11 Mayıs 2012 Cuma

Çiçek Siparişi(Cicekservisi.net )

www.cicekservisi.net den çiçek siparişinde bulundum. (4 Mayıs 2012 tarihinde). Sipariş için özellikle papatya aradığımda bu sitede buldum. Sipariş ettim. Sipariş ederken de telefon vs. bilgilerini alıyorlar. Fakat ne ödeme yaptığımıza dair nede çiçeğin karşı tarafa ulaştığına dair bir geri bildirimleri yok. Bu mesele değil aslında.

Mesele ben bir sonraki gün şans eseri göndermiş olduğum çiçeği gördüm. Vazo seçtiğim vazo değildi. Çiçekler kesinlikle papatya değildi. Kendi kafalarına göre bir aranjman yapıp göndermişler.
Madem elinizde papatya yok neden aramadınız dediğimde cevap gelmiyor. Firma yetkilisine de ulaşmak mümkün değil. Sadece paranızı alıp saçma sapan bir aranjman gönderiyorlar.

Firma sahibi Ahmet Erdem e 1 hafta sonra ulaşabildim. Telefonu 2 kere suratıma kapattı. Konuşturmadı bile.
Saygısız laflar ediyorlar birde üstüne.
Bu kadarına da pes dedim. hata kesinlikle kabul bile etmiyorlar

 

Nermin

1 yorum:

  1. yazdığınız olayı 14 şubatta aynen birebir bende yaşadım, para iadesi de yapmıyorlar ayrıca çok saygısızca davranıyorlar.

    YanıtlaSil