15 Nisan 2012 Pazar

Ankara Opis İskitler Servisinde Müşteriye Büyük Terbiyesizlik

14.04.2012 Cumartesi günü sahibi olduğum 2011 model 06 DH 3722 plakalı, Chevrolet Cruze 1.6 otomatik aracımı, Ankara İskitlerdeki Opis Servisine götürdüm. Arabam 18.000 km'de ve Opis İskitlerden alındığı gibi bütün bakımları orada yapıldı. Dahası LPG'sini (1.800 TL) ve Necvox Multimedya sistemini (2.000 TL) de onlar taktı.

Aracımda muhtelif sıkıntılar vardı ama klima ile ilgili yaşadıklarım tam bir trajedi idi. Aracımı kliması yeterince soğutmuyor şikayeti ile verdim. Klima gazının bittiğini, klima sistemini kontrol ettiklerini kaçak bulamadıklarını, bunun kullanıcı hatası olduğunu garantiden yapamadıklarını söylediler. Bu arada yeniden gaz basmışlar ve 120 TL fatura çıkardılar. Kendilerine 18.000 km'deki bir aracın klima gazının normal şartlarda bitmeyeceğini bu işte yanlışlık olduğunu söyledim. Hadise de burada kopmaya başladı. Öncelikle garanti onaylarını veren Ufuk Bey ve servis müdürü tarafından azarlandım. Adama en sonunda bu aracı garantiden yapamadıklarını yazılı olarak vermelerini söyledim, veremem dedi. Hangi garanti şartnamesi, yönergesi veya kuralına dayanarak bu uygulamayı yaptıklarını sordum, söyleyemem, şirket mahremimiz dedi. Bari dedim müşteriyle bu garanti prosedürlerini paylaşmadığınızı bana yazılı verin dedim, yine vermediler. Dahası bu faturayı ödemeyeceğimi söyleyip müdürle görüşmeye gittiğimde arabanın gazını boşaltmışlar. Her türlü psikolojik şiddet ve aşağılamaya maruz kaldığım gibi belki de arabanın içinde olan gazdan da oldum. Chevrolet Türkiye'ye ve bütün Chevrolet ailesine sesleniyorum:
Ankara İskitler Opis'te müşterilerle alay ediliyor. Müşterilerin zekasıyla alay edercesine saçma sapan bahanelerle hakkı olan garanti uygulamaları yapılmıyor.

İskitler Opis'te servis müdürü ve garanti onaylarıyla ilgilenen adam hakkında şikayetçiyim. Yaptıkları terbiyesizliğin yanlarına kalmasını istemiyorum.

 

 

Mustafa YILDIRIM

1 yorum:

  1. Opis tam anlamıyla rezalet bir servis. Ufuk Bey de sorunlu bir insan. Benim aracıma xenon far hediye ettiler. Aracım sürekli patlak far hatası veriyordu. Sürekli gittim geldim YAPMAYI BECEREMEDİLER. Birde utanmadan o sistem olmamış biz geri alalım eski sisteme çevirelim dediler. OPİS FİRMASI TAM ANLAMIYLA REZİL. KESİNLİKLE UZAK DURUN. ARABAYI ORADAN ALDIĞIMA BİN PİŞMANIM

    YanıtlaSil