11 Nisan 2012 Çarşamba

ANGORA TERMAL VİLLALARI PARAMI İADE ETMİYOR

ilgili firmadan Afyon İhsaniye'de yapılacak olan villalardan 28 Ocak 2011 tarihinde 29 no'lu villayı 19 Nisan 03 Mayıs arası 15 günlük aldım.400 TL elden 3000 TL banka aracılığıyla peşinat ödedim.

Bunun haricinde de 5x350 TL olmak üzere 1750 TL bankaya senet ödedim. Bu yeri alırken firma yetkilileriyle konuşup beni buraya götürmeleri şartıyla sözleşme imzaladım. Fakat 5 ay boyunca sürekli bahane bularak beni oyaladılar. Daha sonra araştırdığımda henüz temel dahi atılmadığı ve kaymakamlıkla sıkıntılı olduklarını öğrendim.

Kaymakamlığın internet sitesinden aldığım haberle ilgili firmaya süresiz olarak durdurma kararı verildiğini okudum. Firmayı arayarak sözleşme şartlarını yerine getirmediklerinden dolayı senetlerimi ve paramı iade etmelerini istedim. Senetlerimi iade ettiler; fakat vermiş olduğum 5150 TL'yi sürekli bir bahane bularak 1 senedir ödemiyorlar. Mağdur durumdayım.Paramı iade etmelerini istiyorum.

 özlem kemahlı

NOT: Bu Şikayet Firma Tarafından Çözülmüştür.


6 yorum:

  1. şikayetçi yazılarında doğruyu yansıtmamaktadır. söz konusu tarihte bulunduğu bölgeden turlarımız olmadığı bildirilmiş ısrar üzerine kendisi ve ailesi için firmamız tarafından
    özel olarak 4 kişilik otobüs bileti temin edilmiş fakat mazeret bildirmeksizin gidilmemiştir.
    bölgede yapılan yeni düzenlemelerle birlikte eksik olan evraklar tamamlanmış kaymakamlığın kararı ile faaliyetlerimiz devam etmektedir. ihsaniye kaymakamlığı 0272 271 50 04 den bilgi alınabilir yada www.angoratermalgrup.com belgelerimiz görülebilir. şikayetçi şahısla birlikte yer sahibi olan TÜLAY KESKİN e para iadesi tarafına yapılmış. söz konusu şikayette belirtilen yüzlerce vatandaş mağdur olduğu kelimesi tamamen karalama amaçlı yazılmış olur şikayetçi şahsın karalayıcı,tehdit içeren yazı, fax ve mesajlarına istinaden tarafımızdan hukuki süreç\'e girilmiş olup bu sebeple mahkeme kararı beklenmektedir

    YanıtlaSil
  2. MUSA PAŞAOĞLU21 Mayıs 2012 18:46

    bende angoradan devremülk aldım geçikme oldu ama firma devremi başka bir tesiste kullandırdı. meydanı boş bulunca bu kadar atmayın adamlar cevap bile yazmı-şlar işlerini ne kadar ciddi yaptıkları belli

    YanıtlaSil
  3. biz almanyadan tv den izledik hiç görmeden aldık akrabalarımıza da aldırdık. biz daha gitmedik ama akrabalar gitti angora resort tesislerinde kullanmışlar çok memnun klamışlar özellikle hüseyin bey çok alakadar olmuş bizde bu sene gideceğiz

    YanıtlaSil
  4. özlem kemahlı21 Haziran 2012 23:05

    Firma hakkında başlatmış olduğum hukuki süreç sonucunda firmanın avukatı vasıtasıyla uzlaşma sağlanmış olup,firma tarafından ödemiş olduğum para iade edilmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özlem Hanım,

      Biz de mağduruz. Paramızı alamıyoruz. ibrahimhanci@gmail.com'a hukuki süreçle ilgili olarak bilgi yazabilir misiniz?
      Teşekkürler.

      Sil
  5. Benzer şekilde ben de şikayetçiyim Angora Termal'den.

    Geri ödeme için verdikleri süre 20 Temmuz 2012'ydi. Verdikleri süre geldi, aradığımda ortalıkta bir tane bile muhattap bulamıyorum artık. 12 gündür konuyla ilgili sayısız mailler gönderdim ve telefonlar ettim ama bir tane muhattap yok, sürekli olarak yöneticimize haber vereceğiz, bildiriyoruz şeklinde bekletmeler yapılıyor. Tüm aramalarım ve maillerim kayıtlı.

    Hala çözüm bekliyorum.!!
    Ne geri ödeme var, ne de bir muhattap.!!

    YanıtlaSil