9 Mayıs 2012 Çarşamba

Netvarium siparişimi göndermiyor

11 Nisan 2012 tarihinde Netvarium'dan bir adet ayakkabı aldım. 14 Nisan 2012 tarihinde siparişimi başka bir ayakkabı ile değiştirmek istediğimi mesaj ile bildirdim. Anında işleme alıp değiştirdiler. Birkaç gün içerisinde kampanya bitti.

Attıkları bilgi mesajında kampanya bitiminden sonra 3 gün tedarik 2 gün ulaşım sonucu 5/7 gün içerisinde elime ulaşacağını söylemişlerdi. Siparişimi tamamlamamın üzerinden şu an itibari ile 23 gün 23 saat geçmesine rağmen hala siparişim yok.

Bilgi almak için tam 8 mesaj attım; ancak karşıma herhangi bir muhatap çıkmıyor. Sipariş değiştirmek istediğimde anında cevap veren firma 23 günde atılan toplam 8 mesaja neden cevap vermez? Hadi bunu da geçtim iletişim telefonu diye bir telefon yazmışlar aradığımda talebiniz işleme alındı en kısa sürede aranacaksınız oto ikazı alıyorum ama ne arayan var ne soran.
Onlarca telefon çagrısı oluşturdum. En son 6 mayıs günü aradılar. Yukarıda yazdıklarımı söyledim kendilerine. Ve artık kendileri hakkında savcılıga suc duyurusunda bulunacagımı söyledim. Telefondaki ilgili kişi hemen pazartesi günü siparişiniz ile ilgilenip derhal telefon ile bilgilendirilecegimi söyledi. Ancak 8 Mayıs da gecti hala arayan soran yok siparişim yok.
Aldıgım ürünün parasını ödemiş olmama ragmen ürünümü alamıyorum. Alamadıgım gibi herhangi bir yetkiliyede ulaşamıyorum.  Netvarium kurumundan şikayetçiyim. Maddi ve manevi zararım olmuştur.
Sipariş numaram: nv-285249.

 

 

Erkan Soydaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder