10 Nisan 2012 Salı

Teslimat

Merhaba, bahsettiğim firmadan yaklaşık 30 gün önce yatak odası takımı aldık. 3300 TL peşin fiyata anlaştık ve 500 TL kapora vererek çıktık. Teslimat konusunda bize 1 hafta önceden haber vermeniz yeterli denildi. Bizde 10 gün önceden geri kalan parayı peşin vererek ( güvenerek ) 11 nisan'da gelmesini talep ettik ama nedense koskoca (!) doğtaş'ın tır'ı gelmememiş. İstanbul'lu olanlar bilirler ben üsküdar'da oturuyorum, evleneceğim ev boş ve bankadan 1 gün izin alarak o günde karar kıldık. Ev tuzla'da ve bana başka gün söylüyorlar, ürünü iade edin diyorum kabul etmiyorlar. Bu nasıl tüketici politikası ? Ben bankacıyım ve nasıl izin alrak Üsküdar'dan Tuzla'ya gideyim ? Yüce Doğtaş böyle mi para kazanıyor? Nasıl oluyorda bir yatak odası takımını dahi getirecek gücü yok.. Evlenecek ,mobilyalarını yenileyecek tanıdık tanımadık herkese gerek banka e-postamdan,gerek facebook sayfamdan,gerek twitter hesabımdan duyuracağımı bilinsin. Ayrıca ettikleri maduruyet konusunda başka alternatif sunacaklar mı onuda bekleyip gerekirse Tükoder'de bulunan tanıdıklarımız vasıtasıyla farklı merciilere olayı taşıyacağımdan şüpheleri olmasın... Teşekkürler ...

 

 

Anıl Aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder