11 Nisan 2012 Çarşamba

DİGİTURK TARAFINDAN UĞRADIĞIM HAKSIZLIK

Ben Samsunspor taraftar paketi üyesiydim.Üye olurken 2 yıllık taahhüt imzaladım.Bayii olan kişiye olaki Samsunspor düşerse ne olacak?dediğimde sorun olmaz iptal edersin demişti.Konuyla ilgili aradığım digitürk müşteri temsilcileri,iptal edebileceğimi ve sadece kullandığım süredeki kampanya farkını ödemem gerektiğini vurguladılar.Ben de iptal için faks gönderdim.Beni arayan bir digitürk yetkilisi,müşteri temsilcileri yanlış bilgi vermiş,siz geri kalan süreyi de ödeyeceksiniz diyor.Müşteri temsilcilerinin görevi nedir?Müşteriyi doğru bilgilendirmek.Bu konuyla ilgili 2 kez aradım.Aynı soruyu belki 10 kez sordum.İptal edersem yükümlülüğüm ne olur?diye.Bana sadece kullandığım süredeki kampanya farkını ödersiniz dediler.Şimdi ise yetkili kişi onlar yanlış bilgi vermiş diyor.Böyle birşey olabilir mi?Samsunspor küme düştü.Sadece Samsunspor için aldığım bir paketti.Şimdi bana izleyemeyeceğim takım için ya devam et para öde,ya da ceza öde diyorlar.Bu haksızlık değil midir?Ben zaten mağdur olmuşum daha da mağdur etmeye çalışıyorlar..Eğer hatalarından dönmezlerse konuyu tüketici haklarına götürmeyi düşünüyorum.

 

FAHRİ AYDIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder