30 Temmuz 2012 Pazartesi

AR TEKNOLOJİ SİSTEMLERİ BİLİŞİM TAAHHÜT HİZMETLERİ Şikayet

26.03.2012de kocaeli carrefoursa vodafone shop es-com (es-com tel:0262 335 42 22)dan 2000tl ye iphone 4s siyah 16gb ceptelefonu aldım. 10-15. gününde donmaları başladı ve ön kamera çalışmaz oldu. garantiye gönderdim. 20gun sonra geri gönderdiler tamir açıklaması *mgcs/m02-temizlendi/mekanik onarım yapıldı* ama telefon çalışmıyor durmadan donuyor kullanılmıyordu ayıplı mal gönderdiler. geri gönderdim geldiğinde mgct/L01-ndf(hata bulunamadı) yazıyordu ama telefonun dokunmatiği hiç ama hiç çalışmıyordu gene ayıplı mal gönderdiler hemen almadan geri gönderdim,sıfır cihaz göndereceklerinin sözünü verdiler.geldiğinde *cihaz değiştirildi yeni ime-i: 0103048006434975 yazıyordu. ama cihaz işlem görmüş 2. el cihaz kasada açıklık vardı durmadan kendine restart atıyor hele şarşa takınca 3 saniyede bir atıyor kapanıyor açılmıyor donuyordu hemen geri gönderdim ama gene utanmadan işlem görmüş ikinci el bir cihazı sıfır diye ayıplı bir malı gönderdiler. hemen geri gönderdim gene sıfır cihaz sözü verdiler, cihaz geldi açıklama *mgdc/p01-kutulu değişim(dda)/model değişimi yapıldı. yeni ime-i 013049001231101* yazıyordu ama geldiğinde cihazın kasada açıklık var bariz belli sessiz tuşu boşta sallanıyor çalışmıyor sesize alıyor ama sessizden çıkmıyor hoparlör çalışmıyor kamerasının üzerinde bariz bi çizik var. gene ayıplı bir mal gönderdiler sıfır cihaz diye.ve 5.kez gönderdim çıldırmak üzereyim 60günü geçkin bir süredir mağdurum telefonda vermediler kullanabileceğim sizden ilgi ve alaka bekliyorum mağdurum lütfen yardımcı olun böyle bir sahtekarlık olmaz ilk  defa karşılaşıyorum. Garanti servisinin adı  AR TEKNOLOJİ SİSTEMLERİ BİLİŞİM TAAHHÜT HİZMETLERİ A.Ş.

 

Mahmut S.

Derimod ayakkabı problemi

derimodDerimod Ankara’dan 02.06.2012 tarihinde süet bir ayakkabı aldım. Ancak yürüdükçe ayakkabının süet kısımları burun ve kenar kısımları da yere değiyor, sürekli tozlanıyor ve aşınıyordu. Ayakkabıyı her giydikten sonra sürekli temizlemek zorunda kalıyordum ve alalı daha 1 ay olmadan daha birkaç giymede eskimesinden dolayı, şikayetim ile iade talebinde bulundum. Tarafıma yapılan geri dönüşte ayakkabının üretiminden kaynaklanan herhangi bir probleminin olmadığı ve kimsenin bu ürün ile ilgili bir şikayet ile gelmediği söylendi. Umursamaz ve terbiyesiz bir tavırla da ‘Evet siz tüketicisiniz istediğiniz yere de gerekli şikayetleri yapabilirsiniz, bizim kararımız değişmez’ cevabını aldım. Süet ayakkabının nemli, ıslak bez ve benzeri şeylerle silinmeyeceğini bana öğretmeye çalışan bölge müdürü böyle temizlenmesi durumunda ayakkabının süet özelliğini kaybedeceğini söyledi. Ama bu müdürün mağazasındaki kendi çalışanının ayakkabıyı ıslak süngerle sildiğini itiraf etti ve ayakkabıyı aldığımda süet ayakkabı ıslak sünger ile silindiği için derisi kupkuru, bez ayakkabı gibiydi.
Ben tüketici olarak Derimod’un böyle bir savunma yapmasını kabul etmiyorum. Bir ürünün her tüketicide aynı problemi çıkartması beklenemez. Ürünün hatalı olarak addedilebilmesi için başka şikayetlerin de gelmesi beklenemez. Şimdiye kadar sahip olduğum onca ayakkabı da bu kadar kötü bir problem ile karşılaşmadım. Hiçbir ayakkabımın burun ve kenar kısımlarının yere değdiğini görmedim. Biz tüketici olarak bir ürüne para veriyorsak, bunu uzun yıllar kullanmak en doğal hakkımızdır. Bu gibi sebeplerden dolayı birkaç giymede eskiyecekse Derimod ayakkabılarına boşuna para veriyoruz. Derimod ucuz ürün tasarımları yapıp, ürünlerini ucuz yollarla savunuyor ve tüketicileri mağdur ediyor.

 

Sinan Ö.

29 Temmuz 2012 Pazar

D-smart şikayet

dsmartD-smart tarafından cep telefonuma abone sözleşmesi için mesaj gelmiş ve çağrı merkezini aramam istenmiştir. D-samartın çarğtı merkezini aradım ve çağrı merkezinden N*** Hn. ile görüştüm. Kendisi abonelik sözleşmesini bir hafta içinde imzalamam gerektiği imzalamadığım takdirde yayıni keseceğini belirtti. Kendisine yoğun olduğumu ve bu konunun başka bir yol (internet veya posta ile) çözülüp çözemeyeceğimi sorduğumda, konunun bu şekilde çözülemeyeceğini ve bir hafta içinde imzalanmadığı takdirde yayını keseceğini tekrar söylemiştir. Kendisine yurt dışında, hastanede veya müsait olmadığım bir durumda olabileceğimi anlatmak isterken kendisi konuşmaya devam etmiş, kendisine biraz susarak benim konuşmamı dinlemesini söyledğim zaman ise telefonu yüzüme kapatmıştır. Daha sonra  şikayetim ile ilgili çağrı merkezini tekrar aradım ve kendisinin yetkili olduğunu belirten M***Bey ile görüştüm ve kendisine gerekli bilgileri verdim, ancak M*** Bey telefon hattın düşmüş olabileceğini belirtti. Ancak kendisine kendisi ile yaklaşık 25 dakikadır konuştuğumu ve hattan düşüme olmadığını belirttim ve konu ile ilgili şikayetimin incelenerek olumlu veya olumsuz tarafımıza dönüş yapılmasını istedim. Ancak D-samartan konu ile ilgili ne mail dönüşü nede telefon aramadı gelmedi. (not: ertesi gün telefonum d-smart tarafından arandı ancak başka telefonda olmam nedeni ile açamadım ve tekrar aranmadı.) Kurumsal olduğunu düşündüğüm bir firmanın çalışanlarına gerekli bilgi aktarımını yapamaması ve çalışanlarını yeteri kadar eğitememesi nedeni ile müşterilere yardımcı olması nedeni ile orada bulunmakta olan bir çalışanın kendisinden yardım isteyen bir müşterinin suratına telefon kapatmasıdır. Hem D-smartın hemde müşteri hizmetlerinde çalışan N*** Hn.'dan tarafımıza yapılanlardan dolayı şikayetciyim. Saygılarımla.

 

 

Ersan

FRUTATION

çiçeksepetinin iştiraki olan frutation.comdan 27temmuz cuma günü sipariş verdim e-5teki kaza yüzünden teslimatı yarın yapalım mı dediler ben de en geç 13.de arkadaşımın işten çıktığını saat 10dan önce teslim edilmesi gerektiğini söyledim, tamam dediler saat 12.24te teslimat yapılmış ve arkadaşım işte yokmuş 1 kutu çilek bu sıcakta güvenlik görevlisine verilmiş. müşteri hizmetlerini aradım tam 12dk 48sn telde bekledim. madem müşteri hizmetleri cumartesi çalışmıo neden belirtilmio. çünkü daha sonra defalarca denedim 444lü ve 212li numarayı açılmadı tel. bağdat caddesindeki tedarikçiyi aradığımda benimle kavga etti. kesinlikle frutationı tavsiye etmiyorum. siz siz olun 5tl daha fazla verin bonnyfooddan sipariş verin, teslim edilcekkişi yerinde yoksa arayıp bildiriolar en azından. paranıza sinirlerinize de yazık olmasın. frutation ve çiçeksepeti berbat ...

 

 

Aybige K.

27 Temmuz 2012 Cuma

loft mağazasından aldığım ürün

loftloft mağazasından mayıs 2012 de aldığım mevsimlik montta dikiş hatası olduğunu tespit ettim.mağazaya sıkıntıyı ilettim incelemeye gönderdiler, uzun zaman sonra dönülen cevapta rekte bir solma olmadığı idi. ben renk konusunda değil de dikişte hata olduğunu bildirdim, tekrar gönderdiler 15 günü geçmişti, sonucu sorduğumda henüz cevap yok denildi, mağazadan çıktım değişiminin yapılacağı bildirildi, ücretin iadesini istedim bir form doldurdular 15 gün içinde çalıştığını bankaya ücretinin iadesinin yapılacağı bildirildi. 15 günü geçmesine rağmen henüz geri ödeme yapılmammıştır. ilk defa alış veriş yaptım birdaha da yapmam. para geri iade edilenen kadar  da gerekirse mahkemeye kadar gidrim.

 

Sedat Y.

AVEA ALO DÜNYA

aveaAVEA 'NIN TEK YURTDIŞI PAKETİ OLAN ALO DÜNYADA BİRÇOK DÜNYA ÜLKESİ Nİ VE HATTA KIBRIS RUM KESİMİNİ UYGUN FİYATA ARAYABİLİYORSUNUZ AMA İLGİNÇTİRKİ KKTC BU ÜLKELER İÇİNDE BULUNMUYOR.....YORUM SİZİN.

 

 

Burak T. H.

Evmanya.com

evmanyaEvmanya.com 24918 nolu 07.05.2012 tarihinde "Cem Ardıç Seramik Kaplama Sahan Set 6 Parça" ve "Pratik Şeyler Dökülmez Mama Tabağı 2 Adet" siparişlerimi hasarlı geç ve aksik gönderdi. Anneler günü için sipariş ettiğim tavalar babalar gününe kadar zor geldi. Üstelik orta boy tavanın kapağı tam oturmuyor. Ve bugün 27.07.2012 mama tabaklarımı defalarca aramama ve yazmama rağmen ulaştırmadılar. Eskiden sitede iletişim numaraları vardı. şimdi kaldırmışlar. Artık telefonlada ulaşılamıyor. En az 5 defa hemen gönderiyoruz dediler ama hiçbirşekilde ilgilenen yok.

 

 

Sevim E. K.

Telpa telefonumu bozup gönderdi

telpaİ9100G model Samsung telefonumu açılmadığı için telpa servisine gönderdim benden 100 tl ücret aldılar telefon geldiğinde çalışıyor fakat batarya %60'ı geçmiyordu tekrar gönderdim 43 gün geçti telefonunuzu yapamıyoruz dediler geri gönderdiler telefonun güç tuşu içine kaçmış cihaz 5 saniye çalışıyor sonra ekran titreyerek geri gidiyor. 50 tl ücret almışlardı yapacağız diye telefon kullanılamaz hale geldi bozduklarını ört pas etmek için telefon müşteri talebiyle iade edildi yok yurdışından geldiği için yapamadık gibi şeyler yazmışlar. Birde telefonumun 1 yıl uluslarası garantisi olmasına rağmen garanti dışı bıraktılar telefonu siz bozdunuz ben mi bozdum ki garanti dışı bırakıyorsunuz. Servisi arıyorum temsilci çıkıyor 8 dakika görüşüyorum biz size döneriz deyip beni başınızdan atıyorsunuz. Hiç mi utanmadınız o telefonu bozup o halde göndermeye. Bir daha samsung marka ürün almam. Ben ne yapayım bozuk telefonu şimdi?

 

Mehmet A.

AVEA GSMOBİL

aveaİYİ GÜNLER HAYIRLI ÇALIŞMALAR :aslında bu bir şikayetten çok insanları uyarı için yazılmıştır.
ocak ayında hayatımın enbüyük hatasını yaparak avea dan 2 adet modem aldım.
1 ay geçmeden bilgisayar cihazı tanımadı,cihazın yetkili servisi firmaya gönderdim firma tamir etmemek için müşteri kullanım hatası dedi ve cihazı geri iade etti.avea da müşterisine değil yetkili servise inandı ( bana yeni cihaz almam söylendi yeni modemin fiyatını öğrenince bana değilde yetkili servise neden inandığını daha iyi anladım tam 100 tl cihaz )bu arada ben ve eşim dışında kullanan yok ve ikimizdede modem var tak cıkar bile yapmıyoruz nasıl kullanıcı hatası olduysa,birtürlü cözüm bulmadılar.bu arada iptal işlemide yapamıyoruz çünki tahaütname verdiğim için 300 tl üzerinde masraf çıkarıyorlar.3 aydır kullanmadığım internetin parasını bana ödetiyorlar ama asıl sorun şu dün 2.medemde aynı hatayı verdi ve şuan onuda kullanamıyorum ve şuan 2 tane kullanmadığım hattın parasını ödüyoruM.birdaha avea mı asla asla ASLA.ben yandım siz yanmayın.

 

 

Selami A.

CİDDİYETSİZ ELEMANLAR VE DÜNYANIN EN KÖTÜ FONDÜ'SÜ

mado 25.07.2012 tarihli çarşamba gecesinde saat 23.30 sularında 2 arkadaşımla beraber Konya Anıt-MADO'ya gitmeye karar verdik. Keşke gitmeseydik de gecemiz güzel devam etseydi. başka şehirlerdeki MADO'larda yediğimiz şekline güvenerek fondü yemeye karar verdik.
Oysa bu MADO tamamen zincirin diğer üyelerinden bağımsız işliyor gibiydi. Çikolataları bitmiş olmasına rağmen bundan bize bahsetmeyip suyla karışık çok acayip bir çikolata getirdiler. Çikolatanın tadı o kadar kötüydü ve o kadar bayattı ki hayatımda yediğim en berbat çikolataydı.
3 sipariş vermemize rağmen 2 tane getirdiler ve 3.sü nerede diye sorduğumuzda "Yıkanıyor, yıkansın getireceğim" gibi ciddiyetsiz cevaplarla karşılaştık. bütün bunlara rağmen 3 servis ücreti aldılar.
MADO müşteri kaybetmek farklı bir şeydir, düşman kazanmak çok farklı bir şey, bugün bizim düşmanlığımızı kazandın.

 

 

İbrahim C.

5GB KOTALI TURKCELL KAMU VINN HATTIMIN GÜNCEL FATURASI 50 TL!

turkcell_vinnArkadaşlar, bir süredir beldemizde tatil yapıyorum. Burada 3g yok ve Turkcell edge hızı da en çok 0.010-0.020 mbps aralığında dolaşıyor. Buna rağmen 5gb kotalı ve limitinde durma özelliğine sahip yani aşım ücreti olmayan internet hattımın güncel faturası net 50 tl. Oysa paketin ücreti 25 tl. Vergilerle en çok 26.5 tl olabilir ama 50 tl gözüküyor. Sahur vakitlerinde internet hızlanıyor ve işlerimi halletmeye çalışıyorum. Buna rağmen 15 günlük internet kullanım miktarım 5gb lik paketin yaklaşık %10’u yani 500 mb kadar. Turkcell ne yapmaya çalışıyor anlamak mümkün değil! Aynı yerde kullandığım ses hattım içinde güya 21 tl lik internet kullanmışım ve son fatura olarak 49.4 tl yansıtılmıştı. Durumu önceki mj lerde yazmıştım ve ses hattım şu an Avea’ya taşınma aşamasında. Beldede tatil yaptığım halde 3 hattımın toplam faturası ise tam 150 tl. Ne önerirsiniz? (Gerekli itirazları yaptım, birsikayetimvar.com adresine şikayette bulundum.) Sanırım bundan sonraki durak BTK ve diğer 2 hattımın da taşınması. Ne dersiniz?

 

Durmuş Y.

Tivibu

tivibuYaklaşık 1,5 ay önce bedava 2 ay kampanyasından yararlanarak ev tivibu üyeliği edindim ve evime bağlattırdım (eşimin adına), tarafıma verilen tahhütler ve çeşitli nedenlerden dolayı 10 gün sonra üyeliğimi iptal ettirdim. Fatih Türk Telekom Müdürlüğüne kısa bir sürede cihazları iade ettim ve burada tarafıma herhangi bir yükümlülük gelmeyeceği söylendi, fakat bu ay ki faturamda ev tivibu cihazı bedeli içinde olmak üzere 261 TL fatura bedeli geldi ,cihazları eksiksiz teslim etmeme rağmen (her ay 40 TL ADSL faturama, 220 TL ek bedel) TTNET çağrı merkeziyle defalarca görüştük, her seferinde bir yanlışlık olduğu, düzeltileceği söylendi, halen 261 TL fatura ödemem için cep telefonuma mesaj gelmektedir,müşteri ilişkileri ve verilen taahütleri TTNET in tam bir fiyasko, 2 ay bedava ücret almadan kullanın ve isterseniz ürünü beğenmezseniz iade edebilirsiniz diyen bu kurum , sen elime düştün bir kere seni sonuna kadar uğraştıracağım, demektedir

 

 

Mustafa E. Y.

26 Temmuz 2012 Perşembe

Vestel Çamaşır Makinesi

vestelVestel  çamaşır  makinesini 12/11/2011 tarihinde satın aldım fakat keşke almaz olsaydım 18/07/2012 tarihinde arıza meydana geldi o gün hemen bildirdim ve 19/07/2012 tarihinden servisten geldiler ve 2 gün içerisinde parçalarının geleceğini belirttiler bugün ayın 25 i ve hala dönüş olmadı call centerı aradığımda saat 16:00 ya kadar dönüş yapılacaktı fakat saat 20:15 oldu dönüş hala olmadı .Sloganlarında teknoji devi diye kendinizden bahsediyorsunuz fakat daha bir arızada başa çıkamıyorsunuz .Asla bir daha vestelden her hangi bir eşya almayı düşünmüyorum.Gerçekten ARÇELİK BÜYÜK MARKAYMIŞ hem çabuk bozulmuyor hemde servis ağı kalitesi mükemmel .Kesinlikle yeni beyaz eşya alacaklara tavsiye etmiyorum . Mümkünse mağazasının önünden bile geçmesinler . Buyrun alın makinenizide parayı geri iade edin yeter

 

 

Tülay K.

Metro Kargo (Ümraniye Meydan Alışveriş Merkezini Bulamadık

23 Temmuz Pazartesi Günü Metro Kargoya Mecidiyeköy Dereboyu şubesinden bir evrak verdim,Ümraniye Meydan Alışveriş Merkezine gitmek üzere  burada bulunan arkadaşlara sordum ne zaman gider yarın ellerinde olur dediler.Daha sonra kargonun durumunu öğrenmek için Dereboyu şubesindeki arkadaşların yanına gittim saolsunlar epey bir yardım ettiler sorduk soruşturduk kargo ne oldu diye 25 Temmuz Çarşamba oldu bu arada  sanırım ümraniye şubesinden 444 90 55 i aradık S**** Y*** diye bir hanımefendinin bana verdiği cevap Ümraniye Meydan Alışveriş Merkezini bulamadık sebebi de Adres şöyle M1 Meydan Alışveriş Merkezi diye geçiyor M1 diye bir yer yokmuş 20 dönüm araziye kurulu bir alışveriş merkezini  bulamayacak bir insanın ya kör ya okuma yazma bilmiyor yada aklıma gelmiyor artık ne olması lazım yine S*** Y**  hanımın cevabı kargonuzu ancak yarın 26 temmuz da teslim edebiliriz.Ve kargom henüz gitmesede MECİDİYEKÖY DEN ÜMRANİYEYE hala gidemedi

 

Evren

TTNET SÖZLEŞMESİZ TAAHHÜTSÜZ HAT İÇİN BORÇ ÇIKARIYOR

ttnetşubat ayında internet almak için abone merkezi olan komşumdan yardım istedim oda tanıdığı bir ttnet servis sağlayıcısının olduğunu yardımcı olabileceğini söyledi ve kimlik fotokopimi istedi bende verdim aradan bir kaç gün geçti evime gelen ttnet çalışanı internet bağladı ve gitti benim istemiş olduğum tarife 2 ay denemeli 22 ay taahhütlü kampanya idi bana tahsis edilen hattın yalın internet paketi olduğunu bağladığım telefon hattının çalışmadığında anladım durumu ttnet servis sağlayıcısı şahısa ulaşarak anlattım oda bilgileri sisteme girerken bir yanlış olduğunu bu hattı kullanmam gerektiğini hat ile ilgili herhangi bir işlem yapamayacağını söylemesi üzerine ertesi gün ttnet kayseri bölge müdürlüğüne giderek belirttim hattın iptalini ve konu ile ilgili olarak bayiden şikayetçi olduğumu belirtir bir dilekçe yazdım bana geçen ay dönüş yapıldı ve benim haklı olduğumu söylediler bu işlem yaklaşık 4,5 ay sürdü bu esnada bana 240 tl fatura çıkarıldı ve düzeltme yapılarar bu faturanın 180tl olduğunu ve bu faturayı ödemem gerektiğini faturanın hukuk işlerine geçtiğini söylediler 7010946660 hesap nolu internet hizmet numarasının bana ait olduğunu ve bu faturayı ödemem gerektiği bildirildi ben bu internet hizmetinden hiçbir şekilde faydalanmadım 1kb dahi internet kullanmadım herhangi bir sözleşme imzalamadım eğer adıma düzenlenmiş bir sözleşme var ise altında imza var ise bana ait değildir ben bu kampanyadan modem almadım yani anlıyacağınız her türlü mağdurum geçen süre içerisinde ttnet yetkililerine gerek telefon ile gerekse bizzat başvurdum fakat olumlu bir sonuç alamadım bir ilgisizlik bir başdan savmaya çalışma ben bu olay ile ilgili bir yetkili ile muhatap olamadığım için bu yola baş vurdum inşallah mantıklı bir sonuç alırım bu olayın ardını bırıkmıyacağım gerekirse evrakta sahtecilikten savcılığa mürücatta bulunacağım sesimi inşallah bir yetkili duyar bana dönüş yapar başınızı ağrıttım kusura bakmayın şimdiden teşekkür ederim.

 

Gükhan A.

eray Bisiklet

Öncelikle herkese merhaba ben bisikletimin pedal göbeğini değiştirmeye eray bisiklet denen yere gittim (keşke gitmeseydim).Pedal göbeğini sıfırıyla değiştirdi 18,5 tl.Değiştirdikten 5 dk sonra zincir durmadan atmaya başladı tekrar götürdüm yapmaya çalıstılar aynı sorun aynı günde tam 5-6 deaf oldu ve hepsindede götürdüm yapamadılar bende en sonunda usandım artık iade vermek istedim fakat almadılar nedenide 2.el olmuş diye halbuki ürünün üstünde ne bir tane cizik nede eziklik var hiç bir şey yok ürünü söktüler bu seferde paramı iade etmediler bende verin diye üsteleyince hakarete başladılar sen kimsinki bizden para istiyorsun diye bunlardan esnaf felan olmaz esnaf dediğin dürüst, delikanlı olur haram lokmaya bakmaz ben bunlara hakkımı helal etmiyorum.Bu dediğim yer elvankentteki eray bisiklet bisikletçi dediğimde aslında kırtasiyeci almış eline 2 tane vida bisikletçiyim diyor hakkımı helal etmiyorum.

 

Peker P.

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Alsel Tercüme Ödeme Yapmıyor

Ankara merkezli Alsel Tercüme bürosu 14.05.2012 tarihinde teslim ettiğim tercüme işinin ücreti olan 290 TL'yi bugüne kadar ödememiştir. Telefonda türlü bahaneler uydurularak ödeme yapılmamıştır. Emeğe saygı...

paslanan ve su sızdıran duşakabinler

sentra15 mart 2012 tarihinde çekmeköy mimarsinan mah. Ulubatlı hasan caddesinde showroom’u bulunan sentra küvet & duş firmasından yeşilbelde sitesi satış ofisinin vasıtasıyla 2 adet duşakabin taktırttım. Ev yeni kurulduğu için aktif olarak duşakabinleri 1 haziran 2012 itibariyle kullanmaya başladık. Her iki duşakabinde banyo sonrası su sızdırma oluyordu, bu kadar kısa süre de firma tarfından duşakabinlere 3 kere silikon çekmeye geldiler, enson sizin küvetinizde sorun var diyerek 1 banyo için servis ücreti aldılar, bu yetmezmiş gibi her iki banyonun duşakabininde paslanmalar başladı,monte ettikleri vidalar ve demir kısımlarında paslanma oldu. Firmanın bir çalışanı gelip baktığında kendisi bile çok şaşırdı. Ancak firma yetkilisi  ile görüştüğümüzde kendisinin yaklaşımı hiç olumlu olmadı, sattığı ve servisini verdiği malının arkasında durmadı, sadece kullanılan temizlik malzemelerini bahane etti. Böyle esnaflık,kötü işçilik ve malzeme görmedim. Şikayetçiyim..

 

Sibel

TEUS evden eve nakliye

İzmir Bergama İlçesinde baska bir eve tasınacagımdan İzmir'de bulunan TEUS nakliyat firması ile evden eve tasınma konusunda firma yetkılısı olan ve aynı zamanda asker emeklısı olan Tımur beyle kendımınde asker olması nedenıyle 700 TL karsılıgında guvenerek anlaştık. Ev tasınmadan once naklıyenın nasıl olacagını sordugumda, kendısı bana ınternet sıtelerınde yazdığı gibı benım sahsi eşyamı alarak evden ayrılabileceğimi diger eşyaların tamamının kendı personeli tarafından tasınacagını telefonla bana söyledı.24 Temmuz 2012 günü evımı tasımak ıcın TEUS naklıyattan geldıler. Evın konumu nedenıyle ev tasıma asansörünü kuramadılar. Bunun yerıne bana ıkı tasıyıcı bulmam gerektığını söyledıler. Evden çıkmamın zorunlu olması nedenıyle bu taleplerını kabul ettim ve 140 TL karsılığında ıkı tasıyıcı tuttum. Ev toplanıp diğer eve esyalar tasındığı zaman gördüm ki bu tasıyıcıların bu işi TEUS naklıyatın ınternet sıtesınde belırtılen esaslarla hiç bir alakasının olmadığını gördüm. Banyo malzemelerını toplarken hangi insanoğlu tuvalet fırçsı, diş fırçası, temizlik bezleri, tuvalet kagıdını aynı kutuya yerleştirir. Kendi nevresim takımlarımızı eşya taşımak için bohça yapmakta kullandılar, eşyaların tamamını gelişigüzel paketlediler. Çocuk odasının dolabını düzgün takmadıkları için dolabın vida yerleri hep yalama olmuş. Nacizane tavsiyem TEUS naklıyat fırmasına esya tasıtacaksanız bır daha düşünün derim.

 

 

Arif Y.

Kredi kartı yıllık kullanım ücreti

finansbankKredi kartımdan yıllık kullanım ücreti kesildi ve bu kart öğrenciyken bana "herhangi bir kullanım ücreti yoktur" denerek satışı yapılan bir karttı. üstelik kartı kapatmak için şubeye gittiğimde de "kartınızın ücreti yok hatta içerisinde para puan var kapatmayalım isterseniz" diyerek beni ikna ettiler. Fakat temmuz ayı içerisinde kredi kartıma 25 TLlik bir kullanım ücreti yansıtıldığını farkettim. Finansbankla olan tüm işlemlerimi en kısa sürede bitireceğim ve bir daha ne kadar avantajlı olursa olsun finansbankın herhangi bir kartını ya da kredisini kullanmayacağım. Çevremdeki herkese söylediğim gibi size de söylüyorum asla güvenmeyin ve kredi kartı almayın. Kimseye tavsiye etmiyorum Finansbankı.

 

 

Duygu A.

kullanılmamış ttnet borçları

ttnetİyi günler.Telefon hattımı nakil yaptırak için 28.09.2011 tarihinde dilekçe verdim.Hattım 1 hafta içinde bağlandı fakat internet 20 gün geçmesine ramen bağlanmadı ben bununla ilgili 3 defa gayrettepe şubesine gidip dilekçe verdim ve hattımın açılmadığını ve bu saatten sonra ttnet kullanmak istemediğimi beyan ettim.Şu an başka bir internet hattı kullanmaktayım.Telefon faturalarım düzenli gelmekte ve otomatik ödeme talimatıyla ödenmekte olmasına ramen 7 ay sonra internet hattımın 15.10.1011 tarihinde açıldığını ve bu tarihe kadar önenmemiş borçlarımın olduğunu öğrendim.Bununla ilgili 3 tane şıkayet numarası (28.06.2012-61609943)(05.07.2012-62979843)(13.07.2012-64248253) almış olmama rağmen hala bana bir dönüş yapılmamış ve bir sonuca bağlanmamıştır.Benim isteğim bir müşteriyi kazanmada harcadığınız eforun %1 ını müşterinin memnun ayrılmasındada gösterebilmenizdir.7 ay boyunca bana hattımın kullanıma açıldığını ve borçumun bulunduğunu gösteren ne bir telefon ne bir mail nede bir fatura gelmiştir.Nakil evraklarımında incelenerek bana dönüş yapılamasını ve şu ana kadar herhangi bir kullanım yapmadığım ttnet hattındakı borçların tekrar gözden geçirilmesini istiyorum.

 

 

Mazlum T.

Vodafone iletişim merkezi şikayet

vodafone29.06.2012 tarihinde Elazığ merkezinde bulunan vodafone merkezinden modem ve internet hattı almak için başvuduk. Bize orada 2 GB kullanım için 15 tl ödenen bir paketi anlattılar ve bizde o paketi aldığımızı sanarken oysa bize imzalattıkları tahütname de ise 4 GB lık ve 29 tl +5 tl lık bir paket sattıkları çıktı ortaya.Vadofone hiç bir şekilde elemenlarının yaptığı bu kandırmacaya bir çözüm bulmadılar.bende tüketici hakları mahkemesine başvuracağım.Bu olay tamamen kandırmacadır başka ürün anlatıp başka ürün için imza aldılar .Vadofone dan sonuna kadar şikayetçi olacağım.

 

 

Özlem P.

kilitli valizin kilidinin kırılarak karıştırılması

atlasjet23.07.12 tarihinde atlasjet ile bodrumdan istanbula uçtum.bagaj kontüründen aldığım her 2 valizimin kilitlerin yok olduğunu,kontrol ettiğimde ise eşyalarımın karıştırıldığını ama bir eksiklik olmadığını gördüm.atlasjeti aradım ama ne yazık ki bir muhatap bulamadım.

 

Levent B.

Arçelik 5192NF BUZDOLABI

arcelikArçelik 5192NF BUZDOLABI,BUZLUĞU BUZ YAPIYOR, SES ÇIKARIYOR VE SEBZE MEYVELERİ BOZUYOR
2006 DA ALDIM.3 DEFA SERVİS PARÇA DEĞİŞTİRDİ.MEĞER BU ÜRÜN HATALIYIŞ. BU ÜRÜNÜ ALANLARIN HEPSİ AYNI ŞİKAYETLERİ İLETMESİNE RAHMEN HER HANGİ BİR ÖNLEM ALINMADI.İYİKİ İNTERNET VAR YOKSA BU ÜRÜNÜN BAŞINDAN BERİ PROBLEMLİ BİR ÜRÜN OLDUĞUNU ANLAYAMAZDIM.

 

 

feyzi

3g yok ama Turkcell'den fahiş internet ücreti dayatması var!

turkcellTurkcell'den 2 ses 1 data hattım var. Yılda toplamda 45+15=60 gün memleketteki beldeme giderim. Burada 3g yok, edge hızı ise çok düşük. 3 yıldır kamuvınn kullanırım ve her yıl 2 ay boyunca kullanım yapmadan ücret öderim. Defalarca Turkcell'i aradım ama kullanamadığım dataları hiç olmazsa eylül ayına tanımlayın, çok mağdur oluyorum talebimi yerine getirmediler. Bulunduğum bölgede 3 yıldır en ufak çekim artırma çalışması veya 3g çalışması yaplmıyor ve bu yıl sonuna kadar da yapılmayacak. Her yıl toplamda 2 ayı memlekette geçirdiğimden 3 yılda 6 ay ve toplamda 25 gb internetim yandı. Çok olsun bunun 2-3 gb kadarını kullanayım. Gelelim ses hattıma; 2 ses hattımdan sms ve internete kapalı olanda sorun yok. İdeal faturalandırma yapılıyor ama sms ve internete açık olan hattımda yüksek fatura ödüyorum. İnternetin edge ile en alt limitte çektiği bir beldede (testlerini Turkcell'le paylaştığım data hız ortalaması 0.17mbps) nasıl olurda 21 küsur tl lik data kullanabilirim ki? sms paketini iptal ettirdim, akıllı joker paket al dediler, aldım ama yanlış ve eksik bilgilendirme sonucu ertesi günü kullanım yapmadan bitti. Aylardır 25 tl yi geçmeyen faturam 56 tl ye fırladı. İtiraz ettim. Kamuvınn bile kullanamadığımı belirttim. Bölge şartlarında kullanım yapamayacağımı anlattım. Israrla akıllı telefonlarda kendini otomatik güncelleme olur, kullanım o yüzdendir vb. dendi. Oysa ben Turkcel t11 cep telefonumun data ve sms trafiğini cihaz üzerinden kapatmıştım ve 1 yıllığına yurt dışına giden arkadaşıma ait olan sınırsız internet tanımlı ses hattımı diğer telefonuma takarak internet ihtiyacımı karşılamaya başlamıştım. (Not: Yukarıda belirttiğim gibi kamuvınn internetimi hız yüzünden kullanamıyorum!) Avea'nın data hızı beldemizde Turkcell data hızından (edge) 4 kat durumdaydı ve hız testlerini Turkcell'e göndererek ben bu hattı kullanıyorum ve işlerimi bununla görüyorum. Turkcell t11 sms ve data veri trafiğine cihaz üzerinden kapalı, toplamda 56 tl ücret gelmesi mümkün değil dedim. Orta yolu bulalım ve faturanız 41 tl olsun dediler, ayrıca hattımın sms ve data trafiğini de kendi sistemleri üzerinden de kapattılar. Ekranda 41 tl faturayı gördüğümün üzerinden 3 saat geçmişti ki; ödeme yapmak için siteye girdiğimde faturamın 49.4 tl ye yükseltildiğini fark ettim. Yaptığım itirazlar sonuç getirmedi. 1 şey yapamayız deyip çıktılar. Ben de 1 yıl kontrat verdiğim halde 18-20 tl cayma bedeli ödemeyi göze alıp numaramı taşıma talimatı verdim. 49.4 tl ödemeyi yaptım. Güncel fatura ekranımda gördüğüm kadarıyla cayma bedelinin eklenmesiyle faturam 45 tl ye yükselmiş durumda. 2 gün içinde taşıma gerçekleşmezse malesef yeni eklemeler de yapılacak. 2 ses 1 data hattımın son ay fatura toplamı 150 tl. 75 tl yi aşmayan faturalarım, beldedeki internetsizliğe ramen 2 katına fırladı. Turkcell ne cevap verir veya ne mazeretler öne sürer merak ediyorum. Çünkü bakış açıları değişmezse kalan 2 hattımı da cayma bedellerini ödeyerek taşımayı göze aldım. Sorunuma esaslı ve kalıcı çözüm bekliyorum. Saygılarımla...

 

Durmuş Y.

Tp Link Mr-3040 3g router cihazın başına gelenler

hizlial45 gün önce hızlıal.com sitesinden TP Link Mr-3040 model 3g router cihaz aldım. Kurulumunu yapamayınca Tp Link firmasını aradım. 7 günlük süreçte 3 ayrı müşteri hizmetleri elemanı cihazımın kurulumunu gerçekleştiremedi. Cihaz fazla ısındığı için yarım saat içinde yapılan tüm kurulum ayarları sıfırlanıyor ve internet bağlantısı kopuyordu. Tp Link'ten beni arayan seçkin Bey, cihazı aldığınız yere iade edin. Sorun yaşarsanız bizimle iletişime geçin, ilgili firmaya aynı üründen 1 tane gönderelim; siz de daha fazla mağdur olmayın dedi ve cihazın kesinlikle değişim gerektirdiğini söyledi. 8 günlük vazgeçme ve iade etme sürem geçmediğinden ürünü hızlıal.com firmasına orijinal ambalaj ve aksesuarlarıyla iade ettim. İade nedeni, Tp Link'le yaşanan süreç vb. de ekledim. Ürünü inceleyip bilgi vericez dediler. 15 gün ses çıkmadı. Ben Tp Link'ten Seçkin Bey'le görüşüp durumu ilettim. Kendisi hızlıal.com bize ulaşsın, şartsız olarak kendilerine ilgili üründen 1 adet göndereceğiz dedi. hızlıal.com firmasına durumu izah eden ve TP Link iletişim bilgilerinin yer aldığı 4-5 mail attım. Çok da ilgilenmediler. Israrla ürün incelenmektedir vb. deyip durdular. Israr edince Tp Link ile iletişime geçip size bilgi vericez dediler. Aradan 10 gün kadar geçti yine tık yok. Tekrar mail attım. Seçkin Bey'e ulaşılamamış ve firmada muhatap bulunamamıştır dediler. Ben kolay ulaşıyorum, siz ulaşın aynı cihazı size gönderecekler diye ısrar etmeme rağmen isteğimi yerine getirmediler. Ürünü şartlara uygun şekilde iade ettiğim halde 2 gün sonrasında ürünü adresime kargo etmişler. İtiraz ettim, kaldı ki tatildeydim ve ürünün tarafıma ulaşması imkansızdı. Mail attım, ürünün geri dönmesini sağlayınız vb. tarzda baştan savma 1 cevap yazdılar. Tp Link'in değişim şart, kullanılamaz ürün dediği ürünü hızlıal.cım firması toplam 30 gün sonra aynen adresime göndermişti. Mail trafiği başladı. Ben iadede ısrar edince, ürün iade almaya müsait değil diye afaki bir cevap yazdılar. Oysa her şeyi tamdı. Israr edince, ürün tarafımıza ulaşınca inceleme yaparız ve size bilgi veririz dendi. Aynı gün ürün sizde bulunuyor tarzı başka mail gönderildi. Ben de ürün bende değil çünkü 800 km uzakta tatildeyim dedim. Bu aşamadan sonra 15 gün boyunca her biri diğeriyle çelişen mailler aldım. Üürünün kendilerine ulaşıp ulaşmadığına bile net cevap yazmıyorlar. 15 gün öncesinde hızlıal.com üyeliğimin sonlandırılmasını talep ettim. Çünkü dalga geçercesine mail adresime tanıtımlar gönderiyorlardı. 45 günlük süreçte hızlıal.com firmasından ürünün akıbetiyle ilgili olarak net bilgi alamadım. Tatilim zehir olmaya başlamıştı, çünkü tutarsız mailleri sinirlerimi bozmuştu. Forumlarda bana yaptıkları muamelenin aynısını onlarca kişiye yaptıklarını okudum. Hatta durumuma yorum yazan hızlıal.comzede 1 müşteri diyor ki; tatilinizi zehir etmek istemeyeceğinizi bilen firma abuk sabuk maillerle sizin tepenizi attıracak ve bezdirme politikası yapacak, oyuna gelmeyin ve hakkınızı sonuna kadar savunun. Şu an İstanbul'dan 800 km uzakta 1 tatil beldesindeyim; buradan Tüketici Hakem Heyetine gitme şansım yok. 100 tl lik ürün için değer mi diye de düşündüğüm olmadı değil ama fiyatı ne olursa olsun haksızlığa uğramıştım. Şu an maillerime cevap alamıyorum. Tüm mail linkleri aktif olduğu halde bazı mailleri açamıyorum. Sanırım engel koymuşlar, çünkü sitelerinden işlem yapınca BEKLENMEYEN HATA kodunu alıyorum. Eski siparişlerimle ilgili mailleri ise rahat açıyorum. Sözün özetine gelirsek: 1.Her şeyiyle 7. gün tam iade ettiğim ürünle ilgili iade talebime 35 gün sonra olumsuz cevap verildi. 2. Bilgi verilmeden ürün tarafıma gönderildi. 3.Tatilde olduğumdan ürünü alma şansım yok. 4. İade talepli bir ürün hem de bana sorulmadan 35 gün sonra ne hakla tarafıma gönderiliri? 5. Tp Link firması koşulsuz değişim yapacağız dediği halde hızlıal.com firması onlara nedense ulaşmadı. 6. 8 gün içinde şartsız ama aksesuarlarıyla ve orjinal ambalajıyla tam olarak iade edilebilecek bir ürün için niçin VAZGEÇME VE İADE ETME hakkım engellendi? 9. Ürünün akıbetiyle ilgili niçin bilgi verilmiyor? 10. hızlıal.com üyeliğim niçin iptal edilmiyor? 11. Tatilde oluşumdan yararlanan ve onları şikayet edemeyeceğimi düşünen hızlıal.com firması, içeriği birbirini tutmayan 20 kadar mail gönderiyor ki; Gold Bilgisayar bünyesindeki köklü bir kuruluş için ancak YAZIKLAR OLSUN diyebiliyorum. 12. 100 tl lik ürünü iade almamak için bin dereden su getiren ve afaki senaryolarla beni bezdirmeye çalışan ilgili firmayı kınıyorum. 13. Yaşadıklarımı bu firmadan alışveriş yapmayı planlayan herkesin okumasını istiyorum ki; firmanın garanti kapsamındaki bir ürün için hem de 8 gün içinde iade etme talebime karşın bin dereden su getirmesini ve bilgim dışında adresime postalandığı söylenen ürünün akıbeti hakkında bilgi verememesini ibretle herkes okusun! 14. Tatilim zehir olmasın diye alttan alıyorum ama sizin gibi köklü bir şikayet çözüm sitesinin de bana yardımcı olmasını umuyorum. Saygılarımla... Not: Gerekiyorsa, ilgili firmaya yazdığım bazı mailleri ve bana gelen absürt cevapları firmanın mj bölünüden kopyalayarak tarafınıza iletmeye çalışayım. (Bazı mj linlerini kapatmaları bile suçlarını saklamaya çalıştıklarına işarettir benim açımdan) Son tahlilde diyebilirim ki; hızlıal.com firmasına 45 günlük süreç sonunda tırnak kadar güvenmiyorum ve ısrarla üyeliğimi devam ettirmelerini protesto ediyorum.

 

Durmuş Y.

 

Durmuş Y.

Baymak'sa Asla

baymakBeyaz Eşya Merkezinden 9.000 btu 12/07/2012 tarihinde intermetten Baymak klima aldım. Ender yaptığım hatalardandı. Baymak servisi de 13/07/2012 tarihinde klimayı taktı. 3 saat sonra arayıp klimanın asli görevi olan soğutma işlemini yapmadığını söyledim. 2 servis gönderdiler ikisi de çok güzel soğutuyor bu ürün bu kadar soğutur normal hatta çok güzel dediler. fakat servis gazına bile bakmadı iki forma da şikayet olarak soğutma yapmıyor dedim.
İstediğim ise klimanın ağzına elinizi 10 cm uzağına tuttuğunuz da soğuk değil ılık hava veriyor 10 dakika karşısında (10cm uzağında) durun hiç bir etkisi yok diye şikayet de bulunmuştum. 30 tl lik pervanenin ilk kademesindeki kadar bile soğukluk vermiyor. kesinlikle 10cm uzağına soğuk üflemeyen ve klima olduğu iddaa edilen aleti geri alamayacaklarmı
Asıl ilginç olan Servisleri Bu kilima Bu Kadar soğutur demesi
Sakın kimse Baymak alıp da başını belaya sokmasın.15 telefon görüşmesinden sonra bana bu klimanın gücü bu kadar denildi.

 

Önder

AÇMA KAPAMA ÜCRETİ ABONEDEN ALINMASI

turkcell_superonlineTURKCELL SOPERONLINE HİÇ BİR HİZMET VERMEDEN AÇMA KAPAMA ADINA SOYGUN YAPIYOR ABONE BAŞI 19 TL ALIYOR KÜÇÜK HESAP BİR ABONE YILDA 1 KERE AÇMA KAPAMA ÜCRETİ ÖDERSE  TOPLAM  5000000*19=95.000.000.TL BUDA TÜRKİYEDE ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞAN 135520 KİŞİNİN AYLIK KAZANCINI YEMEK DEMEK
HİÇBİR YASAL YADA SÖZLEŞME MADDESİNDE OLMAYAN BU PARAYI ÖDEMEK İSTEMİYORUZ YETKİLİLERİN KONUYA DUYARLI OLMALARINI İSTİYORUZ VE GEREĞİNİ EN KISA ZAMANDA YAPILMASINI İSTİYORUZ SOYGUNA DUR DEMELİYİZ.

 

Bünyamin Ç.

denizbank atmleri

denizbankİyi çalışmalar denizbank yetkilileri;
izmir gaziemir kipadaki atmnizden para yatırılmıyor ben hesabıma ve kredi kartı borcunu ödemek için gaziemir merkeze inmek zorunda kalıyoruz bir çok atm var bildiğiniz üzere tek sizin atmnizden para yatırılmıyor bunun nedeni maddi sorunlar mı veya teknik yetersizlikmi aynı zamanda bir sürü şubenizde müsteri hizmetlerine bağlanabileceğimiz telefon bulunmamakta o kadar adalara kuruyorsunuz reklamlar veriyorsunuz acaba bunun sebebi nedir bir hizmet sunamayacaksanız neden insanları kandırma çabasındasınız.İMARBANKASININ bir uzantısımısınız yoksa ?lütfen gereğinin yapılmasını arz ve rica ederim.

 

Umut S.

Galeri İrfan Şikayet

galeri_irfangaleri irfan home avcılar dan yemek,yatak,salon ve köşe takımı aldım bir ay önceden 25 temmuz olarak teslimat tarihi ayarlayıp sipariş verdim ama yemek ve yatak odası helmiş salon ve köşe takımı gelmemiş ne zaman geleceğni bilmiyorlar yeni evlenecem ev tuttum evim boş duruyor perişan oldum magazaya şikayete gidiyorum haklısınız diyorlar çözüm yok allah bize biz size diyorlar

 

Mevlüt

KVK GARANTİ KAPSAMINDAKİ CİHAZA ÜCRET TALEP EDİYOR

kvk18.Nisan.2011 tarihinde Turkcell İletişim Merkezi(TİM) Torbalı İzmir şubesi olan Farmet iletişimden satın almış olduğum Blackberry 9800 (Torch) cihazıyla ilgili geçtiğimiz hafta ortaya çıkan bir arıza nedeniyle (tuşların çalışmaması ya da dengesiz çalışması) cihazı Çankaya İzmir’de bulunan KVK yetkili servisine teslim ettim ( teslim tarihi yaklaşık olarak 19-20 Temmuz 2012).
KVK cihaz ile ilgili cihazın daha önce işlem gördüğünü tuşların yapıştırıldığını belirterek garanti kapsamı dışında olduğunu ve 299 TL’lik bir maliyet ile tamir edilebileceğini belirtti.
Cihazı satın aldığımız günden beri hiçbir işlem görmediğini bildiğimiz için, aldığımız TİM noktasına başvurduğumda ilgili bayi cihazın sıfır cihaz olduğunu ve böyle bir şeyin mümkün olmadığını söyledi. Ancak KVK’nın dönem dönem yüksek maliyetli arızaları kullanıcı hatası olarak müşterilere fatura etmeye çalıştığını söyledi. Şu anda KVK konu hakkında yalnızca cihazı teslim alın gidin şikayet edin demekte. KVK'nın bu tutumu karşısında gerek hakem heyeti gerekse ilgili mahkemelere başvurarak sonuçlandırmazsak sanırım firmalar bunun rahatlığını hep yaşayacak. Cihaza bilirkişi raporu alarak gerçekten işlem görüp görmediğini gördü ise bizdeykenmi yoksa o KVK bankosuna teslim ettikten sonra kendileri tarafından mı yapıldığını tespit ettireceğim. Aferin KVK

 

Volkan P.

Gsm de izinsiz numara ve tarife değişikliği

aveaArkadaşıma benim adıma kayıtlı bir hat almıştım.Arkadaşı aradığımda ulaşamadım ve hat kapanmıştı,geçen ayda ailemde bulunan iki avea hattımı avea arıyor ve başka bir hattınız borç yüzünden kapanacak diyor.Bu hattı ve numarayı tanımadığımı ben aveaya haber verdim hatta savcılığa suç duyurusunda bulundum,aveayı bir kez daha aradım bilmediğim bu hattın tüm bilgileri bana aitti,sadece msn dikkatimi çekti.O da daha önce hat aldığım arkadaşındı.Ona faceden bir şekilde ulaştım.O da benim aldığım ilk hattı ve tarifeyi birkaç kez değiştirdiğini söyledi.Bu borç yüzünden ailemdeki iki kişinin hattı kapandı sonra açtırdım.Ben bilmediğim o hattın borcunu ödeyip kapattırdım ama arkadaş tarife değişikliğine geçeli daha bir yıl olmadığı için taahhüt varmış onun için de 120 TL daha ödemem gerekiyor.Burada suç aveanın mı yoksa internet üzerinden sürekli numara ve tarife değişikliği yapan arkadaşın mı?Bunun için yapabileceğim bir şey var mı?Gerçek sahibinin izni olmadan hem no hem tarife nasıl değişiyor.

 

N.M

Ürünü magazada parçaladım

vatanVATAN COMPUTERMİ! LANET OLSUN.

Tekirdağ/Çorlu Vatan computerden bundan 4 ay önce olsa gerek yada 5 ay hatırlamıyorum çünkü tüm fatura ve evraklarını yırtıp attım,
bi S-Link marka FM-Transmitter aldım. Vatan computerden ilk alışverişim ve son alışverişimde oldu. yakındaki arkadaslarımın
akrabalarımın iş arkadaşlarımın ve tüm tanıdıklarımında ordan alışveriş yapmaması için elimden ne geliyorsa yapıcam.
Neyse ürünü alırken daha bi kıllandım zaten gereksiz yoğun prosedürlerden ama neyse, üst katta bi form doldur isim nüfüs kimligi cart curt bi dünya iş,
aşagı in para ödenecek yine kimlik vs prosedürler, kart cıkartıcakmıs imzalar evraklar bişiler. neyse zor bela aldım kapıdan cıkıcam
x-ray cihazı yakaladı busefer, hırsız muamelesi gör. aldım eve geldim arabaya taktım ekran tamam, herşey calısıyor şarkının ve klibin caldıgını görebiliyorum,
seçiyorum degiştiriyorum fakat sadece cihazda! Kasetçalara gelen bi radyo frekansı yok. araç 2005 model 54000de renoult clio. orj. oldugu için kasetcaları var degistirmek istemedim. hiç sigara
içilmemiş. hiç sigara içilmemiş diyorum çünkü alet hani şu çakmaklıga takılıpta calısan müzik dalgametresi. bir hafta kadar kendim ugrastım, diyorumki heralde ben radyodan ayarlayamıyorum
frekansı bulamıyorum vs. arkadasın araçta denedik accent kendisi sürekli olarak bu aletten kullanır, yok ondada frekansı bulduramadık. birkac hafta sonra dedim heralde alet bozuk artık yayın felan yapmıyor
vatana geri götürdüm. Arkadasın pazar malı FM dalgasını denedik canavar gibi çalışıyor. Dediler servise göndericez onlar bakıcak. ok.
Gitti alet bir hafta sonra geldi. gittim aldım. ürün sıfırıyla degiştirilmiş. eve geldim arabaya taktım. yeni sıfır ürün. hiç elektirik gelmiyor.
tekrar gittim ordaki müşteri hizmetlerinde duran terbiyesiz cocuklardan biri ki her gittigimde baskası var. taktı bilgisayara felan baktı harbi bozuk. daha orda degiştirdi saolsun bi dünya surat yaptıktan sonra.
eve geldim taktım calıstı. hele. 1 hafta 2hafta 3 hafta sonra kaldıki fabrikada calısan biri haftada ne kadar arabaya binerse o kadar kullanımlık, seyir halindeyken alet yine iflas bayragını cekti.
bir ay kadar torpidoda gezdi götürmedim götürmeyede niyetim yok. İstanbula felan gittik arkadaşlardan ödünc alıp gidiyorum, benimki torpidoda yatıyor. sora bizimkiler dediler durmasın orda götür yerine baska bişi alırsın bu aletler bozuk işte. iyi.
götürdüm anlatıyorum ordaki personele böyle böyle oluyor bak bunlar hep bozuk cıkıyor ben bunu istemiyorum. Olmaz..! iade alamıyoruz teknik servise gönderecegiz,
onlar ne gerekiyorsa yapıcak. öyleydi böyleydi yine bi dünya form bidünya prosedür imzalar aldı aleti gönderdi servisee,,, heeee bu arada her giris cıkısımda x-ray cihazından hırsız muamelesi görmeye devam ediyorum.
bekçi kadına diyorumki abla bak bu 4. bidaha buda bozuk cıkarsa kapıdan fırlatıp gidicem sende hırsız kovalamaktan kurtulursun, saglamdır o saglamdır cıkmaz bozuk >:( töbe töbe
bi hafta sonra gelmiş ürün gittim. herzamanki gibi yine sıfırı gelmiş. dedim istemiyorum. ALMAK İSTEMİYORUUUUUM inatla almak istemiyorum. diyorumki bunun yerine bana bi alışveriş fişi ver başka bişi alayım, fazlaysa üzerini ödeyeyim azsa üstü kalsın yada paramı ver yoook
illa alıcan. bak delikanlı bunlar bozukcıkıyor diyorum. abi bu sıfır bozuk cıkmaz. 4.5 sıfır ürün ulan ne sayıklıyon sen. içerde bayan olmasa biliyorum ben sana söliceklerimi. Ürünü m.hizmetlerinden al kasaya git kasaya hesap ver nerden aldın nası aldın kim verdi evrakı nerde, ne biliim ben bananee senin adamın yukarda cık ona sor,
olmaz git yukardan kagıdı al gel. töbeeee..
Aldım eve geldim. taktım bi beyaz ısık yanıyor sönüyor. ekrandaki tek hareket bu. beyaz oluyor kumandadan kapatınca kapanıyor açıyorsun beyaz ekran kapatıyorsun baska numara yok ne ses ne görüntü.
atladım arabaya bidaha gittim içersi kalabalık. dedim bu bozuk, olmaz abi diyor.ya bozuk işte kardeşim istemiyorum diyorum yook. geldedim arabaya deneyelim takalım sen gör. yanlızmıs bırakamazmıs. kapının önünde en az üç tane vatan komputer personeli çay içiyor.
merkezini ara kimi ararsan ara ben bunu istemiyorum, buraya gidip geldigim benzinle bundan iki tane alırdım onu kim karsılıcak. yapıcamız bişi yok tekrar servise göndercezzzz.
senidee servisinidee.. başka ürün alayım, yok! parası yok! iade yok! bide diyorki biz bunların bilmemnesi degiliz biz sizin için sadece aracılık yapıyoruz, çin malımıymıs neymiş
bak güzel kardeşim insan içinde benim agzımı bozma bak buraya benim faturamda ne yazıyor? VATAN COMPUTER! ben seni tanırım ben gidipte çinden bilmemne firmasından ürün almadım
senden aldım seni tanırım. okadar rahat hala bi okadar large. Diyorum adamın yüzüne ya arkadas lanet olsun diyorum sunu surdan aldıgıma keske 5tl fazla verseydim seyyardan alsaydım basım agrımazdı atardım çöpe giderdi
dünyanın benzinini yaktım gitgel sıkıntısı rezilligi cabası. kendi kendine sesli düşünür ya insan, pc basında öle bişiler yapıyor eleman. ama ben duyuyorum
'' ya fiyatıda pek bişi değilmiş ama 40tl bişimiş'' Laaaaaaaan o kararı sen veremessin pahalıdır yada ucuzdur onu ben bilirim. ucuzsa cebindenmi vericen . . . . !
ben o 45 tl yi kazanmak icin her sabah 5:30da kalkıp fabrikada 12 saaat birfiil ayakta calısıyorum sen kimsin 40 tl bi para degilmiş diyosun.
sora dedi ''SENİN ARABAN BOZUKTUR'' dedi! ok benim arabam bozuktur , benim arabam bozuktur o yüzden ilk basta aldıklarımın ekranı calısıyorduda frekans yoktu
benim arabam bozuktu madem de neden senin teknik servisin bana her seferinde sıfır ürün gönderdi, benim araban bozuktu madem de 3. üründe canı sıkıldıd düzeleyim ben dedi de öylesine kendi kendinemi düzeldi tamir olduda 3 hafta kullandım, sonra 2-3 hafta sonra yine araba canı sıkıldıgı içinmi alet
tekrar bozuldu. yine senin teknik servisin bana sıfırını gönderdi yine yine yine ve yine sıfırını gönderdi. niye bizim aletimiz saglam bi aracınızı kontrol ettirin diye yazıpta eski ürünü geri postalamadı.
sizin teknik servisiniz hic görmüyormu bunu her seferinde aynı kişi gönderiyor hep farklı farklı arızalar.
İstemiyorum diyorum al naparsan yap diyorum cevap bizim yapabilecegimiz bişey yok..! aa aaa nası yani
peki
ver dedim ürünü benim yapacagım bişi var.
içerde baska müşterilerinizde var
aldım ürünü attım yere kırdım magaza icinde üstüne basa basa vura vura topukla ezeee ezeee herkesin icinde paramparca ettim yerde. tuzla buz oldu. kendi parasını verip aldıgım ürünü
kendi ayagımla eze eze parcaladım gözlerinin önünde yaa bi insanın yüzü kızarır dimi. elimi kolumu sallaya sallaya büyükte bi rahatlıkla (X-ray da ilk defa yakalamadı) çıktım magazadan,
bi allahın kulu cıkıpta demedikki ya birader hoop napıyosun sen senin derdin ne sorun nedir, neyse maduriyetin çözelim yoook. öyyle cıktım geldim çok olmadı 3 gün oldu anca yazabiliyorum.
ama 3 gün içinde 2 kişinin kesin net bir sekilde ayagını kestim. ben cektim ugrastım onlar bari ugrasmasın, sizlerde ugrasmayın. bukadar sorumsuz bukadar vurdumduymaz biyer yok arkadas.
ben 40-45 TL lik ürünle batmam ama rezaletin de bukadarı pes.
Vatan COMPUTER mi? LANET OLSUN.!

 

Tolgay T.

24 Temmuz 2012 Salı

Pegasuz Hava Yolları Bilet İsim Değişikliği

pegasus29 Haziran 2012 tarihinde internet sayfanızdan 04 Ağustos gidiş - 13 Ağustos dönüş tarihli gidiş dönüş 2 kişilik bilet aldım.  Bilet rezervasyon numaramda EEP66P dir.
23 Temmuz 2012 tarihinde almış olduğum biletlerden bir tanesindeki ismi değiştirmek için müşteri hizmetlerini aradım.
İsim değişikliği yapılması için müşteri temsilcinizden aldığım bilgiye göre bilet kuralları gereği ilk önce biletin iptal edileceğini daha sonradan yeni bir bilet alınarak işlemimi gerçekleştirebileceğimi öğrendim.
Biletin iptal edilmesi durumunda ise 105.98 TL’lik bilet tutarına karşılık iade olarak 21.06tl'lik tutarı geri ödeyeceklerini geri kalanı ise veremeyeceklerini iletti.
Doğal olarak herkes gibi bu durumu kabul etmedim. Zaten herhangi bir gün değişikliği uçuş saati değişikliği istemiyorum sadece isim değişikliği talep ediyorum.
Bileti alırken iptal ve bilet değişikliği ile ilgili herhangi bir bilgi verilmeden sadece bilet aldıktan sonra yolcu seyahat formunun altındaki metinin içinde belirtilen isim değişikliği yapılamaz maddesinin hangi tüketici hakları kanununa kullanarak bu işlemin yapıldığı,  bilet bedelinin yaklaşık %80’ne yakın kısmını alabilmeyi hak görmektedir.
Bugüne kadar defalarca yaptığımız uçuşlarda bu tarz işlemleri sorunsuzca gerçekleştirebildiğimizi belirtmek isterim.
Takdir edersiniz ki kendi seyahat belgenizde bile uçuş gün-saat değişikliğinde bile kısmı cevap uygulaması yapılarak bilet iadesi alınmaktadır.
Pegasuz Hava Yolların dan bilet alacak kişilerin bu duruma çok dikkat ederek bilet almalarını rica ederim. Çünkü kimse bu kadar kolay para kazanmıyor.

 

Ebru T.

Yol İşgali

Orta bayır mahallesi; Düz Sokak Sakinleri olarak yolları işgal edenlere kağıt hane belediyesinin zabıta ekipleri hiç bir işlem yapmamaya devam etmektedir. kaldırımları işgal ettikleri yetmemiş bir de araç park ettiğimiz geçtiğimiz yolları satış yaptıkları stantlarla doldurdular. ne yürüyebiliyoruz nede araç park edebiliyoruz. Zabıta ekiplerinin tanıdıkları olduğunu söyleyen bu şahıslar bizleri yeteri kadar rahatsız ediyorlar. hiç bir kurumunda ilgilendiği yok lütfen gereken işlemlerin yapılması için gerekli yerleri bilgilendirin.

Orta bayır mahallesi
Düz sokak,
Kağıthane Gül tepe İstanbul

Mahalle Sakinleri;

KIZILAY KAN BAĞIŞI

kizilay21 Temmuz Cumartesi günü Büyükçekmece sahildeki Kızılay kan verme aracına giderek kan vermek istedik. Özellikle eşim A (-) olduğu için,ender bulunan bir kan olduğu için de işe yarayacağını düşünerek sevinerek gittik. O sırada ezan okundu,iftar yapıyorlardı; rahatsız etmemek için uzaktan onları görebileceğimiz bir yere oturup bekledik. Ne zaman ki kalkıp sofrayı toplayıp araca geçtiler biz de araca gittik. Kan vermek istediğimizi söyledik. İki bayan "tabii alalım,önce bir form dolduralım" demişlerdi ki bir bey geldi ve "şimdi olmaz, gidin yarım saat sonra gelin"dedi. Onlara zaten bir yarım saat- 45 dakikadır uzaktan onları beklediğimizi daha fazla bekleyemeyeceğimizi söyledik; kaşlarını kaldırıp "siz bilirsiniz" dediler. Şok olduk. Kan bağışı yapmak isteyen vatandaşı keyfi olarak şimdi git sonra gel diyen bu ekipten şikayetçiyiz. Şikayetimizi belediyeye ve Kızılay genel merkeze yaptık, cevap bekliyoruz.

 

 

Işıl S.

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Smile ADSL üyeliğini iptal ettirmiyorum

smileSmile ADSL Üyeliğimi İptal Ettiremiyorum

3 ay önce müşteri hizmetlerine ilettiğim üyelik iptali tabelim biz size döneceğiz şeklinde geçiştirildi . Her aramada dakikalarca bekletildim ve talebiniz alındı bilgi vermek için biz size döneceğiz denildi.Ne paketim iptal edildi ne dönen oldu.konuyla 3 aydır uğraşıyorum.1 ay kadar önce müşteri hizmetleriyle görüşmemde doldurmam için gönderecekleri iptal dilekçesi için mail adresi istediler,verdim.Gelen sadece dönem faturası oldu.En son Kaymakamlığa bağlı Tüketici Mahkemesine başvurdum,Noter onaylı ihtarname çekmemi önerdiler.Smile ADSL başvuru formumda yazılı adrese Aboneliğin iptali hakkında 10 temmuz 2012 tarihinde B.köy 10. noterinden çektiğim İhtarnameye rağmen hala bir sonuç almış değilim. En kısa sürede bu üyeliğin iptalini talep ediyorum.
Devam eden mağduriyetim ortada ve her yola başvuracağım bu zararlarımın giderilmesi konusunda hukiki haklarımla ne gerekiyorsa yapacağım.

 

Feti Ö.

Bunun altına imzanızı atar mısınız

imzaNiğde Elit Giyim adlı mağazadan 2011 eylül ayında 300 tl vererek 1 takım elbise aldım. Mayıs 2012 de bacak arasında aşınma , solukluk ve yer yer cekette çökme nedeniyle ürünü satın aldığım mağazaya götürdüm yani Elit Giyim'e . Sağolsunlar bana hak verdiler ve takım elbiseyi imza giyime göndereceklerini söylediler. En az 2 ay sonra bana haber verdiler ki imza giyim iade talebime cevap vermiş hem de kullanıcı hatası şeklinde cevap vermiş. Bunu demek için beni 2.5 ay neden bekletiyorsun? Yün oranı fazla olduğu için aşınma var, kullanıcı hatası demişler , herhalde o oranları müşteri olarak ben ayarlamıyorum, bu nasıl bir sorumsuzluk. Ben bu sorunları yaşamamak için kaliteli marka diye bildiğim İmza Gİyimden alışveriş yaptım, onlar beni mağdur etti. Şikayetçiyim... Paramı geri istiyorum.

 

Mustafa

fiat tan sıfır arac aldım cok pişmanım

fiatyaklaşık iki ay oldu sıfır arac aldım fiattan erkay otomotiv den aldıgın 10. gününden itibaren araba stop ediyor servis bir türlü işin içinden cıkamıyor bana yeni bir arac verin diyorum olumlu bir cevap yok dolayısıyla bozuk arabayı sıfır diye kakaladılar allah onları bildigigibi yapsın sıfır alıcaksan kardeşin fiattan uzak durun ve erkay otomotiv den

 

Selçuk

Avea Şikayet

aveayurt dışı internet kullanım ücreti 1800 TL yi 6 ya böldüler.İlk 300 TL faturamı ödemeye gittiğimde Avea iletişim merkezinde geçtiğimiz ay ödenmek üzere 1800 TL tek fatura halinde görülüyordu .Yani hem 1800 TL hemde 6 taksit 1800 TL toplamda 3600 TL borç görünüyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp bu durumu kendilerine ilettiğimde , kendi sistemlerinde böyle birşey olmadığını hatanın orada olduğunu söylediler.Bunun üzerine ilk 300 TL yi yatırdım, diğer taksitler için de otomatik ödeme talimatı verdim.Fakat defalarca kendilerine söylememe rağmen temmuzun dördünde kredi kartımdan 1800 TL tek çekim yaptıklarını gördüm... Ayın 4 'ünden beri rutin olarak arıyorum hatayı kabul ediyorlar fakat halen paramın iadesi gerçekleşmedi.Erdinç isimli bir yöneticiye ulaştım "otomatik ödeme vermeseydiniz o zaman"gibi bir cümle kullandı. şimdi ise 1200 TL borcunuz var ödemezsenz icra takibi başlatılacak diyen bir mail aldıktan sonra hakkımı artık adli yollardan arama kararı alıyorum. mahkemede görüşmek üzere

 

Ali Emre Ç.

fırsat kovala mağduriyeti

firsat_kovalabu sitden x urun aldım özeliklerini okuyarak satın aldım.Yanlız gerek ürünün 1 hafta geç gelmesi gerekse yazılan şartlara uymaması beni çok şaşırttı şimdi iade edip paramı geri almak istiyorum lakin kimse yok bu nasıl bir iş anlamadım. denetlenmiyorum bu tur yapay firmalar.
Ben ve benim gibi mağdurların haklları nedir?

 

Zeynep

D Smart satış sonrası müşterilerine tam bir kaos yaşatıyor…

dsmartDSmartta yaşadığım, bende hayal kırıklığı yaratan yanıltmacıyı sizlere duyurmak istiyorum; Aralık-2007 tarihinden itibaren kesintisiz dsmart TV üyesiyim. halen üye olarak aboneyim.
Şimdi dikkatinizi çekmek istiyorum olumsuzlukların başladığı 05.06.2012 tarihinden bu güne dek yaşadıklarım tam bir karmaşa – memnuniyetsizlik – ilgisizlik – kandırma ve insanların değerli zamanlarını  çalma v.b dsmart çözümsüzlük yaratma çabaları:
Sırasıyla yazmam gerekirse: Aboneliğimin biteceği, sanırım (2012 yılı) mayıs ayı sonu veya haziran ayı başı ( müşteri ilişkileri ile farklı zaman ve değişik müşteri temsilcileri ile defalarca yapmış olduğum  tüm görüşmelerimin eğer doğru ise kayıt altına alındığı bildirildi, daha sonraları ise güvenemediğimden kayıt altına alınıyormu deme gereği duyup teyit altına aldıktan sonra görüşmelerim neticesi) dsmart müşteri temsilcisi bir bayan tarafından mesai saatleri içersinde arandım ve aboneliğimin biteceği yönünde bilgilendirildim. Ben de aynı paket olsun birde artık HD yayınlarını izlemek  istiyorum dedim. Bana eski müşterimizsiniz o yüzden size bir miktar indirimle ve uydu alıcı cihazı HD uyumlu cihazla değiştirme ve en az iki yıl  üye olma şartı ile de cihazında iki yıl sonra bana ait olacağı ve eski cihazı da geri vererek aboneliğimin devam edeceği yönünde bilgi verdi. Sonrasında Oturduğum semtte İstabul ili Bağcılar ilçesi  yetkili olan  kişi  tarafından arandım. yeni cihaz teslimi ve montajı için görüştük. 05.06.2012 günü akşamı ilgili bayi cihazı getirip montajını yaptı ve sözleşmeyi imzalattı. Eski uydu alıcımıda tüm müştemelatı ile geri aldı ( yaptığım bir hataydı, eski uydu alıcımın  geri alındığına dair hiçbir belge düzenlenmedi ve bilgide verilmedi-açıkçası eksik bir işlem yaptıklarını sonradan fark ettim) Benim hiçbir şekilde ihtimal vermediğim ve başkalarının da ihtimal vermeyeceğini düşündüğüm yeni cihaz teslim edeceklerini, %100 olacağını sandığım uydu alıcısını  bayi kutusundan kendi çıkartıp (sonradan 2. El cihaz olduğunu öğrendiğim ve tespit ettiğim) kullanma klavuzunun da olmadığı uydu alıcısını almış bulundum.
Beş günlük kullanımdan sonra 10 gün tatile çıktık ve sonrasında eve geldiğimizde televizyonu açmaya çalıştığımızda cihazın kilitlenmiş olduğunu tespit ettik. Müşteri ilişkilerini arayarak uzun bir uğraştan sonra sorunu çözdük. Ben ertesi gün cihazı incelediğimde alt kısmında  sehpaya temas eden koruyucu lastiklerinin 3 tanesinin olmadığını, ayrıca cihazın kart konan kısımdaki kapağın kilit soket ayağının kırılmış ve yerinde olmadığını, sonrasında ise cihazın arka kısmındaki fiş ve soket girişlerinin tamamen toz içinde olduğunu hayretle görmüş oldum ve bu arada koruyucu lastiklerin olmayışından dolayı cihazı yerinden oynatırken yeni almış olduğum sehpa mobilyasının çizildiğini üzülerek yaşamış ve tespit etmiş oldum.
Sonrasında müşteri hizmetlerini aradım böyle bir şeyin kabul edilemeyeceğini beyan ettim yine bir bayan biriydi. Bana haklısınız cihazı bayiye götürün değiştirecektir dedi. Ertesi gün bayiye gittiğimde yanımdan DSmart merkezi aradı bu seferde olmaz dendi. Ayrıca ben serviste iken birde ben aradım bu sefer çıkan müşteri temsilcisi hayır değiştirme yapılmaz dedi şaşırdım, bana bu şekilde söylenmedi dedim, hayır olamaz biz görüşme kayıtlarına bakıp size kim yanlış bilgi vermiş biz size telefonla en geç 7 gün içinde döneceğiz dediler. Görüşmeden sonra yetkili servis (Fatih Bey denen kişi) bana; bunu sen al git bir hafta sonra gel söz ben değiştireceğim dedi. Kafam allak bullak ayrıldım  bir hafta içinde telefonlarım 24 saat açık olmasına rağmen ne yazık ki aranmadım, ben 10 gün sonra servise gittim ve uydu alıcımı servise yenisiyle değişmesi amacıyla sabah bıraktım, yetkili yok dendiği için, ertesi gün geleyim dedim siz ne gerekiyorsa hazırlayın ben gelince imzalarım dedim. Bir ertesi gün gittiğimde zor bela yetkiliyi işyerinde bulabildim bu seferde d-smart adına bana değişim yapacağım diyen Fatih ismindeki soylu elektronik yetklisi (kanımca yalan söyledi) cihazı değiştiremeyeceklerini bu gün d-smarttan üst düzey bir yetkilinin tesadüf kendi işyerlerinde olduğunu onunda değiştirilemeyeceği yönünde bilgi verdiğini beyan etti. Yetkili servis ayrıca şahsıma; tüm verilen cihazların kullanılmış ve 2 el verildiğini beyan etti ve ben 2. kez bir şok daha yaşamış oldum.
İstediğim çok şey değildi aslında yeni sıfır uydu alıcı bir cihazın verilmesi, içime başka türlü sinmiyor. Ayrıca DSmart gibi bir firmanın ve yetkili servisinin söylediği ile yaptığının farklı şeyler olduğuna  bunca yıllık abone olmama rağmen hayretle şahit olmuş olmam ve gerçekten kandırıldığıma inanıyorum.
Bu işlemler neticesi dsmart müşteri hizmetlerini 2 kez daha aradım en son yine biz sizi 7 gün içinde tekrar arayacağız dediler 7 değil 14 gün oldu en ne arayan var ne soran bu kadar lakayıtlık ve vurdumduymazlık olmaz diye düşünüyorum. Bir işletme pazarlama eğitimi almış biri olarak ta firma yetkililerini uyarıyorum. Çökmeye başlamışsınız, haberiniz yok “müşteri daima haklıdır”  “İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih eden kurumlar” evet onlar her zaman yolu açık olan saygın kurumlardır diyorum.
Son söz olarak kendimi kandırılmış hissediyorum ve son olarak şimdilik buraya benzeri sitelere yazmayı düşündüm. Bilahare sorunum çözülmez ise Tüketici Hakem heyeti ve hatta gerekirse Tüketici Mahkemesine gitmeyi düşünüyorum. DSmart gibi firmalar müşterisini yanlış yönlendirmesin, onları saf yerine koymasın biz onların personelinin sözüne ve internet sayfalarında, basın ilan kurumlarında  yazanlara güvenerek imza atıyoruz. Herkes okusun bilgi sahibi olsun. Saygılar…

 

İlhan S.

Sarar Mağazası

sararmerhaba. ben eskiişehirde yaşıyorum.sarar mağzası eskişehir mağzası olduğu içinde devamlı oradan alış veriş yaparım. başka şehirde yaşayan eşime dostuma sarardan hediyeler alırım. geçen günyani 2 gün önce babama bir gömlek hediye geldi.bir aylık süreyi getiren kişi 7 gün geçirmiş .babam gömleği giydi ve büyük geldi. akabinde ertesi gün mağzaya götürdü fakat oradakiler değiştirmemiş. eskişehir mağazasından alınmış serisi olan bir gömlek ve değiştirmemeleri çok ilginç. birde görevliler çok ters davranmış. eskişehir firması görevlileri eskişehirlilere böyle davranırsa çok ayıp olur.bu olayı çok kınadım ve bizzat yetkililerede durumu bildireceğim. ilginize teşekkürler.

 

Filiz M.

Tepe Home Şikayet

tepe_homemerhaba ,
Geçen sene yaz sonu aldığım 2 adet berjer koltukta döşeme problemlerim var. yaklaşık 1 ay önce bildirdiğimde önce bir arkadaş geldi problemi var dedi. resimledi fabrikaya gönderdi resimleri. hemen akabinde aynı hafta gelip aldılar koltukları.Düzgün ambalajlayarak. 3 hafta orda kaldı. 3 hafta sonunda bizim aramalarımızla koltuklar geldi. kirlenmiş ambalajlanmamış şekilde teslim edildi. Elimize herhangi bir evrak verilmedi. kontrol ettiğimizde müdahele yoktu. Aradık biz size döneriz klasiği. 10 gün sonra bir bayan aradı bize verilmesi gereken evrağı bana okudu. evrakda bizim şikayetçi olmadığımız herşey kontrol eidlmiş. döşeme lekesine kadar fakar. dşemedeki buruşma ve kol başlarındaki sivriliklerden bahsedilmiyor. Bayana sordum bu belge bize niye vermediniz. tepe home vermezmiş. Tüketici hakkı değilde Tepe Home kuralları uygulanıyor resmen. Ben aynı koltuğu daha ucuza piyasadan alırdım sadece onların kalitesine müşteri hizmetlerine güvendiğim için aldım. mağdur oldum

 

Nilüfer Ç.

istanbulbilişim şikayet

istanbul_bilisimAşağıdaki linkini koyduğum ürünü 30.06.2012 tarihinde airport şubesinden aldım. http://www.istanbulbilisim.com.tr/n7000-note-blue-samsung-en-ucuz-fiyatlari-kampanyalar,33686.html#TabPanelStart

Siteleri bu ürün hakkında;
Bu ürün resmi distribütör garantisi altındadır.
*Bu ürün Samsung Türkiye Yetkili Servisleri Tarafından 2 Yıl Garantilidir. Samsung Resmi Distribütorü olan Telpa, Başarı, Brightstar ve C5 Elektronik tarafından ithal edilmektedir.

Şeklinde sitenizde özellikle belirtmişsiniz.Ben bu ürünü alırken bunu bilerek bu şekilde aldım.Ancak paketi açtığım ürün resmi distribütör değil promobil ithalatçı firma taraından garanti edilmiş.(telefon nosu 02163472722-belge numarası:96631)Bu telefon numarasını aradığınızda zaten bu firma ithalatçı firma olduğunu resmi distribütör olmadıını kabul ediyor.

Ayrıca samsungun sitesine girip resmi distribütörlere baktığımızda aşağıdaki linkte görüldüğü üzere;

http://www.samsung.com/tr/support/distributors/distributors.do?page=DISTRIBUTORS
Promobil resmi distribütör değil.Telefonun imei numarası 352167050914317'dir.Bu numarayı resmi distribütörlerde tek tek tarattığınızda bu imei numarası kayıtlı değildir diye sonuç çıkıyor.Yani buradaki tüm sonuçlara baktığımızda istanbul bilişim olarak bir sahtekarlığa imza atmış oluyorlar.aradıklarında ürünü değiştirebileceklerini ancak önceki telefon için 250 tl kullanım ücreti almaları gerektiğini söylemişledir.bu firmadan hiç kimseyi alışveriş yapmamayı öneririm.hatta yanından bile geçmeyin.Görüldüğü gibi açıkça bir sahtekarlık yapılmıştır.

 

Hüseyin

20 Temmuz 2012 Cuma

dsmart ve bağlantı

dsmartİstanbul'un göbeğinde İnternet cafe işletmecisiyim, fakat internetimiz yok daha doğrusu varda yok sadece ücretini ödeyip (+ saatlerce telefonla bekletildiğim ücreti saymıyorum) karşılığını göremediğim bir ineternet...5 dakikada bir internetim kopuyor bağlanması 5 dakika sürüyor tabi o arada müşteride kalmıyor. D-smart telefonla teknik destek hattı açmışlar çalışanlara da 5 cümle öğretmişler sadece onları söylüyorlar 6 gün oldu hala cevap dönecekler tabi bu arada maksimun 48 saat içinde dönüyorlarmış tamamen hikaye..Santralden işimi halledeyim diyorum telefonun verin diyorum onuda fbı sırrı gibi kimse bilmiyor ve söylemiyor...Yani anlayacağınız Türkiye de internet tamamen fiyasko..
Tabi birde Cem Yılmaz'ın köylerde çektiği reklamları hiç saymıyorum.. Köyde 8 Mbit İstanbul'un göbeğinde 1Mbit.. Teşekkürler TTNet Teşekkürler Smile Adsl Teşekkürler D Smart... Altyapısını yer altına yaptıkları için göremiyoruz herhalde

 

Ahmet Z.

faturamın 986 tl olma nedeni

vodafonemerhaba ben vodafone kulanıcısıyım  bu ay fatura bana tam 986 tl geldi 12.06.2012 dakikarım bitmiş bana bu mesaj 30.06.2012 de geldi aradım müşteri hizmetlerini hemen şikayet dilekcesi oluşturdum ayın 4ünden beri bana 5 iş günü icinde hal olcak dediler ama bir kez bile biri aramadı müşteri hizmetlerini aradım dakikaların hakında bilgi almak icin malataydaki sadıkoğluları bayisine gitiim hepside dakikalarınız daha mevcut bulunmakta  dakikarınız bitse size  yüzde 100 biti mesajı gelir dediler bende peki dedim ama güncel faturam hep 30.190 kurus idii internet zaten kullanmam 50 tlleik 23.00 nokya tel kulanıyom ondada internet ne geze işte anlaaycağınız bilgisayar ekranın karşısından olan müşteri hizmetleri tarafınfan  kandırıldım ve 986 tl faturam geldi asgeri ücretle calışan biriyim zaten asgeri ücretle calışıyorum die evlenemiyorken böle bir faturada karşıma cıkınca siz düşünün beni:((( bilmiorum aramaktan bıktım artık ben her defasında oyalayıcı sözler yani deseler beyfendi ödeyin bu parayı tamam ödeyem ama onuda dien biri yok ondan cok mağdur oldum zaten bu faturayı ödedikten sonra 9 yılık vodafondan cıkcam  gerek yok cünkü kandırmakla insanı kimse bir yere varamaz:(( mağdurum ne yapim cok cok evlenmek icin umut etiiğim para yığmaya calıştım ama nasipte evlenmek yoksa bunlar mazeret sadece:(( herkese ii günler

 

Murat

Murat Ekspres-Ankara-Teslim Edilmeyen Eşyalarım

2010 yılının Ağustos ayında yurtdışı yüksek lisans eğitimine gideceğim için ev eşyalarımı Murat Ekspres (Nakliye ve Depolama firması) firmasının deposuna teslim ettim. 2012 yılının Mayıs ayında tekrar yurda döndüğümde eşyalarımı geri almak için başvuruda bulundum. Firmaya olan bütün borçlarım ödendikten sonra eşyalarım 12 Haziran 2012 tarihinde evime teslim edildi. Ancak teslimat esnasında fark ettiğim üzere eşyaların bir kısmı teslim edilmemişti. Bunu firma yetkililerine söylediğimde depoya tekrar bakacaklarını, 15-20 gün içinde eşyaları bulamadıkları taktirde tazminatını vereceklerini ifade ettiler. Ancak 1 ay beklememe rağmen hala ne eşyalarımı alabilmiş, ne de bununla ilgili firmadan bir tazminat alabilmiş durumdayım. Ekte görüleceği üzere sözleşmede eksik teslim edilen eşyalara ilişkin bir hüküm bulunmamakta ve firma bu durumu kendi çıkarları doğrultusunda kullanmaktadır.

Şirket yetkililerince en son yaptığım görüşmede eşyalarımın başka bir müşterinin eşyalarının arkasında olabileceği, o müşteri de eşyalarını almadan benim eksik eşyalarımın teslim edilemeyeceği ifade edilmiştir. Ancak diğer müşterinin eşyalarını ne zaman alacağı belirsizliğini korumaktadır. Bu durumda benim eşyalarımı almam da başka müşterinin eşyasını almasına bağlı olmaktadır. Şirket yetkililerine başka müşterinin eşyalarını depo içinde başka bir yere nakletmelerini ve onların arkasında olduğu tahmin edilen benim eşyalarımı teslim etmelerini talebim firmaya iki iş çıkaracağı nedeniyle firma yetkilileri tarafından kabul edilmemiştir. Bu konuda ısrarcı olduğumda ve gerekirse hakkımı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine Başkanlığına başvurarak arayacağımı ifade ettiğimde ise böyle bir şey yapmam durumunda benim ödemelerimi zamanında yapmadığım gerekçesiyle sözleşmeye göre ayrıca faiz tahsilatında bulunacaklarını ifade ederek beni ek ücret ödemekle tehdit etmişlerdir. Sözleşmeye göre zamanında ödenmeyen tutarlara faiz işlettirileceği doğrudur. Ancak firma yetkilileri sözleşmeyi imzalamadan önce şifahi olarak bu konuda esnek olduklarını, ödemeyi istediğim zaman yapabileceğimi ifade etmişledir. Hatta uygulamada yurtdışında olan bazı müşterilerin yazın Türkiye’ye döndüklerinde toptan ödeme yaptıklarını, bu durumda firma olarak esnek davrandıklarını belirtmişlerdir. Kaldı ki, eksik eşyalarımın teslim edilmemesinin ödeme kaynaklı olmadığı aşikârdır. Zira sözleşmede yazdığı üzere eşyanın teslim edilebilmesi için firmaya olan tüm borçların ödenmesi gerekmektedir. Ben de bu hüküm kapsamında firma yetkililerinin bana bildirdikleri borcu tamamen ödedim ve eşyalarım 12 Haziran 2012 tarihinde buna istinaden teslim edilmiştir. Bu nedenle firmanın eksik eşyaların teslimi için ayrıca bir faiz işletmesi haksızlıktır.

Özetle, firma eksik eşyalarımı başka müşterinin eşyalarıyla karıştırdığı için ve o müşteri eşyalarını almadan benim eşyalarımı çıkarmanın da kendileri için iki ayrı iş yükü yaratacağı gerekçesiyle teslim etmemektedir.  İlave faiz işletmesi ise tamamen şikâyet etmemem için bir tehdit unsuru olarak ileri sürülmüştür. Eğer faiz ya da başka bir ad altında firmaya borcum olsaydı eşyalarımın hiçbiri teslim edilmezdi. Firma sözleşmede eksik teslimat ile ilgili açık bir hüküm bulunmadığı için konuyu kendi çıkarları doğrultusunda kullanmakta ve eksik teslim eden eşyaları tazmin etmemektedir.

 

Hakkı K.

Fırsat siteleri servisi

yakalayakala.co sitesinden Büyükadada 2 kişi konaklama %50 fırsatını  kullanman için yakala.co 1 adet kupon kodu 2937329877 2 Nisan _30 mayıs tarihlerinde kullanımak üzere bir hizmet satın aldım. 13 Nisan akşamı kulanmak istedim. hediye olarak kızımı ve damadımı gönderim. Otelin tanıtımındaki şartlara uymaması ve çok kötü ve gürültülü bir oda sunulmasının ardında 10-15 dakika odaya bakıp kalımadan odadan ve otelden durumu bildirerek çıkmışlar . bu şartlarda paranın iadesi ile ilgili otel ve yakala.co sitesi yetkilileri ile yaptığım görüşmeler sonuçsuz kalmıştır. Mağdurriyetim giderilmemiştir.

 

Hülya E.

ttnet internet nakli

ttnetbir haftadır bekliyorum nakil yapacaklar diye; ne aradığım telefonlara bakan var, ne de; sizin de bir nakil işleminiz varmış deyip arayan var. Bu kadar işsiz insan varken neden bazı kişiler çalışmakta olduğu işin kıymetini bilmezler? işleri hizmet etmek olduğu halde neden işlerini yapmazlar? yazıklar olsun tt net'in bağlama ekibine de, yazıklar olsun böyle sisteme de, böyle düzene de!!!

 

 

Ersoy

Toshiba Dizüstü Bilgisayar Tamir Şikayeti

toshibatoshiba gibi bir marka arızalı bilgisayarı götürdüğünüzde 40 tl gibi bir ücreti almadan bilgisayarınıza bakmıyor ve bunun adınada arıza tespit ücreti diyorlar ve tespit yapıldıktan sonra da verilen fiyatı kabul etmiyorsanız verdiğiniz 40 tl ücret ne yazık ki yanıyor ve daha ilginci verdiğiniz ücrete rağmen arızanın tespitini detaylı bir şekilde size söylemiyorlar. benim başıma geldi bakırköy tnc toshiba bu şekilde çalışıyor, böyle sistem olmaz olsun.

 

Ersoy

aveanın mükerrer ödemeyi iade etmemesi

avea15 mayıs 2012 tarihinde hem akbank tarafından ödenen faturam hem de avea bayiisinden ödendi. bu hatayı düzeltmek için avea müş. hiz. aradım. bana banka onaylı kredi kartı ekstresi ve bayiiden yapmış olduğum slibi fakslamamı istediler gönderdim ancak göndermediğimi söylediler ikinci kez gönderdim ve ulaştığını teyit ettirdim,başvurumu değerlendirip döneceklerini söylediler. yaptıkları değerlendirme sonucunda bu kez banka dekontu göndermemi istediler!resmen dalga geçtiler kafa buldular(2kez k. kartı ekstresi isteyenler 3.kerede banka dekontuna döndüler) ben de artık devlette dahi olmayan avea bürokrasisine lanet edip vazgeçtim hakkımdan. reklama milyon dolar harcayan ama 4 hattı olan 8,10 yıllık müşterisinin parasına gözkoyan aveayı şikayet etmeye karar verdim. büyük değilsin avea çok küçüldün, yazıklar olsun.

 

Recep A.

grupfoni.com dan alınan ürün gelmiyor

grupfoniGrupfoni com dan satın almış olduğum ürün defalarca aramama ve mesaj yazmama rağmen iki aydır teslim edilmemiştir,verdikleri telefon numaraları da kesinlikle cevap vermemektedir,günlerce aramama karşın telefonları cevap vermiyor,muhattap bulamıyorsunuz,sadece mesaj gönderebiliyorsunuz,mesaja gelen cevapta da sürekli sizi oyalıyorlar,ha geldi ha gelecek bekleyin diyorlar,ben yıllardır internetten alışveriş yapıyorum böyle bişeyle ilk defa karşılaştım,karşınızda muhattap yok,ürün gelmiyor,paranız da iade edilmiyor,böyle bir firmadan beklenmeyecek durum bu,çok üzücü değil mi...

 

Alper Y.

MERİNOS SATTIĞI HALININ ARKASINDA DURMUYOR

merinosşubat 2012 de alanyada faaliyet gösteren .... isimli mağazadan 2 adet simli 160x230 ebatlarında 500 tl vererek halı satın aldım mayıs ayında halının simli nakışlı bölümlerinin boyasının değiştiğini gördük. halıları aldığımız ... isimli bayi ile görüştük. yetkililer gelip bakacaklarını söylediler. eşim ayıp olmasın diye evde bulunan HACIŞAKİR isimli beyaz sabun ve soğuk su ile yıkadı. yetkililer geldi ve bazı bölgelerin anormal derecede renk atması olduğunu görünce halıları aldı ve merinos merkezine gönderdi. bir ay sonra halılarla beraber cevap geldi. o güne kadar bana ne garanti belgesi nede kullanma klavuzu verilmişti. birden ortaya onlarda çıktı. neden o güne kadar verilmedi ve 12 madde ye istinaden halıların geri iade edildiği belirtiliyordu. HALILAR YIKANMAZMIŞ yıkandığında garanti kapsamı dışına çıkarmış (öğrendik) şimdi soruyorum MERİNOS  inceleme komisyonu renk atmayan yerde kostik madde yokmuydu. orada neden solma meydana gelmedi HACIŞAKİR kostik maddemidir bunu açıklayın. ÜRÜNÜNÜZÜN ARKASINDA DURUN

 

 

Salih Y.

HESAP İŞLETİM ÜCRETİ

garantiGaranti Bankası İzmir Gaziemir Şubesinden 22/11/2010 tarihinde 5.000,00 TL kredi çektim ve dolayısı ile vadesiz hesap açılmış oldu. Bu hesabımdan eğer hesap işletim ücreti kesilmesini istemiyorsam, en az 2 adet otomatik ödeme talimatı vermem gerekiyormuş. ben 4 adet talimat tanımladım. Fakat faturalarımı aynı bankanın internet şubesi üzerinden hesabımda eğer nakit var ise faturalarımın son ödeme tarihini beklemeden gerçekleştirdiğim için bana en başta tanınan bu ayrıcalığın iptal olduğunu ve dolayısı ile hesap işletim ücretinin kartımdaki nakit miktardan rızam olmadan tahsil edildiğini müşteri temsilcileri beyan etti. Bu durumun düzeltilmesi ve bu haksız kazancın önüne geçilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını ve adı geçen kurumdan şikayetçi olduğumu bilmenizi istiyorum.

 

Ömür Y.

Baymak Şikayet

baymakGeçen hafta baymak (baxi) marka klima aldım eve gelen montajcı arkadaşlar klimanın dış ünitesini terasta oylece ortada duran bır mobilya parçasına monte etmişler daha sonra müşteri hattı 444 0 235 numaralı hattı aradım arkadaslar güya benim montaj yerini gösterdiğimi ve tekrar gelmelerini ücrete tabi olduğunu soyledıler montaj servis elemanları klima dış ünitesinin sabit bir yere ve sağlam bir şekilde yapılası gerektiğini bilmiyorlar mı ?
Ayrıca Montaj Ücretinin 100 tl olduğunu ama söyleyen arkadaşlar montaj yapılıncada 100tl + kdv istediler

Baymak yetkili servisine ve 444 0 235 nolu müşteri hattına çok çok teşekkür ederim ilk ve sonkez baymak almamı sağladıkları için.

 

Savaş

digitürk şikayet

digiturkdigitürk kullanıcısıyım.deprem bölgesindeki kullanıcılara paket iptal hakkı verildiği halde ben bu haktan faydalanamadım.tarafıma bilgi verilmeden yayınlarım açıldı ve borç çıkarıldı.digitürk kullanmak isteyenlere iki defa düşünmelerini tavsiye ederim.nitekim bana üye olmak kolay kurtulmak zor denmişti.

 

Nuran O.

turkcell 4 çeker ??

turkcellsivas kızıldikme köy ünde turkcell hattı çekmiyor. bide heryerde 4 çeker reklamları var.
bi tepeye çıkarak bi şekilde turkcell e ulaştım. müşteri hizmetleri haklı olduğumu söylüyor. reklamlarımız var doğru ama sizin şu anki konumunuzda size hizmet veremiyoruz diyolar ve yalan larını kabul ediyolar.ama kimse ilgilenmiyor.umrunda bile deyil turkcell in o köyde acil bişey olsa insanlar madur.
bizde turkcell kalitesi diye övünüyoruz ama yok öyle bir kalite.bana oralarda hizmet veremiyecekse tukcel dierlerinden bi farkı yok.metropolde dierleride çekiyo hemde daha ucuz boşa para vermiye gerek yok.kimse inanmasın bu 4 çeker saçma lığına.

 

 

Efe