10 Nisan 2012 Salı

yatsan ürünün arkasında durmuyor

2011 haziran ayında yeni evlenecek bir çift olarak yatak odası ve yatak arayışımızı modokodaki yatsan mağazasında sonlandırdık, 2 adet komidin 1 adet şifon yer, yatak çerçevesi ve visco yatak aldık, ürünleri kullanmaya başladığımızdan 4-5 ay sonra komidin ve şifon yerin üzerindeki lake kaplamaları sökülmeye başladı, bunun üzerine modokodaki yatsan mağazasına giderek durumu bildirdik ve servis göndereceklerini bildirdiler, aradan aylar geçti fakat ne arayan ne soran oldu, baktık arayan soran yok, hizmet yok, servis yok, tekrar ayaklarına biz gittik ve sorduk,bilgisayardan bakıp; servis gelmedimi diyecek kadarda işleriyle ilgisiz insanlar, tekrar gönderelim dediler, bize satışı yapan şahıs; çekmeceleri boşaltın hazırlayın ürünleri,gelen eleman orda yapamazsa götürecek dedi, bizde buna dayanarak eve gelip çekmecelerimizi boşalttık, sonrasında servis geldi, bırakın ürünü orda yapmayı, bırakın alıp götürmeyi, resimlerini çekip size haber vericez diyerek çıkıp gitti.bu süreçden sonra herzamanki gibi arayan soran yok,arayıp sorduk ne oldu bizim ürünlerin durumu diye,aldığımız cevap; ürün resimleri incelendi,kullanım hatası var, dilerseniz cüzi bir ücretle ürünlerinizi onarabiliriz!şimdi size soruyorum,ben yatsandan komidin-şifon yerimi aldım yoksa avizemi?bana kalkıp nasıl kullanım hatası var denilebilir? daha alalı 9 ay olmuş, insan komidinin üzerine bardak koymazmı,insan telefonunu bırakmazmı, ben onları süs diyemi aldım,ayıplı ürün,koskoca yatsan 2 komidininin arkasında duramadı.

 

 

engin sunay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder