3 Mayıs 2012 Perşembe

MNG KARGO haksız ücret talebi

mng_kargoSize daha önce cb 806224 numaralı kargomun yanlış etiketleme sonucu tokat şubesine gittiğini bildirmiştim kargo nihayet geldi ancak tarafıma gönderilen kargonun ücretini gönderen taraf ödemiş olmasına rağmen afyonkarahisar yeşil yol şubesi tokat-afyon arası kargo ücretini benden aldılar            ( 5,25 tl.)Elemanlarınızın yapmış olduğu hatanın faturasını niçin ben ödüyorum bu şirket prensibiniz mi yoksa bu paraya ihtiyacınız mı var elemanlarınızın hatalarını görmezden mi geliyorsunuz? Yanlış nakliyattan dolayı bana özel kargo açılmış kurcalanmış belki de arızalandı henüz tam inceleyemedim birde bunun üzerine kargo parası alınmasını değerlendirin  elemanlarınızın hatalarını örtbas etmekyerine eğitimlerini sağlayın bu ücret beni sarsmaz ama .... Sizi daha karlı hale getirir mi ?... Mng kargo ciddiyetini ilk attığım mesaja cevap vermediğinizde anladım. Umarım bir daha iş yapmayız.

 

 

İsmail Kara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder