6 Mayıs 2012 Pazar

akbank güvenlik görevlilerinin fiili saldırıda bulunması

akbank30.04.2012 tarihinde Ankara’nın Ulus ilçesinde bulunan  Ankara şubenizine annem adına hasta kağıdı almak için gittiğimde kapıda duran güvenlik görevlilerine hasta kağıdının bu şubeden mi alındığını sorduğumda şahsıma  karşı  gayri ciddi,  saygısızca ve el kol hareketleriyle üzerime yürüyerek verilen cevap karşısında müdür beyle görüşmek istediğimi söyleyerek şubeye girmek isyediğim sırada kolumdan tutup beni içeriye doğru sert bir şekilde itekleyerek ‘’ GİT LAN KİME ŞİKAYET EDERSEN ET’’ diyerek boğazıma sarılıp hakaretlerde bulunmuştur. :Kendimin askeri personel olduğunu ve kimlik göstererek kendine gelmesini bunu yapmaya hakkı olmadığını söyledim. 2 güvenlik görevliside ‘’ NE YAPIYIM LAN KİMLİĞİN VARSA ‘’ diyerek üstüme yürümeye devam etmiştir. Bütün bu itişme kakışmalar bankanın içinde ve müşterilerin önünde olmuştur. O esnada banka personeli olduğunu müdür beyin olmadığını ve yetkilinin kendisinin olduğunu söyleyen bir kişi yanıma gelerek daha olayı sormadan üzerime çıkışarak sinirli bir yüz ifadesiyle ‘’SİZ NE YAPTIĞINIZI ZANNEDİYORSUNUZ,BU YAPTIĞINIZ HOŞ DEĞİL BEYFENDİ ‘’ demesi üzerine kendisine bankada uğradığım kötü muameleyi söyleyerek kendisine polis çağırmasını ve  şikayetçi olcağımı söyledim. Kendiside bana ‘’ BEN POLİS ÇAĞIRMAM BURAYA POLİS KARIŞAMAZ ‘’ diyerek sert bir yüz ifadesiyle ve sert bir ses tonuyla cevap vererek olayın üstünü kapatmaya çalışmıştır. Uğradığım kötü muamele neticisende boynumda ve kolumda  morluklar meydana gelmiştir. Anlattığım tüm olaylar banka güvenlik kameralarında mevcuttur.
Ben 20 sene Akbank’a hizmet vermiş bir kişinin oğlu olarak böyle bir muameleyi hakkettiğimi düşünmüyorum. Bankanın 2’nci müdürü olduğunu ifade eden Ajda hanım annemi arayarak  saygı çerçevesini aşarak konuşmuş ‘’İSTEDİĞİNİZ YERE ŞİKAYET EDİN’’diyerek tehditte bulunmuştur. Bankanın her camında personelin resimleri asılarak ‘’SİZİN İÇİN BURDAYIM ‘’ afişleriyle donatılan ve tek görevi insanlara hizmet vermek olan bankanızın çalışanları nasıl olurda böyle bir kötü muamelede bulunup, saygısızlaşabiliyorlar? Bu cesareti nerden alıyorlar doğrusu şaşırmamak mümkün değil.
Ben böyle kişileri bankanızda çalıştırmış olduğunuz için AKBANK T.A.Ş ‘ninde sorumlu olduğunu düşünüyor aldığım doktor raporu ile banka ve ilgili kişiler hakkında şikayetçi olduğumu bilmenizi istiyorum. Bu olayı her türlü sosyal medyada ve platformda paylaşıp vatandaşı bilgi sahibi etmeyi kendime bir borç biliyorum.

 

 

UĞUR ALBAYRAK

1 yorum:

  1. Dukkanlarin guvenlik kameralari asil gercegi daha iyi anlatiyor. Sen bu masali baska yerde anlat. Hem suclu hem guclu diye buna diyorlar sanirim. Banka gorevlisinin dedigi gibi ayip yakismiyor. Bizim askerimiz adamdir, sivillere pusu kurmaz.

    YanıtlaSil