4 Mayıs 2012 Cuma

FinansBank

finansbank2009 yılında son ayki borcumu ödeyip kartımı kapamak istedim. Şuan 2012 yılındayız ve banka beni arayıp 3 aylık bir gecikme ile merkez bankasına adınız iletildi 2010 yılının yıllık aidatını ödememişsiniz diyorlar. Madem 2010 yılının 2012 de niye beni arıyorsunuz? Ya da neden borc yapan bir insan gibi merkez bankasına ismim gittikten sonra arıyorsunuz? Daha başka bankalarla da çalışıyorum hiçbirine de yıllık aidat ödemiyorum ve inanın bu  kadar da sorumsuz değiller. bahsedilen rakap 49tl ve bu bana şimdi söyleniyor. Ben bu parayı öderim ama bir daha asla FinansBank ile çalışmayacağım. Lütfen sizlerde bu şikayetimi dikkate alınız. Kartımı kapamak istedigimi söyledigim bankadaki memur kartımı kapamamış. Bunu sordugumda telefonla bize sölemeniz gerekiyrdu diyorlar. Yüzyüze işlem yapmışım karşımdaki çalışan böyle bişi dememiş ben bunu nerden bileceğim. Bu bankalar nerden ne para alacagını şaşırmış! Gereken neyse bende yapacagım.

 

 

Petek Bal

1 yorum:

  1. Kesinlikle, hayatımda gördüğüm en gereksiz banka. Ben de bir daha Finansbankla çalışmayı düşünmüyorum ve de ilgili işlemleri ve proseduru ben de başlatacağım. İnsanları gerizekalı yerine koymaları da cabası.

    YanıtlaSil