11 Mayıs 2012 Cuma

Flo Şikayet

flo11.04.2012 tarihinde Flo Capitol/Altunizade şubesinden bir çift ayakkabı aldım. Alırken garantisini sorduğumda gayet tatmin edici cevaplar aldım ve güven duydum ancak beni kandırmışlar.
1 hafta geçmeden gördüm ki sağ ayakkabının sol orta kısmındaki dikişler patlamış ve sallanıyor. Hemen Flo'dan alımış olmanın rahatlığıyla ve güveniyle aldığım şubeye götürdüm ve bir sonuç bekledim. (17.04.2012) Ancak bana ayakkabının 15 güne varabilen bir gözlem süresine tabi tutulacağı söylendi. İncelenip gerekirse bana yenisi verilecekti. Ben, 'bunlar 1 hafta dayanmadı yenileri de dayanmaz' dediğimde yine Flo'nun müthiş güvenilirliği ortaya çıktı ve Bu üretim hatası 1000 de 1 olur bunlar diye cevap verildi. Peki ne kadar sürede gerçekleşir bu işlem diye sorduğumda 15 günü geçmez, ZATEN BU ÜRÜN, FLO'NUN KENDİ ÜRETTİĞİ ÜRÜN diye cevap verildi. İstemeyerek ayakkabıları oraya biraz da mecburiyetten teslim ettim ve yine eski ayakkabılarımı giymeye devam ettim. Bana telefon edileceği söylenmesine karşın hiç bir haber gelmedi. Tam 15. günün sonunda mağaza'yı aradığımda karşımdaki bey son derece kendinden emin bir tonla 'o 15 gün değil, 15 iş günüdür' diye cevap verdi ve henüz bir sonuç yok dedi. Ama dedim ben 7 gün bile giymedim ve 15 gündür bekliyorum dedim. Prosödür dedi... Ayakkabılarımı geri istiyorum 5-10 lira veririm Ahmet- mehmet-hasan usta diye bi ayakkabıcı bulur yaptırırım dedim.. Ayakkabınız elimizde değil alamazsınız dedi. 1 Hafta daha geçti ve aradım. 15 gün dedim yine. Beyefendi yine çok kararlı bir ses tonuyla 15 iş günüdür dedi. Ben de daha kararlı bir ses tonuyla zaten 16. iş günü bu dedim. Hmm  dedikten sonra sisteme bakma teveccühünde bulunup Fiş numarasını istedi. Ben de verdim: 47643. Bakıp 27 sinde sisteme giriş yapıldığını kutunun bir ara kaybolduğunu vs söyledi. ayakkabım haliyle yine yoktu. ANCAK AYAKKABI FLO'NUN KENDİ ÜRETİMİYDİ VE KISA SÜRERDİ... Gerekirse mağazaya gelip bunu bütün müşterilerin gözü önünde anlatacağımı söyledim. Bana aynı kararlılık tonuyla bu sefer biraz daha ukalaca öyle bişey yapamazsınız dedi. Siz dedim kanunen bana haksızlık yapıyorsunuz. BANA GEREKLİ MERCİLERE GİTMEMİ söyledi. Gerekli merci siz değil misiniz dediğimde KAYMAKAMLIĞA VS. gitmemi söyledi.
Ayakkabım ellerinde ne yapıyorlar ne veriyorlar. Aldığıma alacağıma pişman oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder