15 Nisan 2012 Pazar

ingbank'ın hesap işletim ücreti adı altında aldığı para

ingbankİyi günler,ben emekli öğretmenim,bir miktar paraya ihtiyacım olduğu için ihtiyaç kredisi almayı düşünmüştüm,alacağım miktar ve toplam ödemede en uygun banka ingbank çıkmıştı,yani aynı miktar krediyi  diğer bankalara göre 100-150 TL daha ucuz veriyordu ben de uygun olduğunu düşünüp aldım,alırkende geri ödeme miktarının sabit olup olmadığını sordum,sabit dediler...ben krediyi 18 ay ödemeli almıştım 8.kredi ödemesinden önce bankadan aradılar,en az iki otomatik ödeme talimatı vermeniz lazım aksi taktirde her ay 6 TL hesap işletim ücreti kesilecek dediler,bunun doğru birşey olmadığını baştan konuşulmadığını söyledim ama birşey değişmedi...sonuç:9 ay x 6 TL 54 TL fazla para alınacak,baştan böyle birşey söylenmediği için etik bir davranış olarak görmüyorum,ayrıca böyle yaparak diğer bankalardan daha ucuz kredi veriyormuş gibi görünüp sonra çeşitli adlar altında bir miktar daha para alınmış olunuyor,kredi alırken çok dikkat etmek lazım....hoşçakalın.

 

 

Kazım Ata Demireli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder