10 Nisan 2012 Salı

smile adsl

smileadsl

internetimi,08/04/2012 tarihinde ordu daki adresimden,samsundaki adresime nakil için SMİLE ADSLyi arayıp gerekli işlemleri yaptırdım işimin aciliyetini belirterek biraz hassasiyet göstermelerini rica ettim. elemanlar da ,herzamanki gibi ,bu tür işlemlerin 3 iş günü içinde en kısa sürede olacağını bildirdiler. bekleme süreci içinde ,09/04/2012 günü değişik zamanlarda arayıp,nakille ilgili bilgi almaya çalışıyorum ,işte aciliyetinizi bildirdik vs deyip beklememizi söylüyorlar.en son 09/04/2012 saat 14.30da aradım,telefondaki bayan;BEYEFENDİ,BU TÜR İŞLEMLER KAYITA ALINDIKTAN,BİR HAFTA İÇİNDE GERÇEKLEŞİR. İLGİLİLER AKSAKLIĞI( VEYA PROBLEMİ) GİDERİNCE SİZİ ARAYACAĞIZ (BİLGİLENDİRECEĞİZ)şeklinde cevap veriyor. sanki herşeyi kendileri biliyor,karşılarındaki aptal,hem paramızı alıyorlar hemde bizimle dalga geçiyorlar. SMİLE ADSL ! ,güvenliğimiz için, daha kaliteli hizmet için bu kayıtları dinleyip olanlardan haberimiz olacakmı? ben,zamanım dolunca ayrılacağım ,sizin bize ihtiyacınız yoksa bizlerin size hiç yok.

 

mehmet ziya özgür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder