11 Nisan 2012 Çarşamba

Kaliteli sandığımız hastanede kalitesiz Doktor ve ilgi

Etiler acı badem tıp merkezine 7 Aylık olan kızımı yüksek ateşten bu hastaneye götürüyorum. muayeneyi kenara bırakın ateşini bile ölçmüyorlar. Kızımın ateşi 39 ları buluyor evde kendi imkanlarımla ateşini düşürmeye çalışıyorum. çünkü Etiler Acıbadem Tıp Merkezinde bulunan *** adlı doktor kızımın ateşini ölçmeyi bırakın çocuk nasıl tutulur bunu bilmeyen birine denk geldiğimiz için. Çağrı merkezini arayıp yetkili birileri ile görüşmek istiyorum dediğimde kimse le görüşemiyorum, form doldurup size geri dönüş yapacagız kelimeleri ile karşılaşıyorsunuz. Uzun uğraşlarım sonucu (kavga ve şikayet edeceğimi belirttikten sonra) genel müdürlükten birine aktarıyorlar. Sonuç doktorla görüşüp size dönüş yapacağız.. Şimdi soruyorum kızım yüksek ateşden dolayı havale geçirip birşey olmuş olsaydı bunun hesabını kim nereye nasıl verecekti. Sadece isim yapmakla olmuyor bu işler insan hayatı bu gidince bir daha geri gelmiyor.. Çok şeyeler vaad ediyor ama insan hayatını hiç önemsemiyosunuz.

 

Esen ULUHAN KAYMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder