11 Nisan 2012 Çarşamba

garanti kredi kartı

garantişahsıma ait kredi kartımın son kullanma tarihi geçtiğini son gün (mart ayı)farkettim çünkü bana yeni bir kart talebi gelmedi. gelmemesinin sebebiyse çok komik kart ocak ayında benim olmadığım bi şehirde teslim ediliyor,bununla ilgili yeni kart talebi alan banka 8 gün geçmesine rağmen kartımın kuryeye verildiğini söylüyor;işin garibi de kuryeyi aradığım da ise kuryenize çevirme talebi verildiği en az 10 ygün süreceğini söylemesi yani bir kartın çıkarılması bu kadar mı sürer yeni kartı bulunduğum ilde çıkartılıp yollanması bu kadar mı zor? Yıllık kart aidat bedelini almaya gelince extereden kesiyorlar hemen ama kendilerinin sebep olduğu bir yanlışlık kusur yüzünden müşteriyi bekletmesini biliyorlar.bu konuda şikayetim var madurum,ne yapmam gerek en azından onu da bilmiyorum buraya yazıyorum en azından bir cevap alabilirim diye ,saygılar...

 

 

nejdat öztaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder