11 Nisan 2012 Çarşamba

Kargom ulaşmadı

Merhaba bir firmadan aldığım ürün için Serdar Aras adına fatura düzenlenip MNG kargo ile adresime gönderildi.Kargo 04.04.2012 tarihinde izmir çiğli şubesine ulaştı fakat kargo adreste iki kez gidilmesine rağmen kimse olmadığı için teslim edilmemiş (şubenin iddaası) kapıda not yok (güvenlikli bir yer bırakmasıda pek mümkün değil)ve ulaşılamadığına dair aramada yok.Kargo şubede bekleme süresi doluyor 10.04.2012 son gün kargonuz var gelin alın diyorlar ben ve eşim çalıştığı için o gün içinde ulaşmaya çalışacağımı olmazsa ertesi gün için kesin alacağımı
belirttim onlarda kargoyu şubede beklettiklerini belirtiler fakat 11.04.2012 tarihinde eşim kargoyu almak için gittiğinde kargo ortalıkta yoktu çünkü geri gönderim işlemi gerçekleştirilmiş.Altı günde bana teslimat yapamayan kargo songün alamadığım için kargoyu geri gönderiyor.İzmir merkez şubeyi aradım kargom geri işlem uygulanmış ama firmaya gitmemiş almak istiyorum dedim mümkün olmadığını söylediler şikayetimi araştıracaklarını söylediler fakat madurum teslimat yok.Herşeyden önce ilk sefer teslimatta arasalar zaten bu maduriyeti yaşamayacaktık.MNG kargoyu tercih ederken bir daha düşünün derim saygılar...

 

Serdar aras

1 yorum:

  1. mng kargo ile çalışıyorsanız işinizi gücünüzü bırakıp evde kargoyu beklemek zorundasınız. aynı durumu bende yaşadım kargo eve geliyor ama ben işteyim ve kargoyu gidip kendin almak zorundayım.. mng kargoyu kutluyorum

    YanıtlaSil