9 Mayıs 2012 Çarşamba

Hepsiburada.com Arızalı gönderilen ONYO Nanopad Plus Tableti Değiştirmiyor

hepsiburadaHepsiburada.com sitesinden 06/04/2012 tarihinde aldığım Onyo Nanopad Plus 7" Tablet (sipariş no:91728761) arızalı çıkmıştı şarj olmuyordu ve geri yolladım değişim için 14 gün serviste kalan ürünüm 27 Nisan 2012 günü elime ulaştı . Ürünü açtığımda aynı ürün elime geldi değişmemiş ve arızası aynı, ürün şarj olmuyordu. Onyo servisi ile görüştüğümde "ürünü tekrar hepsiburada.com üzerinden gönderin değiştirelim" dediler. Hepsiburada.com ürün gönderimini onayladılar ve 28/04/2012 tarihinde ürün yurtiçi kargo takip sayfasından hepsiburada.com tarafından teslim alınmış görünüyor.Ürün 10 gün bekletildikten sonra 07/05/2012 tarihinde yani ürünü satın aldıktan 31 gün sonra ürünü servise gönderdiler. Daha öncesinde konuyla ilgili mesaj yazdığımda bana sürekli kalıplaşmış cevaplar veriliyor. Telefonla görüştüğümde en kısa zamanda sorunun giderileceğini söylediler. Beni bu kadar oyalayıp ürünü 31. günde servise göndermeleri içimde bir şüphe uyandırdı. Ürünle ilgili şimdiye kadar hepsiburada.com ile yaptığım bütün yazışmalar ve kargo ile ilgili evrakların birer çıktısını aldım. Servis dönüşü eğer ürün tekrar arızalı bir şekilde bana gönderilirse sonucu ne olursa olsun doğrudan mahkemeye başvuracam.

 

Mehmet Kanal

Hepsiburada.com sitesinden 06/04/2012 tarihinde aldığım Onyo Nanopad Plus 7" Tablet (sipariş no:91728761) arızalı çıkmıştı şarj olmuyordu ve geri yolladım değişim için 14 gün serviste kalan ürünüm 27 Nisan 2012 günü elime ulaştı . Ürünü açtığımda aynı ürün elime geldi değişmemiş ve arızası aynı, ürün şarj olmuyordu. Onyo servisi ile görüştüğümde "ürünü tekrar hepsiburada.com üzerinden gönderin değiştirelim" dediler. Hepsiburada.com ürün gönderimini onayladılar ve 28/04/2012 tarihinde ürün yurtiçi kargo takip sayfasından hepsiburada.com tarafından teslim alınmış görünüyor.Ürün 10 gün bekletildikten sonra 07/05/2012 tarihinde yani ürünü satın aldıktan 31 gün sonra ürünü servise gönderdiler. Daha öncesinde konuyla ilgili mesaj yazdığımda bana sürekli kalıplaşmış cevaplar veriliyor. Telefonla görüştüğümde en kısa zamanda sorunun giderileceğini söylediler. Beni bu kadar oyalayıp ürünü 31. günde servise göndermeleri içimde bir şüphe uyandırdı. Ürünle ilgili şimdiye kadar hepsiburada.com ile yaptığım bütün yazışmalar ve kargo ile ilgili evrakların birer çıktısını aldım. Servis dönüşü eğer ürün tekrar arızalı bir şekilde bana gönderilirse sonucu ne olursa olsun doğrudan mahkemeye başvuracam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder