15 Nisan 2012 Pazar

DEZ Diyet Ürünü elinde olmayan malı satıyor

10 gün önce yurtdışındaki bir arkadaşımın siparişi üzerine siteye girdim ve ürün siparişi verdim. Sitede satın alınan ürünün 24 satte teslim edileceği yazıyordu. Ertesi gün yurtdışına çıkacağımdan 24 saat sonra elimde olması gereken ürün hala gelmemişti. Arayıp sorduğumda ürünün ellerinde olmadığını, bir hafta sonra geleceğini söylediler. O zaman siparişi iptal edip paramı iade edin dedim. Tabii dediler. 10 günlük seyahat sonrasında bankaya baktığımda gelen havale falan yoktu. Tekrar aradım ürün iadesi kısmının o saatte çalışmadığını, ertesi gün aramamı söylediler. Ertesi gün sabah yine aradım akşam saat 16:00 da biz sizi arayalım dediler. Akşam 16:45 e kadar telefon bekledim ama ne arayan var ne soran... Bir kere daha aradım, daha önceden yatmışta bankada sorun varmış gibisinden bankanızla görüşün paranız bankaya yatmış dediler. Tekrar bankaya baktım o gün paranın yattığını ancak benim yatırdığımdan eksik olduğunu gördüm.

 

 

Harun Özmen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder