10 Nisan 2012 Salı

Fatura Gelmedi

siemensSayın Yetkili
SİEMENS Ankastre set kullanıyorum.
10.01.2012 Tarihinde Bulaşık Makinası arızalandı 444 1 494 Telefon numarasını arayarak SİEMENS Servisini çağırdım.
Arızayı yaptılar, parça Değiştirdiklerini söylediler ve 295 TL SERVİS FİŞİ verdiler 295 TL ödedim.
Ben Fatura istedim Postayla hemen göndereceklerini söylediler.
aradan 15 gün geçmişti tekrar Bulaşık makinası arıza verdi 370 TL masraf gitti, tekrar sadece fiş verdiler postayla 2 faturayı beraber göndereceklerini söylediler.

Yaklaşık 3 aydan beri Servisi arıyorum aradığım tarih ve saatler bende yazılıdır. Fehmi bey diye yetkili biri en sonunda 1 faturayı geçen gün gönderdi 370 TL lik. diğer faturayı bir türlü göndermediler. hep yalan söylüyor. her iki üç günde arıyorum, Fehmi bey denen adam utanmadan hala hemen göndereceğini söylüyor ve malesef göndermiyor.bende Maliyeye ihbar ettim ayrıca İnsan kaynaklarına şikayet ettim birde size yazayım dedim. umarım gereken hasasiyeti gereken müdahaleyi yapacağınızı ümüt ediyorum. ve Lütfen bana bu konuda gereken bilgileri iletmenizi rica ediyorum.
Saygılarımla.

 

 
Abdulkadir BAYKAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder