11 Nisan 2012 Çarşamba

Deriden firması

Deridenden kardeşim ve ben bir gün arayla manas adlı marka çizme aldık. ikimizde bir kere giydik. Kardeşimin çizmesinin fermuarı bozuldu ayağından zor çıkarttık benim kinin arkasında bir kesik olduğunu ve içindeki kumaşın göründüğünü tesadüfen gördüm. bir hata olmadan götürdük. İncelemeye gönderdiler. Gelen sonuç kardeşimin fermuarını değiştirmişler. Ama çizmede sökük izleri var. benimkininde iadesini kabul etmiyorlar. tadilat yapacakalrış. İstemediğimi söyledim. Deriden gibi bir firmanın bu şekilde sattıklarının arkasında durmamasına şok oldum ve benim için bu firma bitmiştir. Artık mahkeme yoluyla hakkımızı arayacağız. Maalesef paramızı gasp ettiler. Pazardan bir mal alsam daha çok mallarının arkasında dururlardı.

 

emine duran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder