15 Nisan 2012 Pazar

ölümden döndük!!

Ailemle beraber Ankara Mersin istikametinde pozantı oto yoluna 5 km kala çok büyük bir kazadan kurtulduk.
Nam Amortisör adlı firma 06KRU49 plakalı aracımın amortisörlerini ortalama 1 ay öncesinde değiştirmişti. Fakat yaşadığım olay bu değişimin önemsenmediğini gösterdi.
Pozantı oto yoluna 5 km kala 120 km hızla giderken frenlerin patladığını son anda farkettim. araç seyir halindeydi. telaşa kapıldım çünkü yanımda annem, eşim ve biri 9 diğeri 4 yaşındaki kızlarım vardı. paniğe kapılmamaya çalıştım ama tabiki çok zor bir durum. Hafif olarak el frenini çektim ve araba sağa sola savrulmaya başladı. Ve ben direksiyon hakimiyetini kaybettim. zor bir şekilde karşı şeride geçtim. O anda karşı şeritten ya da arkadan bir araç gelmiş olsaydı söylemeye dilim varmıyor çok fena sonuçlar doğuracaktı. Önümdeki kamyona da o kadar yaklaştıkki düşüncesi bile korkunç..
Sol arka amortisör ters takıldığından fren hortumu (hidrolik hortumu tekere sürtünmeden dolayı patlamış. hidrolik boşalmış. fren sıfırlanmış.
İsmi geçen firma ile irtibata geçtim fakat yanlış yaptıklarını kabul ettiler fakat bu benim yaşadığım olayı tabiki geri getirmiyor.
Ben bu firma için şikayyette bulunarak insanların bu konuda biraz daha hassas davranmaları gerektiğini düşünüyorum. bu bugün benim başıma gelen bir olaydı belki de bir çok kişi hayatını kaybetti? Benim başıma geldi başkalarının yaşamasını engellemek için bu şikayatte bulunuyorum. Daha çok dikkat edilmesini istiyorum.
Ayrıca ispatlayabildiğim noktada hukuki hakkımı savunacağım.
Bu konuda yardımlarını ve konunun ehemmiyetini tekrar bildirmek ister saygılar sunarım..

 

 

hamza yiğitoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder