11 Nisan 2012 Çarşamba

garanti kapsamı

İyi çalışmalar,ismim ramazan adıgüzel,.21.11.2011 tarihinde taksitli olarak lg marka 37 ınc led tv satın aldım,bugüne kadar lg marka birçok ürün kullandım ve de kullanmaktayım.almış oldugum led tvnin gectiğimiz hafta ekranın yarısı bı anda beyaz bir görüntüye büründü ve ekranın görüntüünü yarısı gitti,bende direk ürünü aldığımda kurulumunu yapan yetkili servis aradım,ertesi gün ürünü gelip aldılar,bana servis tarafından geri dönüş yapıldıgında ürünün panel kısmında arıza oldugunu,arızanında su kaçmasından dolayı ve garanti kapsamına girmediğini belirttiler.Bende 444 6 543 numaralı telefonu arayıp durumu anlattım,musterı hizmetleri servis ile gorustukten sonra bana geri dönüş yaptı,sorunun garanti kapsamında olmadıgını ve yapabilecekleri birşeyin olmadıgını soyledıler.bende Lg gibi cok büyük bir firmanın garanti kapsamında olan bir ürünün heleki taksitlerini bile ödemeye devam ettiğim bu ürünün gerekli bakım ve servisinin garanti kapsamında yapılmaması beni çok üzmüştür.ben aldıgım bu üründen gayet memnundum öyleki calıstıgım kurumdan bircok arkadasıma tavsıye ederek lg marka ürünlerden almıslardı,benım bu rahatsızlıgım ve sıkayetım cevremdede negatif düşüncelere sebeb olmustur.Müşteri memnunıyetının esas oldugu firmada gereklı hizmetimi alamamamda bende olumsuz düşünmeme sebeb olmustur,bununla ılgılı olarak ilgili şikayet mercileri(tüketici hakları v.b)internet,forum ve paylasım,medya  ve en önemlisi yakın cevremde herhngi bir arayıs yada girişimde bulunmadım,.Konu ıle ılgılı magdurıyetımın gıderılmesını vede en önemlisi fırmayla ılgılı olumsuz dusuncelerımın degısmesını ve konuda mumkunse bana yardımcı olmanızı sızden temennı ve rıca ederım.saygılarımla...

 

ramazan adıgüzel

2 yorum:

  1. ramazan bey öncelikle geçmiş olsun ancak anlamadıgım tv ye nasıl su kaçar. veya nasıl tespit edildi ve böyle bir şey varmı .....böyle bir olayda garanti talep edemezsiniz.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, bende lg led tv alma gibi bir yanlış yaptım, yeğenimle oyun oynarken minik plastik top ekrana geldi ve yarısı karardı, diğer yarısıda üç renk oldu, yetkili servisi aradım gelip aldılar ve tam onbeş gün sonra aradılar ve televizyona su kaçtığını önce 350.-TL vermem gerektiğini, ama garanti veremeyeceklerini ve daha sonra 850.-TL. daha ücret talep edebileceklerini söylediler, yemin ederim bana top çarptığınız için ekran böyle oldu, bu parayı vermelisiniz deseler, hemen kabul edeceğim ve parayı ödeyeceğim. Servise su kaçmasının mümkün olmadığını söylediğimde ise bana evime temizlikçi geliyorsa o suyla temizlik yaparken sıçratmıştır dediler, evimin temizliğini benim yaptığımı söyledim, bana garanti kapsamında olmadığı söylediler, ne yapacağımı bilmiyorum, günahlarını almayım ama belki de suyu kendileri döktüler serviste çalışanlar, sonra da garanti kapsamında değil diyerek para sızdırıyorlar, mümkün olmayan su kaçmasını LG gibi bir firma neden garanti kapsamı içine almaz anlamadım, lütfen yardımcı olunuz.

    YanıtlaSil