10 Nisan 2012 Salı

AVEA Kimlik Bilgileri Çalma

avea3 sene önce reşit olduğumda arkadaşıma İstanbul-Üsküdar-Beylerbeyi Şubesinden bir hat çıkarttım.Üzerinden seneler geçti hiçbir sorun yaşamadık. Ancak, 8 Nisan 2012 tarihinde 6 senedir kullandığım Vodafone hattıma bir telefon geldi. Gelen aramada kendilerini rahatsız eden bir numara olduğunu ve bu numaranın bana ait olduğunu söylediler.Ben de adıma kayıtlı sadece iki tane (kendi hattım ve arkadaşımın hattı) olduğunu söyledim.Söyledikleri numaranın sahibini 118'i arayıp benim de öğrenebileceğimi söylediklerinde hemen aradım. EVET ! HAT BENİM ÜZERİME! Hemen AVEA müşteri hizmetlerini aradım söyledikleri numaranın "resmi" sahibi olarak çünkü KİMLİK BİLGİLERİM ÇALINDIĞI İÇİN ADIMA OLAN BU HATLA İLGİLİ TÜM BİLGİLERİ ÖĞRENDİM. Tabi tüm bilgilerim tutarken "anne kızlık soyadım" tutmuyordu.Onu becerememişler !!! SONUÇ OLARAK İMZAM VE RIZAM OLMADAN BENİM KİMLİK BİLGİLERİM "ÇALINARAK" AVEA'NIN BÖYLE İŞLERE GÖZ YUMMASI İLE ÇIKARTILAN BİR HAT VAR. Ve en ilginç yanı da hattın aktivasyon tarihi 29 EKİM 2009 yani seneler önce reşit olduğumda arkadaşıma aldığım hattan yaklaşık 5-6 ay sonra. Ancak ilginç olan şudur ki, bölge olarak Üsküdar değil Pendik-Çınardere Mahallesi geçiyor. Adresin çok da önemli olmadığını bir kez daha anladık! Bugün ise İSTANBUL ÜSKÜDAR CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞA ve PENDİK CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞINA giderek gerekli işlemleri başlattım ve AVEA hakkında SUÇ DUYURUSUNDA bulundum.Bu AVEA'yı herkese rezil edeceğim !!! Kimlik bilgileri çalınarak bu ülkede masum insanlar 15 sene hapis de yatabiliyor !!!

 

CANSU ACUNDATEK

1 yorum:

  1. avea dan bende şikayetçiyim 3 tane hattım var avea da bende, eşimde, kızımda, daha önce vodafon daydımbirgün tlf. num çaldı avea dan cazip teklifler geldi taraftar hattıymış 150 dk.150 sms 15 tl olduğunu faturanın 15 tl den fazla gelmeyeceğini, sorduğumda söylediler 1 kere 15 tl gelmedi hep 15 tl üstü faturalar geldi ayrıca internet girmiş faturayı şişirmişler bende bunun üzerine 29 şubatta 2 tane hattımla vodafona dönüş yaptım faturanın hesap kesm tarihi 27 şubat benden 2 gün için 1 aylık fatura gönderdiler halbuki vodafondan avea ya geçerken vodafon artan kontörlerimi bana ödedi yiğidi öldür hakkını yeme gerçekler böyle 1 hattım kaldı onunda tahahütü biter bitmez vodafona transfer edecem avea yı kimseye tavsiye etmem dedava deseler almam.

    YanıtlaSil