir sonuç cıkmadı arabayi satana kadar cok iyiler ondan sonra bak başinin caresine teşekkürler kolay gelsın .bana söylenen bunlarda bu hastalıkmış yani yapacak bir şey yokmuş .


Ali A.

ETS şikayet

ETS ile 2003 yılından bu yana çalışıyordum.Şimdiye kadar çıktığım tatillerde yaşadığım hiçbir sorunu firmaya yansıtmadım 3aşağı 5yukarı bütün firmalarda yaşanacak sorunlar dedim hep. Ancak son tatilimde resmen beni dolandırdılar.3 aile olarak İzmir'de gittiğimiz otel ile yaşadığımız birçok olumsuzluk neticesinde ETS ye şikayetlerimizi belirttik ve telafi etmelerini istedik ancak bu rezil firma bizi sanki ilk defa çalışıyormuş gibi değerlendirdi ve bizi üç kağıtçı sınıfına soktu. Biz üç kağıtçı olsak her tatilimizden sonra abuk subuk taleplerde bulunurduk ancak ilk defa çok ciddi yaşadığımız sorunu yansıttığımızda bize bırakın yardımcı olmayı bize üçkağıtçı muamelesi yaptılar.Siz siz olun sakın bu firma ile çalışmayın her şey yolundayken çok iyiler ancak sorun çıkınca çok çirkefleşiyorlar.


Mehmet T.

Siemens Şikayet

Merhabalar. Ben Siemens marka elmas kazan dedikleri bir çamaşır makinası almıştım bir müddet sonra neredeyse bütün kıyafetlerimin üzerinde delikler oluşmaya başladığını gördüm. Siemensten servis çağırdığımda kazanında çapak olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledilir ben de bunun üzerine ürünün garanti kapsamında olduğunu bunun fabrika çıkışlı bir hata olduğunu ve tamir değil değişim istediğimi söyledim tabi bu isteğim hiçbir şekilde dikkate alınmadı ve tamir edildi şu anda aynı şikayetlerim devam ediyor. siemensi aradığımda yeniden servis göndereceklerine ve kendi getirecekleri ürünle test edeceklerini söylediler. Anlayacağınız siemens hiç bir şekilde yardımcı olmuyor. İki yıldır beni rezil ettiler. Evdeki bütün kıyafetlerim delik içinde. Bundan sonra hakkımı Mahkemede arayacağım.


Yasemin A.

Ereyon şikayet

internet üzerinden ereyon..... firmasından 12000 BTU'luk bir klima satın aldım. yetkili servis klimayı kurmak için geldiğinde kutuları açtıktan sonra içerisinden 18000 BTU'luk klimaya ait borular çıktığını gördü ve klimayı takamayacağını klimayı almış olduğumuz firma ile görüşmemiş gerektiğini söyleyerek ayrıldı. firmayı aradığımda ise neden böyle bir hata yaptıklarını alıyamıyorum ya ellerinde olmayan bir malzeme olduğu için müşteri kendi imkanlarıyla çözsün dediler yada büyük bir yanlışlık yaptılar.bilemiyorum ama firmaya karşı bir güvenim kalmamıştır. bu firmadan alışveriş yapacak arkadaşları uyarıyorum.... dikkatli olsunlar lütfen fiyatlara aldanmasınlar benim gibi önemli olan malzemeyi aldıktan sonraki hizmettir.


Altan A.

Dumankaya inşaat şikayet


Dumankaya inşaat yaptığı kooperatif için bizleri kandırarak daire satmıştır. Maket ve broşürlerinde gösterdiği koperatif site alanını ecr-i misil kira bedeli gelene kadar kimse bilmiyordu 45000m2 dediği yer şimdi işin gerçeğinde yaklaşık 32000m2 imiş belediyeye 16000m2 kira bedeli ödememiz gerek bunlar birde kendileri için mütedeyyin insanlarız derler gavur dahi bunlardan daha müslümandır.


Hakan K.

Lider Yapı Şikayet

1 yıl önce evimize başakşehir istanbul çarşıda bulunan 02124....telefon numaralı lider yapıdan hpd sistem marka bir duşakabin taktırdık fakat hiç kullanamadık.Ayakları devamlı kırıldı.geçenlerde fabrikadan yeni yanlar gönderildi. duvara birleşik olan camlar tam yerine oturtturulamadı.montaj yapana diyorsun fabrika kötü böyle gönderdi diyorlar.Banyo yaparken sular hep dışarıda.fabrika dan da montaj yapanlardan da şikayetçiyim..Fabrika tel: 0262...


Emel P.

Bosch beyaz eşya şikayet

10/2011 tarihinde almış olduğumuz Bosch Marka ürün kodu WAQ20360TR ürün 1 sene olmamasına rağmen 4 kere aynı sorun ile servise gitmiş ve kaç kere arandığı belli olmayan müşteri hizmetleri her defasında geri dönüş yapacağız deyip dönmemiştir. Sorun şu ki; bu ürün 4 -5. ayında çamaşırlarda yağ lekesi yaptığı için servise gitmiş ve aynı sorun tekrar tekrar olunca kazanı değişmiştir. her 10 yıkamanın 7 debk gelen leke çamaşırları çöpe atmamıza sebep oluyor.
Konu ile ilgili müşteri hizmetleri sorunu dikkate almamıştır.Bosch deyip aldık ama ucuz markalardan bir farkı olmadığını gösterdi .belli ki sorunlu üretim ve ürünün değişm olmasını talep ettik abcak ne yetkili servis be müşteri hizmetleri konu ile ilgilendi.
En son dün Bosch müşteri hizmetlerinden Ayşe hanım ile görüştüm ve öğlene kadar aranacağım söylendi ama hala arayan yok. Tüketici haklarına kadar gideceğim. Tam bir rezilllik!!!!!!!!!!!!!!

Petek H.

Havaalanı Şikayet

29. 12. 2012 tarihinde saat 07. 50 TK1083 sayılı İstanbul - Belgrat uçağı için check in bankosuna geldiğimde görevli tarafından uçakların birleştirildiği ve sistemin henüz check in işlemine izin vermediği ve beklememiz gerektiği söylendi. Yarım saat sonra başka bir görevli de geç kaldığımızı iddia ederek uçuş hakkımızı kaybettiğimizi söyledi. Ancak uçuşumdan 2 saat önce havaalanına geldiğimi, ve check in görevlisi tarafından bekletildiğimi söyledikten sonra, bizi akşam 18. 30 uçağına transfer edebileceklerini söylediler. Söylediklerine
göre benim biletini satın almış olduğum 07. 50 uçağına “overbook” yapılmış, yani gereğinden fazla bilet satılmıştı. Sonuç itibariyle 12 saat boyunca bekletildim ve bir günüm boşa gitti


İpek T.

ATLETİCO spor salonu şikayet


http://www.atletico.com.tr/Aktiviteler.html

İzmir- Çiğli'de yeni açılan ATLETİCO spor salonunu neden tercih etmemeniz gerekiyor?

1- Yukarıdaki linkte görüldüğü gibi hafta içi 18:30'da dersler gözüküyor ama o sadece gözüken çünkü kendileri dersleri iptal edebiliyorlar ve dersin iptal olduğunu SPOR SALONUNA GİDİNCE ÖĞRENİYORSUNUZ.

2- Ders 18:30'da başlıyor ve salona 18:35'te gittiğinizde sizi PRENSİPLERİ GEREĞİ DERSE ALMIYORLAR çünkü geç kaldınız.

3- O kadar prensipli çalışıyorlar ki  dersin iptal olduğunu size bildirmiyorlar bile, gerekçesi ajandalarında telefon numaranızın kayıtlı olmaması. Tuhaf olan ise bir gün önce gidiyorsunuz, derse geç kaldığınız için alınmıyorsunuz, yarın geleceğim diyorsunuz, SİZİN TELEFON NUMARANIZ BAŞTA OLMAK ÜZERE DİĞER İLETİŞİM BİLGİLERİNİZ alınıyor, ertesi gün derse gidiyorsunuz, ders yok deniyor, aramaya lüzum görmüyorlar, isteseler de arayamayacaklarını çünkü ellerinde telefon numaranızın olmadığını söylüyorlar.


Ayten D.