1 Mart 2013 Cuma

Avea Müşteri Hizmetleri Eksik Bilgilendirme

400dk ve 4000sms 'i olan yeni yıl tarifeli hattımı 1 gb internetle yapılan indirimler dahil 35 tlye kullanırken indirim süremin dolmasından dolayı 50 tl ye cıkan faturama tekrardan indirim talep ettim yada aylığı 30 tl civarında başka bir tarifeye geçmek istediğimi söyledim. yoksa hattımı iptal ettirceğimi söyledim. bana size tanımlı indirim olmadığını ama müşteri memnuniyeti adın %25 indirim uygulanıcagını yalnız 12 ay taahhüt etmem gerektiğini, internet içinde 100mg interneti 6 ay taahütlü 4,5 tl ye kullanabilceğimi bu şekilde aylık tutarımın yaklasık 34 - 35 tl ye geliceğini söylediler. bende başka seçeneğim yoksa kabul edicem bunu dedim. size uygun başka bi tarifemiz yoktur dendı. ben de kabul ettim..ama tesadufen aveanın faturasız hatlar ıcın olan bal aylık kampanyasından haberım oldu. 500dk 500sms 500mb 30 tl..tam ıstedıgım gıbı bı tarıfe.musterı hızmetlerını arayıp bu tarıfeye gecmek ıstedıgımı bana bu konuda bılgı verılmedıgını soyledım. fakat gecıs yaparsam eger 80 tl gıbı bı fatura odemem gerektıgı soylendı. ıslerıne gelen her konuda gereklı gereksız bılgı veren avea ben sordugum halde bana bılgı vermeyerek benı magdur ettı. ıptal de ettıremıyorum taahhutluyum cunku. lanet gelsın baska da bısı demıyorum..

Sibel T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder