3 Aralık 2012 Pazartesi

Turkcell 8035 Kontör Hattı Şikayet

Turkcell iletişim merkezi bünyesinde bulunan 8035 kontör hattı bilgim dışı kredi kartımdan köntör yüklemesi yaptığını iddia etmektedir. şahsımın böyle bir işlem yapmadığını ısrarla söylememe rağmen karşı taraf itirazda bulunup tam tersini iddia etmektedir. şikayetim üzerine turkcell iletişim merkezi tarafından benden istenilen kredi kartı exteresi, kimlik fotokopisi ve bir adet şikayet dilekçesi faksladım. yalnız bir hafta boyunca itirazıma cevap verilmedi. bunun  üzerine 10.10.2012 perşembe günü müşteri hizmetlerini aryıp işemimin acilen çözülmesini istedim; fakat müşteri hizmetleri defalarca başka yönlendirmelerde bulunmuş ve idda ettiğim konuyu kabul etmemiştir. ayrıca 8035 kontör hattının 25.09.2012 günü benim şahsımın 20 tl kontör yüklemesi iddasını çürütmek için aradığım müşteri hizmetleri bunun aksini ıspatlamıştır. yani ben 17.09.2012 günü bim marketlerinden kontör yüklemesi yapmış ve onun sonrasıda herhangi bir işlemde bulunmamışımdır. ıspat ve deliller benden yana olduğu halde itirazlarını sürdüren turkcell iletişim merkezi ve bünyeside bulunan 8035 kontör hattını TÜKETİCİ HAKLARINI İHLALDEN şikayet etmek istiyorum.


İsmail Ç.

Güneş Sigorta Şikayet

güneş sigorta mağduruyum.1462039 nolu şikayetime verilen cevap çok komik. yaptıkları hatayı bilgisizlikle suçlamakla yetiniyor. Suçları ne diye sorarsanız.Adıma habersiz kasko poliçesi kesilmiş haber verdim iptal edin poliçe kestiremiyorum diye08,05,2012 tarihinde25,06,2012 tarihine kadar iptal etmediler.Bunda dolayı mağduriyetimi talep ettim.verilen cevap kendi personeline neden yapıldı sorusunu sormadan.bilgisizlikle suçlanıyorum?


Sabri N.

General Mobil Şikayet

General Mobil adındaki firmanın telefonları çok adi kimseye tavsiye etmiyorum.Alan arkadaşların parasına yazık o telefonları alana kadar dumanla haberleşsin daha iyi, telefonları kötü bu yetmezmiş gibi servileri daha kötü, müşteri hizmetlerini arıyorum aradığımda konuşmalar kayıt altına alınıyor diyor ama hiç alakası yok, bir yetkili arayıp ta arkadaş bi müşteri neden aynı şeyden 3 defa şikayet eder, servisimiz adam gibi çalışmıyor mu demez mi. Ben sizden bu telefonu aldığıma bin pişmanım size paramı helal etmiyorum. ben terörle mücadele ederek bu parayı kazanıyorum. general mobil servisi yesin diye kazanmıyorum.


Adem K.

Digitürk Şikayet

Digitürk kutumda oluşan arızadan dolayı 17.09.2012 Tarihinde saat 11:41 de müşteri hizmetlerinizi arayarak, Digitürk kutumun değiştirilmesini talep ettim. Talebim doğrultusundan 20 TL servis ücreti karşılığında Digitürk kutum değiştirildi.


Fuat F.

Nanomatik Çamaşır Topu Şikayet

kapı kapı dolaşıp nanomatik çamaşır topu satanların magdur bıraktıgı kişilerden yalnızca biriyim 1yıl dönümü diye kandırıp bedava veriyoruz deyıp içinden hediye çıkarsa 100tl verin yarın yarım altın göndericez diyerekten kandırıldım ve eşimin son parasıydı çocuklarımın bogazından kesıldı helal etmıyorum hiç insanlık kalmamış allah yedirmesin ne gelen ne giden oldu.


Bedriye D.

Avon şikayet

Âvona arkadasima hediye gelmesi icin uye oldum. Mayis
Ayindan beri adima sipars verilyor. Arkadasim bir ust temsilcinin siparis
Verdigini ve her ay benim iptal etmek istedigimi soyledigi halde bana borc msj
Lari geldi. Ve bayram sonrasinda icra baslatilacagina dair bir msj geldi.
Hemen aradim yatirilis bir borc oldugu ve bayram nedeniyle yansimadigiavondan soylendi. Uyeligim iptal edildigi ilstildi. Fakat bugun icra baslatildigina dair bir msj geldi. Bu bana bi hakarettir. Icralik bi insan oldum
Hic borcum yokken


Dilek Y.

Pusula Yayıncılık Şikayet

Pusula yayincilik produksiyon pazarlama ve reklam tic.as den trident uydu alici aldim arizali cikti geri gonderim ayni gun icinde 2 ay oldu hala gelmedi aradigim zaman halledecegiz deyip oyaliyor tuketici haklari dernegine sikayetde bulunacagim.


Apo Ö.