11 Nisan 2012 Çarşamba

LG TV - KURULUM HIZMETI

Merhaba değerli okuyucu ve tüketiciler;
Pazar günü almış olduğum  LG marka televizyonum. Halen kurulamamıştır. Yetkili servis bir türlü gelmemiştir.
Bu akşam geliyoruz, ilgili arkadaşlara bilgi verildi deyip gelmemiştir.
Bir ürünü tüketiciler olarak alırken parasını anında ödüyoruz. Bu bir haktır ve doğrudur. Peki ben bu ürünü neden 3 gün sonra kullanamıyorum. Bu nasıl bir adalettir.
Arkadaşlar " kimse LG marka TV almasın." Tavsiye etmiyorum.
2 gün de kurulum yapamıyorlar. Ben bu yazıyı yazarken 3. gunu kurulumun yapılmasını bekliyorum.
Benim için bu marka " 0 " değerindedir. Umarım bu yazıyı bu kurumun marka sorumlusu okur ve kurumlarının düştüğü bu aciz durumdan kendileri kurtarır.
“ İnsanlar ahlaklı olduğu gibi kurumlar ve ürünlerde ahlaklı olmalıdır. “

 

 

OKTAY GERGIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder