9 Mayıs 2012 Çarşamba

İade ve Değişim

Ben İzmirde 15 yılı aşkın market işletiyorum ve nestle ile her daim ticaret ilşkilelerim eksiksiz ve düzenli olmuştur, taki 3 ay öncesine kadar;

işletmiş olduğum markette " AYTAŞ GIDA " ile çalışmaktayım ve kendilerinden sürekli yüklü mal çekmişimdir ve düzenli olarakta bu malı eritmişimdir fakat son almış olduğum yüklü mal sonrası elimde toplasan 2 koli çıkmayacak kadar iade mal bulunmaktadır ve bende haklı olarak bu malın iadesini " AYTAŞ GIDA " dan talep etmişimdir, aldığım cevap ise şirketimiz iade almamaktadır, bu nasıl bir ticarettir anlam veremiyorum NESTLE gibi bir firma malını satarken gayet güzel satıyor peki iş iadeye gelince neden malının arkasında durmuyor, ben bir işletme sahibi ve tüketici olarak sorunumun en kısa zamanda giderilmesini talep ediyorum,
ve bu işin peşini bırakmayacağımı temin ediyorum...

 

Onur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder