9 Eylül 2012 Pazar

Yetkili Servisin Klima Altına MontajYapması Sonucu Led tv nin İçine Su Kaçması; LG nin ve Montajı Yapan Yetkili Servisin İlgisizliği.

lgLG 42LV3550 LCD-LED Televizyonu Doğan Dayanıklı Tüketim Malları San. ve Tic. Ltd. Şti.'den 10-10-2011 Tarihinde satın aldım. LG servisi Olan Fen Elektronik (M*** G***) evimde kurulmasını istediğim yerin uygun olmadığını söyleyerek klimanın altına monte etmişlerdir. Aşırı yaz sıcaklarından dolayı klimamı çalıştırdığımda bir süre sonra televizyonumun bozulduğunu gördüm. Servise sorunu götürdüğümde televizyonun içine klimadan su aktığı söylediler. Ben elektrik işlerinden anlamam. Televizyonu monte eden Fen Elektronik'in servis elemanının bunu bilmesi gerekir. Kaldı ki ben zaten yukarıda belirttiğim gibi başka yere monte istemiştim. Servis elemanı camdan gelen ışıkla kaliteli görüntü alamayacağımı söyleyerek klimanın altına monte etmiştir. Kusur televizyonu yanlış yere monte eden servisindir. Televizyonum garanti süresi içindedir. Benden bir televizyon fiyatı kadar tamir parası istenmektedir. Tamiri kabul etmiyorum. Yeni televizyon verilmesini istiyorum. LG gibi büyük müşteri kitlesine sahip olan firmanızın madur olan tüketicinizin arkasında olacağınıza ve sorunun kısa zamanda kısa zamanda giderileceğine inanıyorum. Yoksa kaybedeceğiniz bir müşteri değil; bana yapılan haksızlıkla büyük bir müşteri kitlesi kaybedersiniz. Güler K.

Pusula yayıncılık arızalı ürününün para iadesini yapmıyor

Pusula Yayıncılık ve Produksiyon Paz. Reklam Kozm. San ve Tic. A.Ş. (İstanbul) isimli firmanın televizyon aracılığı ile pazarladığı samsung u 700 cep telefonu sipariş etttim
ürünü 15.08.2012 tarihinde teslim aldım almaz olaydım böyle bir firma olamaz buradak itüm arkadaşlara ve bu firmanın sahibine sesleniyorum yaptıklarınız yanınızda kalmayacak ve tüm hukuki yollara başvurulacaktır

Sorunlar:
1.gönderilen telefon samsung garanti belgesinde nokia yazıyor
2:3g özelliği var diye tanıtıp satıyorlar 3g falan yok
3:cihazla konuşma yapamıyorsunuz kendi kendine kapanıyor
4:cihaz aşırı ısınıyor
kısacası uydurma bişey göndermişler daha sonra bu firmayı aradım satışta 1 dak bağlandığım yere sorun kısmına gelince ulaşılamıyor telefona bakan yok
zorda olsa ulaştım ve 15 günden beri para iademi bekliyorum
eğer iadem yapılmassa bu hafta kaymakamlığa gidip gerekli başvurularımı yapacağım.

Enes B.

Hepsiburada.com iade işlemlerini 3 aydır yapamadı

Hepsiburada.com 'dan 23.05.2012 de aldığım gardolabı teslimat süresi geç olduğu için (18 haziran) iptal ettirdim. fakat hala iade işlemi yapılmadı 3 aydır taksitlerini ödüyorum. müşteri ilişkilerini aramaktan bıktım her seferinde aynı cevap en kısa sürede bilgi verilecektir 3 ay dır kimsenin aradığı yok. yapamıyorsanız bırakın yada düzgün yapın.
hepsiburada.com dan ürün alıcaklara duyurulur.

Ercan K

SAMSUNG-TEKNOSA REZİLLİĞİ

Daha iki ay bile olmamıştı teknosadan samsung galaxy s wifi 5 almıştım. Aldığımde ekranda çok küçük bir nokta halinde renk değişimi vardı tabi ekran catlayana kadar bunun bir hasar olduğunu anlayamamıstım ve belirtiyorum daha iki ay bile olmadı hemen teknosa ya gittim servise gönderiliceğini fakat kendileri gönderirlerse cok uzun süreceğini söylediler.benim götürmemin daha iyi olacağını söylediler anlıyacağınız baslarında savdılar beni.Neyse gittim samsungun servisine biraz bekletilmemin ardında ekranda bahsettiğiniz gibi bi hasardan kaynaklanabiliceğini fakat ekran zarar görmeden önce görmediklerinden bişey yapamayacaklarını söylediler peki sonuc mu sonuc su 450 liraya aldıgım ürünün ekran değişimi için benden tam 400 lira istediler ve hiç abartmıyorum olay aynen böyle sizce bu adam dolandırma değilde nedir daha taksitleri bitmemiş olan ürünüm su anda tamamen çöpe dönüştü ve bana düzgün bir çözüm bile sunmadılar ayrıca belirtmek isterim teknosa zeytinburnundaki samsung teknik serviste bakırköy incirlide anlıyacağınız o ki ben yaptım siz yapmayın sakın ola bu üründen almayın adamlar cihazdan almadıkları parayı söke söke ekran sorunlarından alıyorlar.

Fatma T.

sakın ha BOSH

bosch31.12.2011 tarihinde Antalya İSTİKBAL mağazasından 2 adet BOSH marka klima aldım ve bugüne kadar klimanın bir tanesinden çektiğim kadar hiçbir şeyden çekmedim, üç kere servis çağırdım klimadan gelen kokuyu bulamadılar, ilk servis raporu: su tahliye borusunun  dışarıdan pis hava çektiği, ikinci servis raporu: malum Antalya nemli aşırı nem olduğunda koku yapar, üçüncü gelen arkadaş da klimanın takılı olduğu odanın lamba duyunun plastik aksamından gelen koku olarak rapor hazırladı,
- su tahliye borusunu rüzgar almayacak şekilde yaptık koku geçmedi, nemli havalarda klimayı çalıştırmadık koku geçmedi, lamba duyunu komple takım olarak değiştirdim koku hala geçmedi, 6 aylık klima komple bakıma girdi sözde ilaç ile temizledik dediler koku hala geçmedi Sayın BOSH yetkilileri oda eşyalarını değiştirin diye rapor hazırlayın onu da değiştireyim yeterki klimayı kullanma ihtiyacı doğduğunda odada oturabilelim kokusuz bir ortam olsun. Ben BOSH tercih ederken sattığı ürünün arkasında sonuna kadar durur ve gereğini yapar bilirdim ve bilirdik isminden dolayı ama öyle değilmiş, takdiri BOSH marka alacaklara bir kere daha düşünmelerini tavsiye ederim.

Tevfik B.

YOLCULUK YAPARKEN YAŞADIĞIM REZALET

metroDüzceden Eskişehir'e yapacağım yolculuk için bir gün önceden telefonda bilet rezarvasyonu yaptırdım. Metro firmasına ait servisler beni alıp otogara götürdü ve      otogarda biletimin iptal olduğunu söyleyip bana eğer istersem muavin koltuğunda gideceğimi söylediler. Neden biletimn iptal olduğunu sorduğumda saat sabah 5te biletin iptal süresinin geldiğini söylediler fakat telefonda bana böyle bir bilgi verilmemişti.

Hüseyin C.

Lacoste ayakkabı

Oğluma Ankara Gordion AVM deki Lacoste mağazasından ayakkabı 3 ayda yan kısmından patladı.2 ay inceledikten sonra kullanıcı hatası dediler.Sadece yol yürüyen birinin ayakkabısı 3 ayda bozulursa varın markanın kalitesini siz düşünün.

Zeki G.


Hevesle aldığım telefonum üçüncü gün dondu

vatan computerdan nokia n8 marka cep telefonu aldım telefonum dondu geri götürdük. biz bunu k.v.k.ya gönderirsek çok uzun sürede gelir siz götürün dediler. şimdi mantığım almıyor orjinal sıfır telefon nasıl üç gün sonra donar. program yüklemiş olabilirsiniz dediler, o zaman telefonu donduracak programın nokia sitesinde ne işi var.. hala telefonum kutusunda beklemede.

Özlem K.

Medicana Bahçelievler Hastanesi

06.08.2012 tarihinde 2 gün önce yaşadığımız trfik kazasından dolayı yaralı olan elime pansuman yaptırmak için yolumuzun üzerinde bulunan Medicana Hastanesi Bahçelievler
şubesinin Acil Bölümünden giriş yaptık ve Acil Bölümünde danışmada bulunan hanımefendiye konuyla ilgili bilgi verip pansuman yaptırmak istediğimizi belirttik.
Biraz bekledikten sonra Acil Bölümü içerisindeki görevli Hemşire Hanıma yönlendirildik ve pansumanım yapıldı.
Hastaneden çıkarken Acil Danışma'da bulunan Hanımefendi'ye ödeme yapıp yapmayacağımızı sorduk.Oradaki Hanımefendi'de herhangbirşey olmadığını isterseniz vezneye uğrayabilirsiniz
diyerek bize yanıt verdi.
Hak geçmesin şeklinde düşünerek Ana Hastane girişinden vezneye uğradık ve pansumanla ilgili olarak borcumuzu sorduk.
Veznedeki hanımefendi kimliğimi alarak ismime 40TL bedelinde fatura düzenledi.
Eşim ve ben doğal olarak ödememizi yaptık ;fakat pansuman ücretinin çok yüksek olduğuna dair itirazda bulunduk.
Müşteri İlişkileriyle görüşmemiz söylendi.
Müşteri İlişkilerindeki görevli hanımefendiye pansuman yaptırdığımızı ve trafik kazaından dolayı bu yaralanmanın olduğunu kaza günü birçok hastanede tomografi muayene gibi işlemlerin
yapılmasına rağmen hiçbir ücret alınmadığını fakat Medicana'daki pansuman ücretinin çok yüksek olduğunu belirttik.
Müşteri İlişkileri "aldığınız hizmetin mutlaka bir ücret karşılığı olacaktır değil mi?" şeklinde ukelaca yanıt verdi.
Hizmetin karşılığı olduğunu bildiğimizi ;fakat hizmet alımı yapılmadan önce fiyat bilgisinin bize bildirilmediğini ve vezneye uğrama konusunun bizim insiyatifimize bırakıldığını
ve bizim iyi niyetli düşünerek vezneye uğrayıp ödeme yaptığımızı tekrar belirttik.
Kendisi bize her işlemin kullanılan malzemenin kayıtlı olduğu ve böyle birşeyin mümkün olmadığını sistemde mutlaka kayıtlı olduğu şeklinde karşılık verdi.
Ben de yapılan işlemle ilgili ve kullanılan malzemeyle ilgili sistemden bana bilgi vermesini talep ettim ve kaydımın dahi bulunmadığını bildirdim.
Acili arayıp benim kayıt sorgumu yaptığında bulamadı ve siz haklısınız şeklinde yanıt verdi.
Biz de yaptığımız ödemenin iade edilmesi talebinde bulunduk ve bu ücretin pansuman için çok yüksek olduğunu bildirdik.
Müşteri ilişkilerindeki hanımefendi bize ücret iadesi yapamayacaklarını,liste fiyatlarının böyle olduğunu hatta muayene ücretlerinin 125TL olduğu söyledi.
SSK'lı olduğumu belirttiğimde muayene ücrtinin 40TL olduğunu söyledi.
Muayene ücretiyle pansuman ücretinin nasıl eşdeğer tutulduğunu sorduğumda bu şekilde olduğu yönünde cevap aldım.
Kendi sistemindeki bu açık durumla ilgili bizden dilekçe almak istedi.Kayıt olmadan hastaya ücret bilgisi verilmeden işlem yapılma konusu.
Ben de mağduriyetimizi telafi etmeyecek ve sadece hastane sistemlerindeki açıkla ilgili tanık olarak dilekçe yazmak istemedim.
SSK hizmeti veren özel hastanelerdeki hizmet bedellerindeki bu farklılık ve hastaların mağdur edilmesinden dolayı Medicana Bahçelievler Hastanesinden şikayetçiyim.

Ü.Soner K.

MetroNet hizmet sağlamıyor ama parasını istiyor

1. 5 senedir metronet üyesiyim ama nasıl üyeyim ? sadece 2-3 ay hizmet alabildim...sonrasında internette sorun çıktı...Defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen (en az 15 kez) sorun çözülmedi. Teknik servis talep ettim 5-6 kez en az...şu saatte orda dediler ama hiçbirinde GELMEDİ ! baktım sorun hallolmuyor bende fatura ödemeyi falan bıraktım. utanmadan bir de ödenmemiş faturanız var diye aradılar...konuyu anlattım ama karşıdaki bayan biz o bölüme bakmıyoruz dedi ! kaç aydır fatura ödemiyorum ona rağmen hala daha aboneliğimi devam ettiriyorlar ( NASIL OLSA HER AY KESİLİYO FATURA !!! ) kimsenin aylarca sürecek mahkemeye vermeyeceklerini biliyolar. Hem versen nolur ki ? 1 kullanıcıya karşı kaybederler alttarafı...ya yoldukları diğer müşteriler ? BEN YANDIM SİZ YANMAYIN !!! YAKLAŞMAYIN METRONET EEEE !!!!

Ahmet S.

2 Eylül 2012 Pazar

Jet Turizm Rezaleti

Jet Turizm adlı firmadan bir bilet aldım Hatay'dan Eskişehir'e gideceğim diye ancak firma otobüsü taksitle almış dolayısıyla otobüs hacizli. 01.09.2012 tarihinde saat 17:30 da bindiğim otobüs Adana'da polis ekipleri tarafından çevrilmiş ve bağlanmıştır. Bunun üzerine 1 saat sonra başka bir otobüs göndermişlerdir. Gönderilen otobüsün mazotunun olmaması tam bir rezalet. Neymiş diğer otobüsten mazot çekeceklermiş. Polisin emanet ettiği kişi mazotun çekilmesine izin vermedi bir sürü kavga gürültü. Saat 00:05 te Adana'dan hareket ettik. Böyle firmaların ruhsatlarının iptal edilmesi şart. Güvenle yolculuk edilmez bu firmalarda. Okuyan herkese sesleniyorum SAKIN JET TURİZMİ TERCİH ETMEYİN.

Fuat K.

Digitürk Play Aboneliği

digiturkDigitürk playe sezonluk abone oldum. Paralarını kredi kartından tıkır tıkır aldılar. Fakat şu an itibariyle parasını ödediğim halde maçları izleyemiyorum. Müşteri hizmetleri arıyorum beni dinlemek yerine çocuğun ağzına bal çalar sorununuz halledilecek safsataları fakat değişen bi şey yok. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...Serkan D.

Hesap Kartı Başvurusu

Akbank Pendik Şubesi'nden bir hesap kartı başvusunda bulunmuştum.

akbank.com başvuru süreci takibinden aldığım ekran görüntüsünden( https://dl.dropbox.com/u/86634488/1.jpg ) de görüldüğü gibi başvuru tarihim 16.07.2012. Akbank tarafına başvurunun ulaştığı tarih 09.08.2012 ve kartın basım tarihi ise 10.08.2012'dir. Şu an 01.09.2012 tarihinde bulunmaktayız ve başvuru tarihimin üzerine yaklaşık 2ay geçmiştir. (Kartın 16.07.2012 tarihi sonrasında 10-15gün içerisinde teslim edileceği bilgisi şubeden alınmıştır.)

Bu süre zarfında Akbank Müşteri Temsilcileri ile 5-6 görüşme, Kurye ile ise 1 görüşme gerçekleştirilmiştir. Ve her seferinde sürecin hızlandırılacağı bilgisi tarafıma bildirilmiştir. Ancak 01.09.2012 tarihine erişmemize rağmen ufak bir ilerleme dahi görülmemiştir. Akbank gibi büyük bir camia tarafından bu kadar büyük bir su istimal ve ilgisizliğin  müşterilerine gösterilmiş olması büyük bir eksikliktir. Kurumsallığınızı zedeleyecek bu tarz durumların yaşanmaması dileği ile sorun ve şikayetime kısa sürede ilgi ve çözüm beklemekteyim.    Doğan D.

Cep Telefonu

Geçen yıl Samsung Wave 1 cep telefonu aldım 950, 00 TL ye. Üzerine 250, 00-300, 00 TL daha verip I phone alabilirken almadım. Daha sonra telefonda sorunlar oluşmaya başladı kendi kendine açılıp kapanıyor, donuyor, şarjı 4 gün giden telefon 1 gün gitmeye başladı ve bu problemden tam 4 kere telefonu servise verdim. Ve artık telefonu istemediğimi, para iadesi istediğimi söyledim fakat 1 yıl içerisinde 4 kere gelmesi önemli değilmiş parça değişimi önemliymiş bende sadece 1 kere değiştirmişler. Ve diğer servis tutanaklarında hata yok raporu yazmışlar bende her verdiğimde telefonun problemini çözdüklerini düşünüp formu imzalayıp alıyordum. Fakat iyi bir üç kağıtın içinde olduğumu sonra anladım. Vizyonu müşteri memnuniyeti ve sıfır hata, kaliteli hizmet olan Samsung a yakışmayan bi olay bu. Sorunum çözülürse sevinirim. Diğer türlü bütün yasal haklarımı kullanacağım.      Hüseyin K.

Avea iletişim merkezi yanlışını bana düzeltirmeye çalışıyor

aveaAvea Denizli Güngör iletişime giderek 11/07/2012 de kapanan hattımı tekrar açtırmaya başvurdum. 37TL karşılığında bana yeni bir kart verdiler. Fakat bu tarihten beri hattım sim kart kaydı yapılamadı diyor açılmadı. şuan kırşehir Çiçekdağı dayım iletişim merkezi en yakın 50km güngör iletişimi aradığımda bana kaçamak cevaplar veriyor ve siz bizden sonra yedek sim karta başvurmuşsunuz diyor yapmadım diyorum ve avea müşteri hizmetleri de kabul ediyor ama 5 gündür 500 arıyorum 72 saat içinde dönülecek deniyor hala dönülmedi. tekrar aradığımda bir sıkıntıdan dolayı ilgili mercilere ulaşmamış tekrar alalım deniyor ama yine dönülmüyor. BENDE BUNU inat ettim. 8TL kart parasında değilim neden kendi hatalarını düzeltmiyorlar. daha da olmazsa tüketici mahkemesine gideceğim.    Ahmet Hamdi Ü.

finansbank a.ş. haksız bedel talepleri

finansbank

Finansbank A.Ş izmit sanayi şubesinden GÖZDE SİGORTA LTD.ŞTİ. olarak ipotek karşılığı ticari kredi kullandık. borcumuzu zamanında ödedik.şimdi ise ipoteğin kaldırılması için ipotek fek belgesine 500 tl +bsmv istenmektedir. zaten tapudaki masrafı normal olarak biz ödeyeceğiz. bu belge için sözleşmede atılmış bir imzamızda yok. yazılı cevap vermiyorlar. sözlü cevapta ise konut edindirme kredi dosyasında imzanız var diyorlar ama bir konut veya işteri krediside kullanmadık kaldıki kredi kullanırken 5000 tl de komisyon ödedik. şimdi hem ipotek hemde komisyon masrafımı geri istiyorum. muhatap bulamıyorum.    Ömer D.